abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 02:44:40 #1
70532 loveli
N
pi_98280691

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 02:45:14 #2
70532 loveli
N
pi_98280699
Volgende keer kijk ik naar het aantal posts voor ik op invoeren klik :')
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 05:40:13 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98281464
Bijna weekend
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98281532
Mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 juni 2011 @ 06:27:40 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98281555
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 06:18 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Niet meer actief op Fok!
pi_98281585
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 06:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hé, weer werken vandaag? Zet 'm op!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:04:55 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98281694
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 06:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Hé, weer werken vandaag? Zet 'm op!
Yep, elke dag hè? ;). Thx :).

Het is iig beter weer en ik heb gesloten schoenen aan :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:11:51 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98281713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef _aurum_ het volgende:
pff, ben sinds een paar dagen mijn tanden aan het flossen. Bloedbad is het :')

Hopelijk went mijn tandvlees er ooit aan.
Ja hoor ;). Hier is het ook altijd een bloedbad als ik het een poos niet gedaan heb en nu houd ik het keurig bij :). Voelt heerlijk schoon :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_98281750
Goeiemorgen. Over een uurtje staat de loodgieter voor de deur :O
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:21:13 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98281756
Ik dacht dat ik geen ochtendmens was, maar ik loop de hele tijd zo rond: :D :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98281943
Ach ik heb er al weer 15 km fietsen op zitten. De knieën zijn nog niet helemaal hersteld geloof ik. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98282024
helleu! :W
Ja doei.
pi_98282122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zal dan misschien deels vocht zijn, Chico? Een centimeter bij je pols lijkt me maf met 2,5 kilo!

En jaaa, Professor Chico O+ We moesten sowieso nog eens meeten weer he!

Maar nu ga ik eerst slapen :z Trusten! *O*
Nouja het verklaart wel waarom ik met 3 kg minder mezelf opeens wel weer een mooi lijf vind hebben. Vocht kan ik me moeilijk voorstellen, dan zou ik al maanden vocht vasthouden?

Hihi O+. Ooit he, hoop ik inderdaad prof te zijn :P. Ja inderdaad! Alleen niet komende 3 weken want ik ga voor stresskip spelen :').

quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 07:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik dacht dat ik geen ochtendmens was, maar ik loop de hele tijd zo rond: :D :').
Oh dat had ik gisterochtend ook! Normaal ben ik voor 11'en een stille zombie, gisterochtend was ik opeens heel erg gevat en scherp. Nouja dat kan ook geen kwaad voor de verandering :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98282124
Goeiemorgen :)
Heb een slecht ontbijt op: brood met witte chocopasta en pure hagelslag :9
pi_98282636
Morning!!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemorgen :)
Heb een slecht ontbijt op: brood met witte chocopasta en pure hagelslag :9
:o gecombineerd? Chocolate overdose :P
pi_98282640
Goedemorgen :O
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98282965
Planning!!

O: 2 kleine dubbele speltboterhammen met honing/geitenkaas
B: 20 minuten fietsen
T: gekookt ei, peer
L: soepje, bruin pistoletje iets
T: 250 gr rauwkost
T: hapjes bij concert
B: 20 minuten fietsen
D: nader te bepalen en afhankelijk van hoeveelheid hapjes
pi_98283000
Mogge! Wij wachten op het ontbijt daarna kaasmarkt :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98283264
goeiesmorgens :) druk weekend voor de boeg en vanmiddag een bult kinderen die we zoet gaan houden met een bult pannenkoeken :)
Helemaal zin in, helemaal leuk, al weet ik dat ik maandag (of zondagavond al) helemaal naar de klote ga zijn. Wel lekker veel uitbesteed aan catering, dat scheelt al een heleboel :)
pi_98283347
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:21 schreef MarMar het volgende:
goeiesmorgens :) druk weekend voor de boeg en vanmiddag een bult kinderen die we zoet gaan houden met een bult pannenkoeken :)
Helemaal zin in, helemaal leuk, al weet ik dat ik maandag (of zondagavond al) helemaal naar de klote ga zijn. Wel lekker veel uitbesteed aan catering, dat scheelt al een heleboel :)
Echte catering? of vrienden/ familie? Die koekjes die je gisteren had gemaakt zagen er heerlijk uit :9

Hoe bevalt het je man trouwens op zijn werk?
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 09:26:14 #21
70532 loveli
N
pi_98283348
Mogge.
crap in = crap out
pi_98283402
Hier zijn o.a. freya bikini's in de sale: http://www.asos.com/Freya(...)uct.aspx?iid=1628163
Worry is a misuse of imagination
pi_98283464
Deze is er bijvoorbeeld tot 70F voor 28,20

Gaat van omvang 28! (=60) tot cup G..
pi_98283480
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef Perruche het volgende:

[..]

Echte catering? of vrienden/ familie? Die koekjes die je gisteren had gemaakt zagen er heerlijk uit :9

Hoe bevalt het je man trouwens op zijn werk?
Echte catering alsin een zaakje die zelf lekkere hapjes en salades maakt op bestelling enzo :9
Ik doe nog wel wat dingen zelf, maar dat koekjes bakken was al best een heftige inspanning voor me.
Zelf ga ik nog een soep, zalmrolletjes, creme brulee en koekjesdeeg waar kindjes koekvormpjes uit mogen steken maken. Koffiezetapparaat glazen bekers etc. komt op tafel, buffetidee :) fijn zelfbediening. We verwachten toch wel over het hele weekend een man of 30 a 40
pi_98283543
En deze voor chico:

http://www.asos.com/Freya(...)&clr=Kaekaleidoscope

gratis verzenden trouwens!
pi_98283639
Leuke bikini's! Ik heb alleen een shopverbod voorlopig zag ik aan mijn rekening :')
Vandaag mijn neue broek aan, en hij is veel leuker in het echt dan op het plaatje c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98283650
Mogguh!

Dat hoop ik maar voor je Syrena :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 09:40:28 #28
70532 loveli
N
pi_98283656
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

:D
crap in = crap out
pi_98283675
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:40 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

lol
pi_98283846
:@
Ja 't was niet afkrakend bedoelt, maar op 't plaatje ziet 't eruit als een housebroek van spijkerstof...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98283862
Haha vaizor, tactvol als altijd :P

Klinkt goed marmar!
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 09:50:52 #32
70532 loveli
N
pi_98283878
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja 't was niet afkrakend bedoeld, maar op 't plaatje ziet 't eruit als een housebroek van spijkerstof...
Next time: "Syrena, pics!!!"
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:52:12 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98283906
Doe eens een aanfoto, Syrena? Ik ben nou wel benieuwd :+

Moet denken aan Stop! Hammertiiiime!

En ohai. Dromen dat de versie van de scriptie die je naar de docent in Engeland had gestuurd verkeerd geprint was en dat ie je dan een laag cijfer gaat geven is best sneu he :') Tevens klaag: heb hem op de 11e al verstuurd en op track en trace is de eerste en laatste update van 15 juni :{ Hij gaat hem dus vandaag nog niet hebben denk ik zo... En volgende week moet ie aan het eind van de week al becijferd zijn oO< Hoera voor TNT post.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98283912
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja 't was niet afkrakend bedoelt, maar op 't plaatje ziet 't eruit als een housebroek van spijkerstof...
Dat klopt _O- Zo ziet ie er in het echt ook uit :+ , maar het is algemeen bekend dat mannen dit soort broeken echt afgrijselijk vindt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 09:52:58 #35
70532 loveli
N
pi_98283929
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat klopt _O- Zo ziet ie er in het echt ook uit :+ , maar het is algemeen bekend dat mannen dit soort broeken echt afgrijselijk vindt.
Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan af ;)
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:53:48 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98283950
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef Syrena het volgende:

[..]

En dan je crocs eronder om het af te maken! ^O^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98283988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik gok Birkenstocks!
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 09:55:53 #38
70532 loveli
N
pi_98284010
quote:

[..]

Je klinkt beter dan gisteren!
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 09:58:14 #39
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98284077
Het lijkt ietsjes beter te gaan. Met nadruk op ietsjes. Heb wel nog steeds veel buikpijn. En heb de meest voorkomende bijwerking van amoxicilline te pakken. Heel fijn. Google maar als je het wilt weten. Moet om 12:30 de h.a. bellen voor de uitslag van de kweek. 't Zal me benieuwen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98284191
*duimduim* voor XM en rot van die bijwerking hoef niet te googelen, iets van been there done that
pi_98284406
:W vanuit Duitsland. We hebben besloten vandaag zaterdag te maken, en morgen te werken, dus ik kmo net uit bed, en de duutser slaapt zelfs nog! O+
pi_98284482
Beterschapjes voor XMert!

Klinkt goed Jagar, maar dat klinkt uitslapen op een vrijdag altijd... /jaloers

Omdat het origineel verwijderd is, hier Bob Dylan - Friday!
pi_98284523
Zo, een essay gaat nog best goed. Die wil ik afhebben voor ik straks ga afscheidslunchen met mijn collega's O+ O+ O+

Hoop dat ik dit weekend veel uit m'n handen en in m'n hoofd krijg, dus zal niet zoveel posten, maar alvast allemaal *O* 's, :*'s en ;( :* 's voor iedereen die 't nodig heeft, maar vooral veel *O*'s hoop ik!
Ja doei.
pi_98284584
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Doe eens een aanfoto, Syrena? Ik ben nou wel benieuwd :+

Moet denken aan Stop! Hammertiiiime!

En ohai. Dromen dat de versie van de scriptie die je naar de docent in Engeland had gestuurd verkeerd geprint was en dat ie je dan een laag cijfer gaat geven is best sneu he :') Tevens klaag: heb hem op de 11e al verstuurd en op track en trace is de eerste en laatste update van 15 juni :{ Hij gaat hem dus vandaag nog niet hebben denk ik zo... En volgende week moet ie aan het eind van de week al becijferd zijn oO< Hoera voor TNT post.
heb je hem ook een digitaal copie gestuurd? kan hij alvast beginnen met lezen!
pi_98284625
Hopen dat dit het begin van de stijgende lijn is, XM! :)

Ik heb ook soort van uitgeslapen, wilde eigenlijk om half 8 opstaan maar het werd half 10. Nouja, nu weer een stuk schrijven en opsturen en dan kun je voor mij in elk geval een *O* neerzetten. :P

Oh en succes Mo! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:19:26 #46
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98284743
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

heb je hem ook een digitaal copie gestuurd? kan hij alvast beginnen met lezen!
Ja dat had ik dezelfde dag gedaan, maar ik kreeg een mailtje dat hij wachtte op de papieren versie, omdat hij veel tijd kwijt zou zijn aan het printen van een volledige scriptie... Kennelijk is van het scherm lezen dus geen optie :+

En ik wou TNT-post bellen maar dat kost 45 cent per minuut tot een max van 22.50 :')!! En ik krijg een bandje dat de wachttijd lang is ivm problemen met de website :') Belachelijk wel!

Misschien waag ik er nog maar een mailtje aan richting docent... Dat het ding schijnbaar onderweg is, maar het schijnbaar langer gaat duren dan de 2-4 werkdagen die staan voor een zending naar de UK ):O
pi_98284864
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat had ik dezelfde dag gedaan, maar ik kreeg een mailtje dat hij wachtte op de papieren versie, omdat hij veel tijd kwijt zou zijn aan het printen van een volledige scriptie... Kennelijk is van het scherm lezen dus geen optie :+

En ik wou TNT-post bellen maar dat kost 45 cent per minuut tot een max van 22.50 :')!! En ik krijg een bandje dat de wachttijd lang is ivm problemen met de website :') Belachelijk wel!

Misschien waag ik er nog maar een mailtje aan richting docent... Dat het ding schijnbaar onderweg is, maar het schijnbaar langer gaat duren dan de 2-4 werkdagen die staan voor een zending naar de UK ):O
Zou je niet eenvoudiger een copyshop zoals deze 't spul in de UK kunnen laten printen en op de post doen?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:26:33 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98284948
quote:
5s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Zou je niet eenvoudiger een copyshop zoals deze 't spul in de UK kunnen laten printen en op de post doen?
Oe dat ga ik eens bekijken, misschien scheelt het! Dankjoe voor het meedenken :*
pi_98285001
NYAN CAT PROGRESS BAR! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Awesomeness!

M'n hele vrijdag is automagisch goed!
pi_98285091
Ik zou inderdaad nog een keer laten weten dat je het heel vervelend vindt maar dat het iets langer duurt. Als hij ook weet dat het eind volgende week becijferd moet zijn zal hij toch ook weleens willen beginnen, lijkt me. Als hij dan weet dat het voor het weekend niet meer binnen gaat komen kan hij misschien toch beter beginnen te printen. :P

Nog even SOGgen voor ik begin, ik vind dit echt heel leuke filmpjes.
Al een oude maar wel mooie muziek: O+
http://nrc.tv/video/rocks/article1365106.ece/Tim_Christensen

En ik zag net dat er ook eentje over de Blood Red Shoes is, voor wie toch nog naar Den Haag wil. ;)
http://nrc.tv/video/rocks/article1366845.ece/Blood_Red_Shoes
Everything has changed
pi_98285187
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarom heb je die broek gekocht, vraag ik me dan af ;)
Hij zit zalig 8-) en ik voel me er cool in :')

quote:

[..]

Dat was wel het plan ja :D want die zitten ook heel lekker :7

Hm, zal ik maar alvast een kat of drie nemen oO<
pi_98285604
Oh, ik wou hier nog op reageren:
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe maak jij je chili, mini? :9

En is een broodje worst een preverjaardagsmaaltijd? :o Als je het echt zo lekker vindt wel natuurlijk, maar persoonlijk kan ik me lekkerder dingen bedenken ;) Succes met sporten!
In dit geval: in vijf minuten. Dus gewoon paprika, champignons, meestal nog tomaat en ui bakken (dan niet in die volgorde), chilikruiden uit zo'n rood zakje erbij en als de groente gaar is bonen erbij en opwarmen. :Y) Niet bijzonder maar het is snel klaar en er zit groente in, in tegenstelling tot een diepvriespizza.

Ik vind bockworst (echte Duitse) wel echt lekker ja, niet het allerlekkerste ooit maar toch. Dit waren biologische die ook nog eens heel duur waren dus die kon ik echt niet laten bederven. :+
Gelukkig waren ze ook heel lekker. Straks de andere helft. :9
Everything has changed
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:33:13 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287012
Klinkt best goed die chili!

Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag :') ! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen _O-
pi_98287061
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt best goed die chili!

Meh eindelijk een betaalbare, makkelijk contacteerbare copyshop gevonden, vraag gemaild, antwoord ie maar 1 vraag :') ! Mailtje er achteraan gestuurd... Meh ik dacht dat ik wel klaar was intussen _O-
Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen :').
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:36:05 #55
70532 loveli
N
pi_98287115
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, zo'n ergelijke gewoonte is dat. Ik had ook wel zulke collega's. Dan was het dus structureel en dan ga ik uiteindelijk mailtjes sturen met genummerde vragen :').
Da's een goeie!
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:36:52 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287136
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezet :+ Ik wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is :') Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door oO< Snurk.
pi_98287139
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's een goeie!
Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk :D.
pi_98287156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had nu wel streepjes voor iedere vraag gezet :+ Ik wil best extra betalen voor een supersnelle delivery maar dat moet ie wel zeggen hoeveel dat is en of het uberhaupt mogelijk is :') Kreeg nu alleen de kosten per A4tje en de kosten van een rindbandje door oO< Snurk.
En jij moet gewoon bellen, lieffie.
pi_98287257
Ohja, daar hadden mijn stagebegeleiders ook altijd een handje van... Dan heb je eindelijk de moed bijeengeraapt om Belangrijke Mensen te mailen met je lastige vragen, moet het nog een keer. :') Zo irritant.
Everything has changed
pi_98287279
Hai!

Ik had vanochtend water binnen in m'n auto :') . Nie goed. Er blijkt wat speling te zitten bij de antenne en dat is via de cabineverlichting de auto ingekomen. En ik dacht dat het lampje gewoon gesprongen was. :')

Over een half uurtje is het weer gefixed (en ben ik wat centjes armer).

XM, fijn dat er iets verbetering in zit :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:42:42 #61
70532 loveli
N
pi_98287329
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Het helpt meestal niks. Echt ongelofelijk :D.
Het is weer een nieuw wapen in passive-agressive electronic mail warfare ;)
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:45:02 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287397
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:37 schreef sigme het volgende:

[..]

En jij moet gewoon bellen, lieffie.
Ik geef ze tot ik mn broodje opheb om terug te mailen, dan ga ik inderdaad maar bellen w/ En hopen dat ik niet iemand met een onverstaanbaar plat Yorkshire accent aan de lijn krijg :+
pi_98287495
Ook leuk: mensen die elke 2-3 maanden dezelfde vraag stellen in de mail. Precies op het moment dat ik ook niet meer precies weet hoe het nou zat. Ze doen het erom, werkelijk ;( .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98287589
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Everything has changed
pi_98287606
Phaidra, in je sent items kijken? :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:53:29 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98287671
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Mini. het volgende:
Dit vind ik echt het vermoeiendste aan afstuderen, het werk/schrijven zelf is nog best leuk maar al die stomme praktische dingen en achter mensen aan zitten, je aan moeten passen aan het schema van andere mensen... Ik heb gisteren bijv. ook alvast mailtjes gestuurd om zeker te weten dat mensen niet net op vakantie zijn als ik alleen nog hun handtekening nodig heb ofzo, want dat zul je altijd zien.
Slim!

En ja, I feel you :')

Ik verklaar bij deze officieel een hekel te hebben aan PostNL oO< Daarhebbenzenietvanterug >:O
pi_98287742
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoerdloze speklappen!
pi_98287750
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:51 schreef Perruche het volgende:
Phaidra, in je sent items kijken? :P
Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd) :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:23 #69
70532 loveli
N
pi_98287764
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:55 schreef V1z0R het volgende:
Ik verklaar een hekel te hebben aan zwoertloze speklappen!
http://www.google.nl/sear(...)tf-8&channel=suggest
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 11:56:41 #70
70532 loveli
N
pi_98287771
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Onze afdeling heeft een gezamenlijke mailbox en sent items bestaat uit duizenden e-mails (alles wat er de afgelopen 5 jaar is verstuurd) :P .
Geen mapjes om te sorteren?
crap in = crap out
pi_98287873
quote:
18s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]

hmmm.... zoeken op je eigen naam + onderwerp? Of apart mapje maken voor jezelf wat Loveli zegt? Je kan ook een regel maken dat alles wat namens jou wordt verstuurd in dat mapje komt, handig wel.

En thumbs up voor Maria, nog even doorzetten :)
pi_98287879
Honger :')
pi_98287925
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen mapjes om te sorteren?
Niet in sent items idd :') . De rest is wel goed gesorteerd, maar alsnog zijn we best veel tijd kwijt met zoekacties. Vooral leuk als mensen als onderwerp 'vraag' gebruiken, of alleen 'invoice' zonder specificatie... Als we een nieuwe database hebben, kunnen e-mails gekoppeld worden aan onze abonnementsgegevens O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98287989
Sorteren op 'aan' en dan gewoon even naar de geschatte datum scrollen?
pi_98288047
Outlook helpdesk to the rescue :D
pi_98288115
hello... heb wat topics gemist geloof ik. ;(

ik ga eens verzinnen voor zaterdag, wat voor eten ik op tafel kan zetten, wat minstens zo lekker moet zijn als patat :') .

Ik denk dat ik lekker nasi gaat maken met veel groente. En sate uiteraard. En kroepoek. haha c_/
~ Bonito La Risa ~
pi_98288132
haaai vanuit t zhuis! het is hier saaaai en ik moet nu een 2 tot 3 uur aan t infuus liggen.

naast me ligt een beetje zeikerige mevrouw, ze is aan de binnenkant van haar arm geprikt (dan moet je die dus gestrekt houden).

ze heeft al tegen drie verpleegkundigen geklaagd dat 'dat wel lastig wordt met eten".
pi_98288274
M_M, bijna alles is lekkerder dan patat ;) nasi :~ met zelfgemaakte pindasaus?

Coco, wat doe je in het ziekenhuis? Heb ik iets gemist?
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 12:10:17 #79
70532 loveli
N
pi_98288289
Hoop dat het haar lukt om te eten. Behalve als ze met volle mond praat.
crap in = crap out
pi_98288346
M_M, gebakken krieltjes met broccoli, prei, paprika, champignons en kaassausje met daarbij gegrild rundergehakt (meng d'r sambal doorheen) in volkoren pitabroodje met salsasaus en ui + sla.

Geen nasi... :P

Wat is 'r aan 't handje Coco?
pi_98288403
Ik dacht even "wat gaan wij eigenlijk zaterdag eten", en toen dacht ik "oja, dan ben ik jarig". :') Morgen al... Ik heb me nog nooit zo niet jarig gevoeld.

Vervelend Coco... waarom moet je aan het infuus?
Everything has changed
pi_98288421
Coco, infuus, ziekenhuis, wat? :o
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:14:47 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98288459
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?

Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer :P) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend O+ !!

Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomt :D En het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon _O- En hij wist hoe het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit :D

*O*
pi_98288469
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 09:35 schreef Probability het volgende:
En deze voor chico:
[ afbeelding ]
http://www.asos.com/Freya(...)&clr=Kaekaleidoscope

gratis verzenden trouwens!
Toevallig wil ik juist die bovenste, maar dan het haltermodel (ik weet dat in de naam halter staat, maar het plaatje is niet de halter variant). Ik hou meestal best van kleurtjes in een bikini :P maar ik wil óók een zwarte.
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 12:15:30 #85
70532 loveli
N
pi_98288489
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco's een-keer-in-de-zoveel-tijd-infuus begrijp ik? Ivm de buikinhoud lief laten zijn?
Iemand die heeft opgelet ;)
quote:
Yeaaah ik heb net een aardige meneer van een copyshop gesproken (een andere dan de falende mailer :P) en die was heel aardig en begripvol en meedenkend O+ !!

Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomt :D En het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon _O- En hij wist hie het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit :D

*O*
Woei! *O*
crap in = crap out
pi_98288565
Die Freya-bikini's zijn inderdaad leuk!

Jeej Maria, wat een geluk! O+ *O*
Everything has changed
pi_98288752
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:02 schreef V1z0R het volgende:
Sorteren op 'aan' en dan gewoon even naar de geschatte datum scrollen?
Ja, dat is wel handig, maar het sorteren gaat zo traaaaaaag ;) . Ach ja, zoekactie starten en dan koffie gaan halen, wat vervelend...

Auto klaar, nu eens lunchen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98289041
quote:

Als ik mijn doc gewoon geprint wil hebben zonder binden, dan gaat ie er persoonlijk voor zorgen dat ie vandaag bij mijn docent aankomt :D En het bezorgen is maar 4 pond en ik kan betalen via Paypal! En hij zei 'doei' en 'geregeld!' om te laten zien dat ie Nederlands kon _O- En hij wist hoe het was, want hij heeft twee dochters op de universiteit :D

*O*
Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
pi_98289173
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Top! Zie, het zijn juist de dingen eromheen die het echt maken. Echte mensen, met echte woordjes en echte dochters enzo.
:Y

*O* *O* *O*
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:40:14 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98289342
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja ik ben meteen weer goedgemutster :D (maf woord _O- )

Prettig! *O*
pi_98289592
Jeej *O* alles komt goed!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:49:31 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98289692
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:46 schreef Phaidra het volgende:
Jeej *O* alles komt goed!
Ja, meestal wel geloof ik :D Jammer wel dat ik me eerst druk maak voor het zover is, maar goei, dan heb je ook wat :+

Heb jij je e-mail al gevonden? :9
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:54:05 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98289857
Urinekweek negatief, geen ontsteking. Mag door naar het zkh.

En nu ben ik wel bang.
  Vis een optie? vrijdag 17 juni 2011 @ 12:55:04 #94
70532 loveli
N
pi_98289892
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

En nu ben ik wel bang.
*fingers crossed!*
crap in = crap out
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:55:57 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98289931
quote:

En nu ben ik wel bang.
-O-

Succes XMert, ik duim! :* Heb je Duvel mee?
pi_98289977
quote:
wat maria zegt :) soz, dacht dat t min of meer bekend was, wilde jullie niet laten schrikken :D

(is iedere zes weken, infuus remicade, voor mijn colitis ulcerosa)
pi_98290079
quote:

En nu ben ik wel bang.
Jakkes. Sterkte, ik duim hier mee! :* :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98290111
quote:

En nu ben ik wel bang.
Bah... Sterkte! Ik ga voor je duimen :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 17 juni 2011 @ 13:01:10 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98290123
Nee, ben alleen.
pi_98290135
en hurrah voor maria \o/

xm, het zal vast meevallen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')