Vandaag ben ik niet aan het werkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, meestal wel geloof ikJammer wel dat ik me eerst druk maak voor het zover is, maar goei, dan heb je ook wat
![]()
Heb jij je e-mail al gevonden?
Ik had ooit een heerlijk recept voor pindasaus. maar die ben ik kwijt. haha.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:09 schreef Perruche het volgende:
M_M, bijna alles is lekkerder dan patatnasi
met zelfgemaakte pindasaus?
Coco, wat doe je in het ziekenhuis? Heb ik iets gemist?
Ga je vandaag naar het ziekenhuis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Nee dan moet ik gaan uitleggen wat dat is en ik heb gfi dus ik heb maar gewoon gezegd dat ik haar van internet ken en gelukkig vroegen ze niet doorquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:04 schreef V1z0R het volgende:
Niet Bikram Yoga?
* V1z0R duimt mee voor XMert!
?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Viking84 het volgende:
En mensen die maar 1 vraag beantwoorden zijn stom.
Heb je 'm al gebeld?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel zit ergens in Wageningen geloof ik.
That's why I love Slankies!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je 'm al gebeld?
Wil je dat ik met je mee ga naar het ziekenhuis? Ik laat mn werk zo uit mn handen vallen hoor.
Zie één van mijn eerdere klaagberichten van vandaag, over Faal-Copyshop-dudequote:
probeer je niet te ongerust te maken, het valt vast mee. tis alleen maar goed, nu gaan ze eindelijk iets aan je buikpijn doenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huisarts ging nu bellen met het ziekenhuis en zou me dan terugbellen. Ik wacht dus op dat telefoontje.
ohhh, ik dacht dat vik met een lastig iemand te maken had.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
XMert, heb je Duvel wel al gebeld ofzo? Dan weet ie iig dat je erheen moet en kan ie zelf bekijken of ie eerder weg kan
[..]
Zie één van mijn eerdere klaagberichten van vandaag, over Faal-Copyshop-dudeDie daarna gelukkig werd ingeruild voor Win-Copyshop-dude van Concurrerende Copyshop
Succes! Als ik wat voor je kan doen, dan hoor ik het he?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |