awesome!!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Voor mensen die bij elk YouTube-filmpje de Nyan Cat progressbar willen hebben, scriptje hier!
Had 'm al op je FB gespamd, nou ja het Nyan Cat filmpje met bijbehorende progress barquote:
Ik ben echt clueless!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Voor mensen die bij elk YouTube-filmpje de Nyan Cat progressbar willen hebben, scriptje hier!
Dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:15 schreef loveli het volgende:
XM, neem iemand mee naar de seh. Als Duvel niet op tijd kan zijn, neem dan henk mee.
ik krijg bijna zin om ook naar het ziekenhuis te gaan. Hospital partyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
ik heb helemaal geen sterkte nodigkrijg lekker eten en drinken, weekend begint extra vroeg, mijn batterijtjes worden weer opgeladen en de zeurmevrouw naast me is weg!
yeuy!
Dan wordt op youtube het balkje getransformeerd naar nyan cat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ben echt clueless!
Daarom maar een lijstje, of had ik die al gepost?
O: kwark met havermout, bosbessen en banaan
T: boterham pindakaas
L: twee boterhammen pindakaas
T: appel
T: boterham kaas
T: op auditie bij Het Blok
D: couscoussalade, naanbrood, tzatziki en kofte
T: wijntjes, lekkers en gezelligheid
Uh.. pics?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
godver! komt me hier een lekkere kerel tegenover me aan t infuus hangen... omnomnom
jammer dat ik niet meer zo lang hoef, lawl
als je met me meegaat krijg je ook drinken en koekjes, yes yesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik krijg bijna zin om ook naar het ziekenhuis te gaan. Hospital party
Whehe, hoezo vervelend in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
godver! komt me hier een lekkere kerel tegenover me aan t infuus hangen... omnomnom
jammer dat ik niet meer zo lang hoef, lawl
Geen idee! Gesprekje van een half uurquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:45 schreef Mini. het volgende:
Wow, nu al een auditie Anna? Wat houdt dat in? Spannend, succes!
Neem in ieder geval wat fruit of meer groentes voor vitamientjes zodat je lichaam wat meer gewapend is tegen de biertjesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
Lijstjes
O: chocopops met melk(normaal het ontbijt van
, maar hij had gister al het brood opgegeten
daar kwam ik vanochtend achter toen ik wilde ontbijten )
L: 2 volkorenbolletjes. 3 helften met Houmus en 1 helft met een plak kaas, 2 losse plakken kaas
T: griesmeelpap(grote bak!)
D: Afhankelijk van of ik thuis eet of voor mijn borrel ook wat ga eten. Thuis wordt het iig: gepofte aardappel, vega worstje(s) en asperges.
T: Biertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |