Zippy?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is echt zoooveel beter. Die stem
Ik zal eens kijken. Ik heb jouw radio in ieder geval even gemute en de goede versie opgezet.quote:
Cheers mate!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef Watertornado het volgende:
Kijk, dat is goede musica!
Ik ga eens een lompe Alfa erbij pakken.
QFTquote:
Donders wat heeft dat Alfa in een Berliner Pilsener-glas toch een donders mooie kleur.quote:
Is het erg als ik een minuutje of 2 uitloop?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik zometeen eens gaan draaien?
Jaren 90 toppers?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
wat zal ik zometeen eens gaan draaien?
is prima hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het erg als ik een minuutje of 2 uitloop?
daar kan ik wel eens mee beginnenquote:
Echt wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef Watertornado het volgende:
Dit is trouwens volgens mij de meest gesamplede artiest aller tijden.
En dan door met jaren 80 toppers.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar kan ik wel eens mee beginnen
Oh cool wat moest je hier doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw gemeente geweest!
jupquote:
Ik wilde mijn toekomstige werkgever alvast kennis met me laten maken.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft die knakker nou een heel nummer aan zijn lul gewijd?
Oh je komt hier straks 5x per week?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wilde mijn toekomstige werkgever alvast kennis met me laten maken.
Hij krijgt 'm blijkbaar niet omhoog!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:56 schreef Watertornado het volgende:
Heeft die knakker nou een heel nummer aan zijn lul gewijd?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij krijgt 'm blijkbaar niet omhoog!
"GET UP!!!!"
Dat weet ik niet. De relevante mensen bij het bedrijf waren niet aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh je komt hier straks 5x per week?
Ok das lastig dan ja. Mag ik vragen om welk bedrijf t gaat? Desnoods even via dm sturen oid.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De relevante mensen bij het bedrijf waren niet aanwezig.
Ik weet ook niet of ik relevant kan zijn voor het bedrijf. Maar daarvoor was ik dus langsgekomen.
het was ook bij me thuis hier. ineens moest iedereen om 2000 uur aan m'n kop zeuren terwijl ik het eerste nummer in moest zettenquote:
Zal je altijd zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was ook bij me thuis hier. ineens moest iedereen om 2000 uur aan m'n kop zeuren terwijl ik het eerste nummer in moest zetten
tjah, moet dr toch een beetje een show van makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:08 schreef Melting het volgende:
Spring voor plezier!Reminder: dit soort nummers dus niet in het Nederlands vertalen.
dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |