Vandaag ben ik niet aan het werkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, meestal wel geloof ikJammer wel dat ik me eerst druk maak voor het zover is, maar goei, dan heb je ook wat
![]()
Heb jij je e-mail al gevonden?
Ik had ooit een heerlijk recept voor pindasaus. maar die ben ik kwijt. haha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
M_M, bijna alles is lekkerder dan patatnasi
met zelfgemaakte pindasaus?
Coco, wat doe je in het ziekenhuis? Heb ik iets gemist?
Ga je vandaag naar het ziekenhuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee dan moet ik gaan uitleggen wat dat is en ik heb gfi dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik haar van internet ken en gelukkig vroegen ze niet doorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Niet Bikram Yoga?
* V1z0R duimt mee voor XMert!
?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
En mensen die maar 1 vraag beantwoorden zijn stom.
Heb je 'm al gebeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel zit ergens in Wageningen geloof ik.
That's why I love Slankies!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je 'm al gebeld?
Wil je dat ik met je mee ga naar het ziekenhuis? Ik laat mn werk zo uit mn handen vallen hoor.
Zie één van mijn eerdere klaagberichten van vandaag, over Faal-Copyshop-dudequote:
probeer je niet te ongerust te maken, het valt vast mee. tis alleen maar goed, nu gaan ze eindelijk iets aan je buikpijn doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huisarts ging nu bellen met het ziekenhuis en zou me dan terugbellen. Ik wacht dus op dat telefoontje.
ohhh, ik dacht dat vik met een lastig iemand te maken had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
XMert, heb je Duvel wel al gebeld ofzo? Dan weet ie iig dat je erheen moet en kan ie zelf bekijken of ie eerder weg kan
[..]
Zie één van mijn eerdere klaagberichten van vandaag, over Faal-Copyshop-dudeDie daarna gelukkig werd ingeruild voor Win-Copyshop-dude van Concurrerende Copyshop
Succes! Als ik wat voor je kan doen, dan hoor ik het he?!quote:
awesome!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Voor mensen die bij elk YouTube-filmpje de Nyan Cat progressbar willen hebben, scriptje hier!
Had 'm al op je FB gespamd, nou ja het Nyan Cat filmpje met bijbehorende progress barquote:
Ik ben echt clueless!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Voor mensen die bij elk YouTube-filmpje de Nyan Cat progressbar willen hebben, scriptje hier!
Dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
XM, neem iemand mee naar de seh. Als Duvel niet op tijd kan zijn, neem dan henk mee.
ik krijg bijna zin om ook naar het ziekenhuis te gaan. Hospital partyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik heb helemaal geen sterkte nodigkrijg lekker eten en drinken, weekend begint extra vroeg, mijn batterijtjes worden weer opgeladen en de zeurmevrouw naast me is weg!
yeuy!
Dan wordt op youtube het balkje getransformeerd naar nyan cat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben echt clueless!
Daarom maar een lijstje, of had ik die al gepost?
O: kwark met havermout, bosbessen en banaan
T: boterham pindakaas
L: twee boterhammen pindakaas
T: appel
T: boterham kaas
T: op auditie bij Het Blok
D: couscoussalade, naanbrood, tzatziki en kofte
T: wijntjes, lekkers en gezelligheid
Uh.. pics?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
godver! komt me hier een lekkere kerel tegenover me aan t infuus hangen... omnomnom
jammer dat ik niet meer zo lang hoef, lawl
als je met me meegaat krijg je ook drinken en koekjes, yes yesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om ook naar het ziekenhuis te gaan. Hospital party
Whehe, hoezo vervelend in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
godver! komt me hier een lekkere kerel tegenover me aan t infuus hangen... omnomnom
jammer dat ik niet meer zo lang hoef, lawl
Geen idee! Gesprekje van een half uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Mini. het volgende:
Wow, nu al een auditie Anna? Wat houdt dat in? Spannend, succes!
Neem in ieder geval wat fruit of meer groentes voor vitamientjes zodat je lichaam wat meer gewapend is tegen de biertjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
Lijstjes
O: chocopops met melk(normaal het ontbijt van
, maar hij had gister al het brood opgegeten
daar kwam ik vanochtend achter toen ik wilde ontbijten )
L: 2 volkorenbolletjes. 3 helften met Houmus en 1 helft met een plak kaas, 2 losse plakken kaas
T: griesmeelpap(grote bak!)
D: Afhankelijk van of ik thuis eet of voor mijn borrel ook wat ga eten. Thuis wordt het iig: gepofte aardappel, vega worstje(s) en asperges.
T: Biertjes
Anticlimaxquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ja, niks eigenlijk. toen was ik klaar en
moest (! hihi) ik weg
Nou. Terug gaan, zo'n doktersjas aantrekken en zeggen dat je hem een zetpil moet toedienen!quote:
Niet bekend met de term toyboy?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:14 schreef Syrena het volgende:
Geen nummer + pic gescoord voor mijOh wacht, bouwjaar 1984
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:03 schreef Perruche het volgende:
Californium, mijn vriendje eet ook cocopops! of frosties, voor de afwisseling
goed plan... heb nog tomaat en manderijnen liggen volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem in ieder geval wat fruit of meer groentes voor vitamientjes zodat je lichaam wat meer gewapend is tegen de biertjes
Ja hoi!quote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:35 schreef Perruche het volgende:
Als Anna meedoet met het Blok, zal ik me dan opgeven voor Topchef
Moet je dan niet een vriendin hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:37 schreef loveli het volgende:
Zullen we V1z0R dan opgeven voor Temptation Island of een vergelijkbaar programma?
En anders is er vast wel een vrouwpersoon zonder relatie bereid met jou op vakantie te gaan tussen allemaal mooie mannenquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee joh! Jij kunt een van de verleiders worden, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm... En hoe bedankt je die serveerster precies?
Icky tjikkie mee-ha!quote:
Nudge nudge wink wink...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet op de spelfouten letten, maarrrr:Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Know that while you sleep
Everything has changed
Dat heet karma.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar wat lieeeef! Hij is mijn held van de dag, met of zonder spelfouten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet op de spelfouten letten, maarrrr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Beiden.quote:
De 'service'quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.
quote:
Weet ik 'tquote:
Awww <3 Wat lief van de dudequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu nog een bloemist zoeken in Leeds die namens jou een bloemetje bij de copyshop aflevert wanneer je afstudeertquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:
Ik ga in ieder geval iets van een bedankje sturen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nu nog een bloemist zoeken in Leeds die namens jou een bloemetje bij de copyshop aflevert wanneer je afstudeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |