Juh, normaal maakt m'n broertje schoonquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt alleen schoon als je mensen verwacht?
Lui varken!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Juh, normaal maakt m'n broertje schoon
Nee, handig geregeld.. Hij maakt schoon, ik doe de afwas en de boodschappenquote:
Dat heb je dan idd goed geregeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, handig geregeld.. Hij maakt schoon, ik doe de afwas en de boodschappen
Daarom!quote:
En dan zo nog aan het huishouden moeten beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer, heerlijk gesport
Nu kapot
Haayquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
zo ben ik weer, heerlijk gesport
Nu kapot
Beneden heb ik alles al afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:17 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan zo nog aan het huishouden moeten beginnen.
Ik in ieder geval wel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij maakt alleen schoon als je mensen verwacht?
Oh? dunno?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HolaJij gaat zo toffe muziek draaien lees ik
quote:
Ik woon met 3 mensen en 2 katten op een best kleine ruimte. Dus dan moet het iets vaker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef mr-green het volgende:
1 keer per week is wel genoeg voor mij hoor(ben een man jongen...)
De kleine dingentjes hou ik wel bij doordeweeks.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:28 schreef mr-green het volgende:
1 keer per week is wel genoeg voor mij hoor(ben een man jongen...)
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De kleine dingentjes hou ik wel bij doordeweeks.
Maar op vrijdag doe ik dweilen enzo, en de badkamer en wc soppen, En de slaapkamers
Oh tof dan loop ik ook even naar de brievenbus.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, m'n envelopje van Knetter en Webhawk is binnen
Grapjasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Als je nog een uurtje over hebt....
Klinkt nog steeds goed, Brother!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
genieten jullie nog steeds van mijn muziekjes?
Klinkt nog best goed hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Hoeft niet vandaag hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grapjas
Ik ben lichtelijk kapot
Actief dagje geweestVanavond doe ik helemaal niks
Ja misschien dat ik Gears 2 in mijn xbox doe
het staat wel op... maar niet mijn soort muziekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen moet ik heel de dag thuisblijven omdat ze een pakketje komen brengen, dus morgen is mijn was en strijkdagquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Morgen moet ik werken dus dan kan ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen moet ik heel de dag thuisblijven omdat ze een pakketje komen brengen, dus morgen is mijn was en strijkdagEn 's avonds uiteten
Rens, doe eens niet zo negatief man! Je bent gewoon jaloers dat je niets gewonnen hebtquote:
ik zeg wel eem go straksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Brother, ga je uitlopen of niet? Geef even een Go als je wilt!
whehequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh.Vandaar dat ik een update zag maar zonder scrollen niets geupdate zag.
Top!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik zeg wel eem go straks
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rens, doe eens niet zo negatief man! Je bent gewoon jaloers dat je niets gewonnen hebt
Zeg even wanneer die af is, want ik ben niet ingetunedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
na dit nummer kan je erin
oke doe ikquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeg even wanneer die af is, want ik ben niet ingetuned
waarom reageer je er trouwens opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga ergens anders de boel verstieren ofzo
Je prijzen zijn binnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom reageer je er trouwens op
gewoon niet doen
oh en weer weg
quote:
Dan pas?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]voor 1 juli zijn er weer andere prijzen
quote:
Ohja.. Das waar ook.. Zal ik zsm eens een aantal makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik heb nog niet genoeg nieuwe foto's voor een nieuwe 'Raad de FOK!ker'
Duidelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]anders wordt het te gewoontjes
Oh ik wist niet dat je er weer wat nodig had!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en ik heb nog niet genoeg nieuwe foto's voor een nieuwe 'Raad de FOK!ker'
Ik luister, maar was ff bezig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Een pratende DJ en dan luistert er niemand
Ik ben altijd meer nodigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef ToT het volgende:
Oh ik wist niet dat je er weer wat nodig had!
Steeds dezelfde wordt te makkelijk op een gegeven moment natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben altijd meer nodigvoorraadje aanleggen he
Ah, op die manierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanavond komt carooltje naar drenthe
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanavond komt carooltje naar drenthe
Klopt! Komt waarschijnlijk doordat we een ander ip-adres hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens, in de OP kun je het aantal luisteraars niet meer zien!
Mjah er is iets mis ofzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Trouwens, in de OP kun je het aantal luisteraars niet meer zien!
Valt makkelijk op te lossen dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt! Komt waarschijnlijk doordat we een ander ip-adres hebben.
Ja, maar OTS wil dus niet accepteren dat ik hoofdtelefoon gebruik, die blijft over m'n speakers gaan..quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar OTS wil dus niet accepteren dat ik hoofdtelefoon gebruik, die blijft over m'n speakers gaan..
Latâh!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik moet weg![]()
beste mensen
USB headsetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef ToT het volgende:
En je kunt je koptelefoon niet op je speakerset aansluiten?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooi, zo nog even verder prutsen, ik denk dat ik gevonden heb waarmee ik dat kan doen
Maar dan hoor ik zelf niets, ik heb de headset niet fatsoenlijk op vanwege m'n haar enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:31 schreef ToT het volgende:
[..]Oh...
In Windows zelf ff instellen dat de headset de primaire output is?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar dan hoor ik zelf niets, ik heb de headset niet fatsoenlijk op vanwege m'n haar enzo
's avonds boeit dat niet, maar moet straks nog werken en geen zin weer m'n haar te moeten fixen
wat je nu draait is fijn jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Angel, Fanta, trouwe luisteraars van me
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor je, maar wel zachtjes, dus ik had hem harder gezet
Toen startte de muziek, en sprong me kat de lucht in
Zachtjes dus.. buuh..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoor je, maar wel zachtjes, dus ik had hem harder gezet
Toen startte de muziek, en sprong me kat de lucht in
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:47 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gaat wel weer wat beter nu, mn hart is gelukkig beetje tot rust gekomen
Bummer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
Nu hoor ik je ok, maar wel echooooooo
Awwquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu wil carool miss pas morgen komen
Kijk eens naar harde oppervlakken in de buurt . . .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik krijg die fokking echo maar niet weg
M'n bureau, muur achter beeldscherm, kastje links van me, subwoofer naast beeldscherm...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk eens naar harde oppervlakken in de buurt . . .
Ik snap er de ballen vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kermisen we gaan nog eeeeeeeeen keer.
mijn kamer is ook klein.. ik heb toch ook geen echo?
Niet dat ik weet..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
@ Jofu: Heb je iets van Microphone Boost aanstaan oid ?
Ik heb dr ook niet al te veel verstand van, maar heb er wel eens last van gehad met gamen.quote:
Ik kan die optie nergens terug vindenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb dr ook niet al te veel verstand van, maar heb er wel eens last van gehad met gamen.
En als ik de Mic Boost uitzette, was t probleem opgelost.
Is je mic ook USB? Dan is er geen mic boost voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan die optie nergens terug vinden
Heb niet echt een echo gehoord.quote:
Headset met mic, dus 1 geheel..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Is je mic ook USB? Dan is er geen mic boost voor.
Dus het ligt gewoon aan m'n headset dus? Oplossing is losse mic kopen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dan is het typisch een gevalletje van jammer dan!Ik heb er al op gegoogled.
Mic met jackplug, dan kun je wel mic boost gebruiken. USB mic hebben nooit mic boost.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus het ligt gewoon aan m'n headset dus? Oplossing is losse mic kopen?
Dat soort reflecties kunnen wel zorgen voor galm uiteraard. Maar alles onder de 15 milliseconde is niet erg vanwege het Haas-effect. Dus dat zou neerkomen op iets van 5 meter. In totaal. Hmm.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n bureau, muur achter beeldscherm, kastje links van me, subwoofer naast beeldscherm...
Haas-effect? Wasda?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat soort reflecties kunnen wel zorgen voor galm uiteraard. Maar alles onder de 15 milliseconde is niet erg vanwege het Haas-effect. Dus dat zou neerkomen op iets van 5 meter. In totaal. Hmm.
Da's toch meer voor het pop-effect?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou zo'n microfoon condoompje ook niet helpen? Zo'n schuim dingetje?
Toen ik op safari was in donker Afrika, stond ik plotseling veur een leeuw, ik schrok mien helemoal naarquote:
Kortgenomen dat je oren een korte echo (zeg 15 ms geloof ik dus) niet horen als losse "echo". Voor uitgebreidere uitleg kun je vast bij google terecht.quote:
Zo'n klein dingetje eroverheen is meer voor de wind geloof ik. Heeft dus weinig dempende waarde. De plopfilters om de plosieven eruit te trekken moet je wat verder van je mic afhouden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zou zo'n microfoon condoompje ook niet helpen? Zo'n schuim dingetje?
tsk tskquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef ToT het volgende:
Ik kan nog steeds geen whisky zien!Voorlopig maar ff aan de likeurtjes enzo.
http://shop.conrad.nl/hob(...)oons-usb/305401.htmlquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet maar eens geld opzij leggen voor een pro mic/headset dan, deze is toch irritant op m'n oren ondanks die dikke oorwarmers..
Klopt, zal ik ff op MSN uitleggen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oke blijkbaar moet je je mic ergens instellen in VirtualDJ want ik hoor mezelf niet als ik record
quote:
En jij hebt nooit last van narigheid enzo? Ook niet dattie te strak op je oren zit?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef ToT het volgende:
[..]
http://shop.conrad.nl/hob(...)oons-usb/305401.html
Die heb ik!
Oh ik heb die koptelefoon nog niet uitgeprobeerd, want die schijnt echt ruk te zijn!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En jij hebt nooit last van narigheid enzo? Ook niet dattie te strak op je oren zit?
En het geluid is meestal wel goed in je shows toch?
Njah, de mic gaat het mij om sowieso, dan moet ik m'n woofer maar verplaatsen ofzo.. ik denk dat die de grootste oorzaak isquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ik heb die koptelefoon nog niet uitgeprobeerd, want die schijnt echt ruk te zijn!Maar volgens mij gaat het met de mic best goed tijdens mijn shows, zolang ik de speakers maar niet aan heb.
Die woofer staat idd wel relatief dichtbij ja!quote:
Sowieso, tief die onder je bureau ofzo. Een twééde mag je wel in het midden van de kamer zetten qua hoogte.quote:
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
dat ene speakertje rechts achter die bussen staat naar buiten, dan staat er 1 speaker in dat kastje links.. als ik die ook eens omdraai..
Ik zat verdraaid, van de woofer af eerst, en toen draaide ik weer terug.. oorzaak gevonden dus!quote:
Ik hoorde hem wel hoor!quote:
Oh, ja ik heb het geluid vrij zacht staan hier....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoorde hem wel hoor!
En Tofu, je kunt zulke kabels makkelijk verlengen.
ze vind je leukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Ik zit naast een oud vrouwtje en helemaal tegen de leuning gedrukt. Nog zit ze half tegen me aan!
quote:
Okee dan! Dat was het dus!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi woofer staat nu onder m'n bureau!
Green is nu aan het draaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Dat was het dus!
En ik ben blij om weer eens het ORIGINEEL te horen i.p.v. die van Weird Al.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, hallo. Ik ben verheugd, ik sta op overgaan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
netjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en: ik haat de regering. Door die kutregeling van de 3 kernvakken (nederlands, wiskunde en engels), dat ze gemiddeld een 6 moeten zijn, kom ik misschien wel in de problemen. Engels kan niet worden verhoogd naar een 7 (nu dus een 6), Wiskunde staat al vast (ook een 6) en de laatste toets van Nederlands zou ik wel eens een 5 gemiddeld kunnen staan, waardoor ik dus niet overga... (sta nu wel een 6)
één fucking toets zou mijn hele toekomst kunnen verneuken...Doordat je geen 2 jaar achter elkaar mag blijven zitten (blijven zitten in 3 en 4, of 2 en 3, of 4 en 5, etc.) en ik in de derde ben blijven zitten en nu in de 4e zit, kan ik nu dus niet blijven zitten, als die toets onvoldoende uitvalt... ÉÉN FUCKING TOETS!
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweest
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweest
Jij hebt zelf blijkbaar niet genoeg je best gedaan niet weer te blijven zitten. Daar kan je de regering niet de schuld van geven.quote:
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zelf blijkbaar niet genoeg je best gedaan niet weer te blijven zitten. Daar kan je de regering niet de schuld van geven.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar hier kan de regering echt niks aan doen. Misschien is het niveau te hoog voor je? Bijles genomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?
het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?
Dan hoor je dus blijkbaar niet op dat niveau. Nederlands, Engels en wiskunde zijn nou eenmaal vakken die de basis vormen voor alles. Ze vragen alleen maar over die vakken gemiddeld een 6, zoveel is dat niet. Kan je wat minder wiskunde, haal je maar wat hoger voor Nederlands, of andersom. Dus je wordt niet eens voor 1 vak afgewezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zal wel even dubbel genietenquote:
zow, jij bent blijquote:
Niveau te hoog? Ja, qua talen is het niveau te hoog. Ik ben een regelrechte ramp als het gaat om talen. Het is een wonder dat ik in de talen op dit moment geen onvoldoende sta. Laten er nou precies 2 talen in de kernvakken zitten, Engels en Nederlands.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar hier kan de regering echt niks aan doen. Misschien is het niveau te hoog voor je? Bijles genomen?
Ik vind het niet netjes de regering de schuld te geven, ze hebben in deze gewoon gelijk.
Neemt niet weg dat 't kut is, voor je.
Ik wil niet arrogant doen, maar wat een lage cijfersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau te hoog? Ja, qua talen is het niveau te hoog. Ik ben een regelrechte ramp als het gaat om talen. Het is een wonder dat ik in de talen op dit moment geen onvoldoende sta. Laten er nou precies 2 talen in de kernvakken zitten, Engels en Nederlands.
Ik wil niet arrogant doen, maar ik heb maatschappijleer afgesloten met een 7,8. Ik heb godsdienst afgesloten met een 8,3. Voor geschiedenis en economie sta ik op dit moment een 7,2. Aardrijkskunde noteert op het moment een 6,9. KCV heeft een gemiddelde van 8,0 (waar een 7,0 en een 8,8 nog niet in meegerekend zijn). M&O (Management en Organisatie) heeft een 7,1.
Enkel de talen (latijn: 6,2; engels: 6,1; nederlands: 5,9) en de techniek vakken (Algemene NatuurWetenschappen: 6,1; Wiskunde B: 6,3) hebben een gemiddelde van rond de 6. Ja, misschien had ik Wiskunde A moeten kiezen, maar ik heb het afgesloten met een voldoende, dus waarom geen wiskunde B? Ik ben geen technisch wonder, vandaar ANW. Talen kan ik dus ook niet. Maar de rest, met name mijn profielvakken, hebben een gemiddelde rond de 7 (afgezien van wiskunde B dan) en dan stellen dat ik niet op niveau zit? Als ik naar een niveau lager zou gaan, dan zit ik op een verkeerd niveau... Enkel door mijn tekortkomingen wat betreft taal, zou ik misschien moeten blijven zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Wederom, allemaal leuk en aardig. Maar dat verandert niks aan de situatie. En ik kan jouw cijferlijst niet zien hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niveau te hoog? Ja, qua talen is het niveau te hoog. Ik ben een regelrechte ramp als het gaat om talen. Het is een wonder dat ik in de talen op dit moment geen onvoldoende sta. Laten er nou precies 2 talen in de kernvakken zitten, Engels en Nederlands.
Ik wil niet arrogant doen, maar ik heb maatschappijleer afgesloten met een 7,8. Ik heb godsdienst afgesloten met een 8,3. Voor geschiedenis en economie sta ik op dit moment een 7,2. Aardrijkskunde noteert op het moment een 6,9. KCV heeft een gemiddelde van 8,0 (waar een 7,0 en een 8,8 nog niet in meegerekend zijn). M&O (Management en Organisatie) heeft een 7,1.
Enkel de talen (latijn: 6,2; engels: 6,1; nederlands: 5,9) en de techniek vakken (Algemene NatuurWetenschappen: 6,1; Wiskunde B: 6,3) hebben een gemiddelde van rond de 6. Ja, misschien had ik Wiskunde A moeten kiezen, maar ik heb het afgesloten met een voldoende, dus waarom geen wiskunde B? Ik ben geen technisch wonder, vandaar ANW. Talen kan ik dus ook niet. Maar de rest, met name mijn profielvakken, hebben een gemiddelde rond de 7 (afgezien van wiskunde B dan) en dan stellen dat ik niet op niveau zit? Als ik naar een niveau lager zou gaan, dan zit ik op een verkeerd niveau... Enkel door mijn tekortkomingen wat betreft taal, zou ik misschien moeten blijven zitten.
Hoe kan een middelbare scholier, die het hele jaar al op overgaan staat, het hele jaar nog geen enkel rapport heeft afgesloten met een onvoldoende, anticiperen op het feit dat er misschien een laatste toets verantwoordelijk zou kunnen zijn voor het staan van een onvoldoende op het rapport. Oké, dan is het geen één toets, maar dan is het alsnog maar één vak. Bovendien kan ik nu niet meer zorgen dat ik hoger voor Wiskunde B haal, of dat ik hoger voor Engels haal en überhaupt kan ik er niet voor zorgen dat de toetsen van Nederland hoger uitvallen. Van een middelbare scholier moet je niet verwachten dat deze al meteen bij het begin denkt 'hmm, mijn laatste toets nederlands zou wel eens doorslaggevend kunnen zijn'. Een middelbare scholier ziet zijn rapport en denkt 'ha, geen onvoldoendes, dooor!'. Misschien spreek ik nu voor mezelf, maar dat is in ieder geval hoe ik denk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hoor je dus blijkbaar niet op dat niveau. Nederlands, Engels en wiskunde zijn nou eenmaal vakken die de basis vormen voor alles. Ze vragen alleen maar over die vakken gemiddeld een 6, zoveel is dat niet. Kan je wat minder wiskunde, haal je maar wat hoger voor Nederlands, of andersom. Dus je wordt niet eens voor 1 vak afgewezen.
En het komt ook niet door deze ene toets, als je voor de rest hoger had gehaald was deze toets ook niet belangrijk geweest.
Whehe, pics van modderige Knetter en Carool!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
morgen retropop
baggeren in de modder en regen
uhm.. denk t nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, pics van modderige Knetter en Carool!
Dat is dus het hele punt, waarom zou ik? Ik heb elk rapport afgesloten met een voldoende... Kijk, nu kan ik bedenken 'oh, bijles voor Nederlands was misschien wel handig geweest', maar dan is het al te laat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wederom, allemaal leuk en aardig. Maar dat verandert niks aan de situatie. En ik kan jouw cijferlijst niet zien heEn die doet er ook niet toe. Arrogant klink je niet, zijn gemiddelde cijfers. Heel netjes, niet hoogstaand of zo
Heb je bijles genomen voor je talen?
Omdat ik een middelbare scholier ben en dat niet in eerste instantie wist, bovendien heb je voor mijn studie die ik wil gaan doen (econometrie) Wiskunde B nodig. Ze raden N&T aan, maar dat is nu eenmaal niet mijn sterkste kant. Daarom heb ik E&M gekozen met Wiskunde B.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef Myraela het volgende:
Je hebt vooral een erg arrogante keuze genomen door wiskunde B te kiezen. Waarom zou je dat doen als je weet dat je wiskunde kan gebruiken als buffer voor je talen?
Nou, ik heb het dus niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
Naatje, je wist dat die toets zou komen en als je kantjeboord een voldoende staat of een zesje staat, moet je juist zorgen dat je hard leert.
Dat verstand mag je van een middelbare scholier best verwachten.
ik ga wel zo weer rock draaienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
green wat een lekkere muziekjes
Ze zeiden in de 3e: Als je dit jaar een 8 staat, dan sta je het jaar daarop een 6. En zo geschiede.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef ToT het volgende:
Wiskunde B is ook allejekes moeilij hoor, althans dat vind ik!
Eens met Knetterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
green wat een lekkere muziekjes
Waarom ben je in de derde blijven zitten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt, waarom zou ik? Ik heb elk rapport afgesloten met een voldoende... Kijk, nu kan ik bedenken 'oh, bijles voor Nederlands was misschien wel handig geweest', maar dan is het al te laat.
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden. Ik zou het enorm zonde vinden als je blijft zitten of zakt, want ik weet zelf ook wel dat jij niet achterlijk bent. Maar ik had het niet gedaan als ik slecht was geweest in wiskunde.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik een middelbare scholier ben en dat niet in eerste instantie wist, bovendien heb je voor mijn studie die ik wil gaan doen (econometrie) Wiskunde B nodig. Ze raden N&T aan, maar dat is nu eenmaal niet mijn sterkste kant. Daarom heb ik E&M gekozen met Wiskunde B.
Je draait goed hoor Groentjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef mr-green het volgende:
Maaruh mensen, leuk hoor dat iedereen een mening heeft over Naatje en zijn studie maar het interesseert mij hier ''nu'' niet. ''No hard feelings''
Zo'n bedrag.. Ik weet het niet..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ooh er bestaan nog wel eerlijke mensen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)000-euro-wasbak.html
wat zou jij hebben gedaan?
ik zou het ook ingeleverd hebben denk ik, zou me anders schuldig voelen
Waarom ik in de derde ben blijven zitten? Omdat ik een ramp ben in talen, zoals gezegd en ik had dus hele hoge tekorten voor engels, duits, frans, latijn en grieks. De reden dat ik door ben gegaan met latijn is, omdat dat voor mij de makkelijkste taal is, maar dan blijf je ook nog zitten met engels... En nu is Nederlands dus ook een probleem.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom ben je in de derde blijven zitten?
En je weet dat je slecht bent in talen, dan is het dom om daar geen bijles in te nemen.Sorry, maar dit moet je bij jezelf zoeken, niet bij de regering.
Jij bent niet de enige in dit topic. Mij interesseert het wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef mr-green het volgende:
Maaruh mensen, leuk hoor dat iedereen een mening heeft over Naatje en zijn studie maar het interesseert mij hier ''nu'' niet. ''No hard feelings''
Je mag ook zeker doorpraten hierover maar ik denk dat je nergens op uit komtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige in dit topic. Mij interesseert het wel.
Dat is ook niet mijn bedoeling hoor, maar ik motiveer alleen maar waarom de overheid er niet helemaal goed aan heeft gedaan om deze kernvakregeling in te stellen. Je moet iemand niet afstraffen om de kwaliteiten die hij niet heeft, je moet iemand belonen voor de kwaliteiten die hij wel heeft. Plus een programma om de zwaktepunten op orde te krijgen, maar het zou geen reden moeten zijn om iemand te laten zitten. Gewoon een bijspijker programma in de 5e, maar om nou op 1 onvoldoende iemand te laten zitten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft je tegenover mij niet te verantwoorden. Ik zou het enorm zonde vinden als je blijft zitten of zakt, want ik weet zelf ook wel dat jij niet achterlijk bent. Maar ik had het niet gedaan als ik slecht was geweest in wiskunde.
Dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
De overheid faalt overigens wel hoor, maar niet door die regeling. Dat je een voldoende moet staan voor de basisvakken vind ik wel een goede regel.
Ik ook wel, maar dan zouden ze misschien de regeling aan moeten passen naar '1 van de vakken een 5, de rest een 6). Nu moet je een 5, een 6 en een 7 staan, waar die 7 voor sommigen onmogelijk is...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:48 schreef Myraela het volgende:
De overheid faalt overigens wel hoor, maar niet door die regeling. Dat je een voldoende moet staan voor de basisvakken vind ik wel een goede regel.
aan de andere kant natuurlijk wel, door de regel gaat Naatje misschien niet over. Zonder die regel welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat staat buiten kijf.Maar hier kan de overheid niks aan doen.
En toch heb je geen bijles genomen... Sorry, maar dat is wel een beetje dom, vind je niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom ik in de derde ben blijven zitten? Omdat ik een ramp ben in talen, zoals gezegd en ik had dus hele hoge tekorten voor engels, duits, frans, latijn en grieks. De reden dat ik door ben gegaan met latijn is, omdat dat voor mij de makkelijkste taal is, maar dan blijf je ook nog zitten met engels... En nu is Nederlands dus ook een probleem.
Een zes halen is voor iedereen te mogelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
aan de andere kant natuurlijk wel, door de regel gaat Naatje misschien niet over. Zonder die regel wel
Hij is weer snel!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef Outpost76 het volgende:
Zouden er wat mensen de verzoekjes site even kunnen testen?
Ik heb een nieuwe playlist gemaakt maar zal nog wel een hoop missen. Deze is dan ook nog tijdelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
Als men nou een artiest mist kom dan even met een leuke cd ipv all1 de artiest. Ik ga niet meer de hele discography toe voegen want dat maakt t een stuk langzamer.
Je hebt al de mogelijkheid om voor 1 vak een 5 te halen als je voor een andere een 7 staat. Daarbij, we hebben het over cijfers, dus een 5.6 is nog een 6 en een 6.6 is al een 7. Dat is allemaal best mild. Voor iedereen is de mogelijkheid om voor 1 van die vakken een 7 te halen. Of voor alles een 6. Het is de kern van alles. Dan kan je nog zo goed zijn in de rest, dit is de kern.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dan zouden ze misschien de regeling aan moeten passen naar '1 van de vakken een 5, de rest een 6). Nu moet je een 5, een 6 en een 7 staan, waar die 7 voor sommigen onmogelijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |