In the meantime: verander je ondertitel effies!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:54 schreef naatje_1 het volgende:
Agh, ik houd er maar over op, als blijkt dat ik echt blijf zitten, dan zeur ik wel verder.
Ik spreek niet alleen namens mijzelf heh, ik spreek ook namens een andere die door deze regeling blijven zitten, terwijl ze zonder deze regeling misschien gewoon over waren gegaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
In the meantime: verander je ondertitel effies!
Nee maar is goed kut, kerel!
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik spreek niet alleen namens mijzelf heh, ik spreek ook namens een andere die door deze regeling blijven zitten, terwijl ze zonder deze regeling misschien gewoon over waren gegaan.
Hij moet de fout bij hemzelf zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.
ik vond het ook wel lekker klinkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat ik hoorde, klonk lekker green
quote:
Nee!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dacht al shaggy.. draait ToT dat ?
30 jaar eenzame opsluitingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik vond het ook wel lekker klinkeneens wat anders dan 80's & 90's
[..]wat is mijn straf?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:57 schreef Outpost76 het volgende:
Zouden er wat mensen de verzoekjes site even kunnen testen?
Ik heb een nieuwe playlist gemaakt maar zal nog wel een hoop missen. Deze is dan ook nog tijdelijk.
Als men nou een artiest mist kom dan even met een leuke cd ipv all1 de artiest. Ik ga niet meer de hele discography toe voegen want dat maakt t een stuk langzamer.
Is goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT mag de Jingles die ik van Knetter heb gehad ook wel eens mooi verpakken
ik vind 'm ook wel gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik vinnem leuk!
Maar als er nog meer mensen zijn die iets willen inlullen.....
Nee ik wil wel doordraaien, maar als jij wil: Top!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
om 2000 uur is nog niemand gereserveerd?
Bewerken, voor mijn eigen showquote:
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan moeten we ook maar eens naar de methodes kijken. Ik kan engels, ik kan Nederlands, alleen bepaalde dingen kan ik niet goed. Ik kan Engels spreken, ik kan een Engelse brief schrijven, ik kan Nederlandse betogen schrijven, die goed zijn opgezet, het probleem zit hem (denk en vind ik) in de methode.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar zeg eens eerlijk: het is toch niet zo gek dat je juist voor deze vakken een voldoende moet hebben? Nederlands moet je in dit land nu eenmaal goed kunnen. Engels heb je nodig als je ook maar EVEN over de grens gaat of met buitenlandse klanten of zo moet communiceren, en wiskunde is sowieso nodig.
Duidelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dan moeten we ook maar eens naar de methodes kijken. Ik kan engels, ik kan Nederlands, alleen bepaalde dingen kan ik niet goed. Ik kan Engels spreken, ik kan een Engelse brief schrijven, ik kan Nederlandse betogen schrijven, die goed zijn opgezet, het probleem zit hem (denk en vind ik) in de methode.
Mijn woordenschat is goed, als ik een tekst lees, dan snap ik de tekst, als ik een tekst schrijf, dan kan ik dure woorden gebruiken (en dat doe ik ook, dat zit in mijn aard), maar juist als daar een toets over komt, dan faal ik. Dat kwam, omdat de woorden uit de context zijn gehaald en dan kan ik niet meer reproduceren. Dan kan je natuurlijk zeggen 'dat had je dan moeten leren', maar dat is achteraf. Natuurlijk, als ik geweten had dat de woordenschattoets woorden buiten de context neerzet, had ik veel beter geleerd. Dat is allemaal achteraf.
Ik vind dat de kennis die je nodig hebt om te slagen in het bedrijfsleven op hoog niveau, niet goed wordt gevraagd. Bij een toets over woordenschat, moet je woorden niet uit de context halen. Zo kan ik nog wel even doorgaan, met voorbeelden uit Nederlands en Engels.
als dat magquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik wil wel doordraaien, maar als jij wil: Top!
Tot nu toe niet, mijn uitleg heb je, en niet iedereen is aanwezig momenteelquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Nah mensen geen reacties over de playlist en muziek die men evt mist?![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ik maar er zijn nog wel wat mensen aanwezig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot nu toe niet, mijn uitleg heb je, en niet iedereen is aanwezig momenteel
ik doe teveel tegelijk om mee te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:10 schreef ToT het volgende:
Maar hebben jullie weer zin in zo'n "Vind de overeenkomsten"-spelletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |