Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en: ik haat de regering. Door die kutregeling van de 3 kernvakken (nederlands, wiskunde en engels), dat ze gemiddeld een 6 moeten zijn, kom ik misschien wel in de problemen. Engels kan niet worden verhoogd naar een 7 (nu dus een 6), Wiskunde staat al vast (ook een 6) en de laatste toets van Nederlands zou ik wel eens een 5 gemiddeld kunnen staan, waardoor ik dus niet overga... (sta nu wel een 6)
één fucking toets zou mijn hele toekomst kunnen verneuken...Doordat je geen 2 jaar achter elkaar mag blijven zitten (blijven zitten in 3 en 4, of 2 en 3, of 4 en 5, etc.) en ik in de derde ben blijven zitten en nu in de 4e zit, kan ik nu dus niet blijven zitten, als die toets onvoldoende uitvalt... ÉÉN FUCKING TOETS!
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweest
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, je bent er toch echt zelf bij geweest
Jij hebt zelf blijkbaar niet genoeg je best gedaan niet weer te blijven zitten. Daar kan je de regering niet de schuld van geven.quote:
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt zelf blijkbaar niet genoeg je best gedaan niet weer te blijven zitten. Daar kan je de regering niet de schuld van geven.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar hier kan de regering echt niks aan doen. Misschien is het niveau te hoog voor je? Bijles genomen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?
het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een flauwe kul? Hoe kan je je best doen voor iets wat je niet kan?
Dan hoor je dus blijkbaar niet op dat niveau. Nederlands, Engels en wiskunde zijn nou eenmaal vakken die de basis vormen voor alles. Ze vragen alleen maar over die vakken gemiddeld een 6, zoveel is dat niet. Kan je wat minder wiskunde, haal je maar wat hoger voor Nederlands, of andersom. Dus je wordt niet eens voor 1 vak afgewezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zal wel even dubbel genietenquote:
zow, jij bent blijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |