Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm... En hoe bedankt je die serveerster precies?
Icky tjikkie mee-ha!quote:
Nudge nudge wink wink...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet op de spelfouten letten, maarrrr:Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Know that while you sleep
Everything has changed
Dat heet karma.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maar wat lieeeef! Hij is mijn held van de dag, met of zonder spelfouten
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Niet op de spelfouten letten, maarrrr:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Beiden.quote:
De 'service'quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon: 'Bedankt voor de service!', toen ze wegging terwijl ik buiten stond te roken.
quote:
Weet ik 'tquote:
Awww <3 Wat lief van de dudequote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nu nog een bloemist zoeken in Leeds die namens jou een bloemetje bij de copyshop aflevert wanneer je afstudeertquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
quote:
Ik ga in ieder geval iets van een bedankje sturen jaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Nu nog een bloemist zoeken in Leeds die namens jou een bloemetje bij de copyshop aflevert wanneer je afstudeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |