Toevallig wil ik juist die bovenste, maar dan het haltermodel (ik weet dat in de naam halter staat, maar het plaatje is niet de halter variant). Ik hou meestal best van kleurtjes in een bikiniquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Probability het volgende:
En deze voor chico:
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/Freya(...)&clr=Kaekaleidoscope
gratis verzenden trouwens!
Iemand die heeft opgeletquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?
Woei!quote:Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend
!!
Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomtEn het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon
En hij wist hie het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit
![]()
Ja, dat is wel handig, maar het sorteren gaat zo traaaaaaagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Sorteren op 'aan' en dan gewoon even naar de geschatte datum scrollen?
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?
Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend
!!
Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomtEn het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon
En hij wist hoe het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
Ja ik ben meteen weer goedgemutsterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
Ja, meestal wel geloof ikquote:
*fingers crossed!*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Urinekweek negatief, geen ontsteking. Mag door naar het zkh.
En nu ben ik wel bang.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
wat maria zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jakkes. Sterkte, ik duim hier mee!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
Bah... Sterkte! Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |