Hé, weer werken vandaag? Zet 'm op!quote:
Yep, elke dag hè?quote:
Ja hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
pff, ben sinds een paar dagen mijn tanden aan het flossen. Bloedbad is het
Hopelijk went mijn tandvlees er ooit aan.
Nouja het verklaart wel waarom ik met 3 kg minder mezelf opeens wel weer een mooi lijf vind hebben. Vocht kan ik me moeilijk voorstellen, dan zou ik al maanden vocht vasthouden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal dan misschien deels vocht zijn, Chico? Een centimeter bij je pols lijkt me maf met 2,5 kilo!
En jaaa, Professor ChicoWe moesten sowieso nog eens meeten weer he!
Maar nu ga ik eerst slapenTrusten!
Oh dat had ik gisterochtend ook! Normaal ben ik voor 11'en een stille zombie, gisterochtend was ik opeens heel erg gevat en scherp. Nouja dat kan ook geen kwaad voor de veranderingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat ik geen ochtendmens was, maar ik loop de hele tijd zo rond:![]()
.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen![]()
Heb een slecht ontbijt op: brood met witte chocopasta en pure hagelslag
Echte catering? of vrienden/ familie? Die koekjes die je gisteren had gemaakt zagen er heerlijk uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
goeiesmorgensdruk weekend voor de boeg en vanmiddag een bult kinderen die we zoet gaan houden met een bult pannenkoeken
![]()
Helemaal zin in, helemaal leuk, al weet ik dat ik maandag (of zondagavond al) helemaal naar de klote ga zijn. Wel lekker veel uitbesteed aan catering, dat scheelt al een heleboel
Echte catering alsin een zaakje die zelf lekkere hapjes en salades maakt op bestelling enzoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef Perruche het volgende:
[..]
Echte catering? of vrienden/ familie? Die koekjes die je gisteren had gemaakt zagen er heerlijk uit
Hoe bevalt het je man trouwens op zijn werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Next time: "Syrena, pics!!!"quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja 't was niet afkrakend bedoeld, maar op 't plaatje ziet 't eruit als een housebroek van spijkerstof...
Dat kloptquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja 't was niet afkrakend bedoelt, maar op 't plaatje ziet 't eruit als een housebroek van spijkerstof...
Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan afquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat kloptZo ziet ie er in het echt ook uit
, maar het is algemeen bekend dat mannen dit soort broeken echt afgrijselijk vindt.
En dan je crocs eronder om het af te maken!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat kloptZo ziet ie er in het echt ook uit
, maar het is algemeen bekend dat mannen dit soort broeken echt afgrijselijk vindt.
Ik gok Birkenstocks!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dan je crocs eronder om het af te maken!
Je klinkt beter dan gisteren!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
heb je hem ook een digitaal copie gestuurd? kan hij alvast beginnen met lezen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doe eens een aanfoto, Syrena? Ik ben nou wel benieuwd![]()
Moet denken aan Stop! Hammertiiiime!
En ohai. Dromen dat de versie van de scriptie die je naar de docent in Engeland had gestuurd verkeerd geprint was en dat ie je dan een laag cijfer gaat geven is best sneu heTevens klaag: heb hem op de 11e al verstuurd en op track en trace is de eerste en laatste update van 15 juni
Hij gaat hem dus vandaag nog niet hebben denk ik zo... En volgende week moet ie aan het eind van de week al becijferd zijn
Hoera voor TNT post.
Ja dat had ik dezelfde dag gedaan, maar ik kreeg een mailtje dat hij wachtte op de papieren versie, omdat hij veel tijd kwijt zou zijn aan het printen van een volledige scriptie... Kennelijk is van het scherm lezen dus geen optiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb je hem ook een digitaal copie gestuurd? kan hij alvast beginnen met lezen!
Zou je niet eenvoudiger een copyshop zoals deze 't spul in de UK kunnen laten printen en op de post doen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat had ik dezelfde dag gedaan, maar ik kreeg een mailtje dat hij wachtte op de papieren versie, omdat hij veel tijd kwijt zou zijn aan het printen van een volledige scriptie... Kennelijk is van het scherm lezen dus geen optie![]()
En ik wou TNT-post bellen maar dat kost 45 cent per minuut tot een max van 22.50!! En ik krijg een bandje dat de wachttijd lang is ivm problemen met de website
Belachelijk wel!
Misschien waag ik er nog maar een mailtje aan richting docent... Dat het ding schijnbaar onderweg is, maar het schijnbaar langer gaat duren dan de 2-4 werkdagen die staan voor een zending naar de UK
Oe dat ga ik eens bekijken, misschien scheelt het! Dankjoe voor het meedenkenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou je niet eenvoudiger een copyshop zoals deze 't spul in de UK kunnen laten printen en op de post doen?
Hij zit zaligquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan af
Dat was wel het plan jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In dit geval: in vijf minuten. Dus gewoon paprika, champignons, meestal nog tomaat en ui bakken (dan niet in die volgorde), chilikruiden uit zo'n rood zakje erbij en als de groente gaar is bonen erbij en opwarmen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe maak jij je chili, mini?![]()
En is een broodje worst een preverjaardagsmaaltijd?Als je het echt zo lekker vindt wel natuurlijk, maar persoonlijk kan ik me lekkerder dingen bedenken
Succes met sporten!
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt best goed die chili!
Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen
Da's een goeie!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen.
Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezetquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen.
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijkquote:
En jij moet gewoon bellen, lieffie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezetIk wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is
Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door
Snurk.
Het is weer een nieuw wapen in passive-agressive electronic mail warfarequote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk.
Ik geef ze tot ik mn broodje opheb om terug te mailen, dan ga ik inderdaad maar bellenquote:
Slim!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Mini. het volgende:
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd)quote:
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggestquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoertloze speklappen!
Geen mapjes om te sorteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd).
hmmm.... zoeken op je eigen naam + onderwerp? Of apart mapje maken voor jezelf wat Loveli zegt? Je kan ook een regel maken dat alles wat namens jou wordt verstuurd in dat mapje komt, handig wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd).
Niet in sent items iddquote:
Toevallig wil ik juist die bovenste, maar dan het haltermodel (ik weet dat in de naam halter staat, maar het plaatje is niet de halter variant). Ik hou meestal best van kleurtjes in een bikiniquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Probability het volgende:
En deze voor chico:
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/Freya(...)&clr=Kaekaleidoscope
gratis verzenden trouwens!
Iemand die heeft opgeletquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?
Woei!quote:Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend
!!
Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomtEn het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon
En hij wist hie het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit
![]()
Ja, dat is wel handig, maar het sorteren gaat zo traaaaaaagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Sorteren op 'aan' en dan gewoon even naar de geschatte datum scrollen?
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?
Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend
!!
Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomtEn het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon
En hij wist hoe het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
Ja ik ben meteen weer goedgemutsterquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
Ja, meestal wel geloof ikquote:
*fingers crossed!*quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Urinekweek negatief, geen ontsteking. Mag door naar het zkh.
En nu ben ik wel bang.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
wat maria zegtquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jakkes. Sterkte, ik duim hier mee!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
Bah... Sterkte! Ik ga voor je duimenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ben ik wel bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |