Hij zit zaligquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan af
Dat was wel het plan jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan je crocs eronder om het af te maken!
In dit geval: in vijf minuten. Dus gewoon paprika, champignons, meestal nog tomaat en ui bakken (dan niet in die volgorde), chilikruiden uit zo'n rood zakje erbij en als de groente gaar is bonen erbij en opwarmen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe maak jij je chili, mini?![]()
En is een broodje worst een preverjaardagsmaaltijd?Als je het echt zo lekker vindt wel natuurlijk, maar persoonlijk kan ik me lekkerder dingen bedenken
Succes met sporten!
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt best goed die chili!
Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen.
Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen.
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijkquote:
En jij moet gewoon bellen, lieffie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezetIk wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is
Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door
Snurk.
Het is weer een nieuw wapen in passive-agressive electronic mail warfarequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk.
Ik geef ze tot ik mn broodje opheb om terug te mailen, dan ga ik inderdaad maar bellenquote:
Slim!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Mini. het volgende:
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd)quote:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoertloze speklappen!
Geen mapjes om te sorteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd).
hmmm.... zoeken op je eigen naam + onderwerp? Of apart mapje maken voor jezelf wat Loveli zegt? Je kan ook een regel maken dat alles wat namens jou wordt verstuurd in dat mapje komt, handig wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd).
Niet in sent items iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |