abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98285187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan af ;)
Hij zit zalig 8-) en ik voel me er cool in :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En dan je crocs eronder om het af te maken! ^O^
Dat was wel het plan ja :D want die zitten ook heel lekker :7

Hm, zal ik maar alvast een kat of drie nemen oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98285604
Oh, ik wou hier nog op reageren:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe maak jij je chili, mini? :9

En is een broodje worst een preverjaardagsmaaltijd? :o Als je het echt zo lekker vindt wel natuurlijk, maar persoonlijk kan ik me lekkerder dingen bedenken ;) Succes met sporten!
In dit geval: in vijf minuten. Dus gewoon paprika, champignons, meestal nog tomaat en ui bakken (dan niet in die volgorde), chilikruiden uit zo'n rood zakje erbij en als de groente gaar is bonen erbij en opwarmen. :Y) Niet bijzonder maar het is snel klaar en er zit groente in, in tegenstelling tot een diepvriespizza.

Ik vind bockworst (echte Duitse) wel echt lekker ja, niet het allerlekkerste ooit maar toch. Dit waren biologische die ook nog eens heel duur waren dus die kon ik echt niet laten bederven. :+
Gelukkig waren ze ook heel lekker. Straks de andere helft. :9
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:33:13 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287012
Klinkt best goed die chili!

Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag :') ! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98287061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt best goed die chili!

Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag :') ! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen _O-
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:36:05 #55
70532 loveli
N
pi_98287115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen :').
Da's een goeie!
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:36:52 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezet :+ Ik wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is :') Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door oO< Snurk.
pi_98287139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's een goeie!
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk :D.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98287156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezet :+ Ik wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is :') Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door oO< Snurk.
En jij moet gewoon bellen, lieffie.
pi_98287257
Ohja, daar hadden mijn stagebegeleiders ook altijd een handje van... Dan heb je eindelijk de moed bijeengeraapt om Belangrijke Mensen te mailen met je lastige vragen, moet het nog een keer. :') Zo irritant.
Everything has changed
pi_98287279
Hai!

Ik had vanochtend water binnen in m'n auto :') . Nie goed. Er blijkt wat speling te zitten bij de antenne en dat is via de cabineverlichting de auto ingekomen. En ik dacht dat het lampje gewoon gesprongen was. :')

Over een half uurtje is het weer gefixed (en ben ik wat centjes armer).

XM, fijn dat er iets verbetering in zit :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:42:42 #61
70532 loveli
N
pi_98287329
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk :D.
Het is weer een nieuw wapen in passive-agressive electronic mail warfare ;)
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:45:02 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287397
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef sigme het volgende:

[..]

En jij moet gewoon bellen, lieffie.
Ik geef ze tot ik mn broodje opheb om terug te mailen, dan ga ik inderdaad maar bellen w/ En hopen dat ik niet iemand met een onverstaanbaar plat Yorkshire accent aan de lijn krijg :+
pi_98287495
Ook leuk: mensen die elke 2-3 maanden dezelfde vraag stellen in de mail. Precies op het moment dat ik ook niet meer precies weet hoe het nou zat. Ze doen het erom, werkelijk ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98287589
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Everything has changed
pi_98287606
Phaidra, in je sent items kijken? :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:53:29 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Mini. het volgende:
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Slim!

En ja, I feel you :')

Ik verklaar bij deze officieel een hekel te hebben aan PostNL oO< Daarhebbenzenietvanterug >:O
pi_98287742
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoerdloze speklappen!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98287750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, in je sent items kijken? :P
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd) :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:23 #69
70532 loveli
N
pi_98287764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoertloze speklappen!
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:41 #70
70532 loveli
N
pi_98287771
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd) :P .
Geen mapjes om te sorteren?
crap in = crap out
pi_98287873
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

hmmm.... zoeken op je eigen naam + onderwerp? Of apart mapje maken voor jezelf wat Loveli zegt? Je kan ook een regel maken dat alles wat namens jou wordt verstuurd in dat mapje komt, handig wel.

En thumbs up voor Maria, nog even doorzetten :)
pi_98287879
Honger :')
pi_98287925
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen mapjes om te sorteren?
Niet in sent items idd :') . De rest is wel goed gesorteerd, maar alsnog zijn we best veel tijd kwijt met zoekacties. Vooral leuk als mensen als onderwerp 'vraag' gebruiken, of alleen 'invoice' zonder specificatie... Als we een nieuwe database hebben, kunnen e-mails gekoppeld worden aan onze abonnementsgegevens O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98287989
Sorteren op 'aan' en dan gewoon even naar de geschatte datum scrollen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98288047
Outlook helpdesk to the rescue :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')