Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.quote:Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor actie artikelen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes in dit topic willen posten.
tis nu wachten totdat de bestellingen binnenkomen
Yes. Je moet wachten tot vannacht 0:00 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef LethalP het volgende:
Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.
Heb ik 'teveel ongeldige codes' ingevoerd. godverdomme! Moet ik nu n dag wachten tot ik er weer in kan voeren of? iemand?
Vraag me idd af hoe ze dat gaan doen. Heb 2 bestellingen gedaan. Beide maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat nou doen met die bestellingen. Die krijgen ze dagelijks tientallen, zoniet honderden, binnen.
Maar ze leveren maar niks? Ik heb al 4 bestellingen of zo, allemaal nog niet verzonden.
Er is wel e.e.a. verzonden want familie had al wat binnen, ik denk alleen dat ze niet zoveel voorraad haddenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef juxtaposition het volgende:
Heeft iemand hier ook daadwerkelijk iets binnen gehad? Ik heb een maand geleden de weekendbag besteld en die is nog niet binnen. Heb ook nog 2 andere bestellingen, maar dat gaat sowieso nog even durenIk dacht dat de levertijd een maand was. Dat het gratis is, okay, maar voor die handlings- en verzendkosten verwacht je iets meer.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef VulcanRaven het volgende:
maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.quote:
Die kleine past er 1,5 keer in!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.
Even nieuws posten.
quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
weet niet of de actie nog steeds loopt, maar anders:
RQ8MNYXA
T/m 31 juli toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
Bedankt!
De actie loopt nog iets meer dan een week.
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:04 schreef VulcanRaven het volgende:
Kregen degene die al wat ontvangen hebben vantevoren een bericht dat ze verzonden waren of vielen ze gewoon in de bus?
Klopt, maar tm 30 juni worden er nog nieuwe codes onder de doppen gezet daarna niet meer.quote:
Hmm, dan wacht ik nog even af. Misschien heb ik volgende week gelukquote:Op zondag 19 juni 2011 11:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.
Dat weet ik niet, maar ik denk groot aangezien het gaat om Coca-Cola. Die dingen zullen vast wel in de VS geproduceerd worden en aangezien het geen dure kleding is etc. zal er niet zo op gelet worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen of de kleding groot of klein valt?
Valt standaard. Computerprobleem: dat slaat nergens op. Deze actie is van Coca Cola Benelux en de meeste kleding die 'niet duur' is wordt geproduceerd in Colombia, Bolivia etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen of de kleding groot of klein valt?
Wat is normaal? Er is geen echte standaard, misschien komen ze toevallig overeen met de kleding die jij vaak koopt. Koop je ergens anders kleding die ook als ''M'' aangegeven staat, kan het weer totaal anders zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Valt standaard. Computerprobleem: dat slaat nergens op. Deze actie is van Coca Cola Benelux en de meeste kleding die 'niet duur' is wordt geproduceerd in Colombia, Bolivia etc.
Ik heb meestal S, een S uit de Boutique valt prima. Zelfde geldt voor de heren longsleeve in maat M die ik heb weggegeven, valt als een normale M.
Dank je, dank je, dank jequote:
Er is wel een standaard, anders zou dat matensysteem geen zin hebben. Maten worden doorgemeten op modellen die een confectiestandaard hebben, zodat er een eenheid in bestaat. Anders kan je bij elk kledingmerk opnieuw beginnen met passen en meten. Er zullen altijd afwijkingen kunnen zijn bij bepaalde merken en bepaalde mensen (immers niet alle mensen voldoen aan de confectiestandaard, juist niet), maar ik zeg dat de maten van Coca Cola dat dus niet zozeer hebben, ze zitten erg dichtbij de normale confectiestandaard. Deal with it.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is normaal? Er is geen echte standaard, misschien komen ze toevallig overeen met de kleding die jij vaak koopt. Koop je ergens anders kleding die ook als ''M'' aangegeven staat, kan het weer totaal anders zijn.
Lucky Strike, probeer het gewoon uit en vertel maar hoe het heeft uitgepakt voor jou.
Er staat ''ik denk''. Lezen is voor sommige mensen moeilijk, maar ja, in dit geval zul jij vast wel gelijk hebben aangezien je een vrouw bent. Zelf heb ik er totaal geen verstand van, zei alleen maar wat ik dacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is wel een standaard, anders zou dat matensysteem geen zin hebben. Maten worden doorgemeten op modellen die een confectiestandaard hebben, zodat er een eenheid in bestaat. Anders kan je bij elk kledingmerk opnieuw beginnen met passen en meten. Er zullen altijd afwijkingen kunnen zijn bij bepaalde merken en bepaalde mensen (immers niet alle mensen voldoen aan de confectiestandaard, juist niet), maar ik zeg dat de maten van Coca Cola dat dus niet zozeer hebben, ze zitten erg dichtbij de normale confectiestandaard. Deal with it.
Waar zie jij 'ik denk' staan dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er staat ''ik denk''. Lezen is voor sommige mensen moeilijk, maar ja, in dit geval zul jij vast wel gelijk hebben aangezien je een vrouw bent. Zelf heb ik er totaal geen verstand van, zei alleen maar wat ik dacht.
Bril nodig?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk groot aangezien het gaat om Coca-Cola. Die dingen zullen vast wel in de VS geproduceerd worden en aangezien het geen dure kleding is etc. zal er niet zo op gelet worden.
Er staan er inmiddels genoeg op Marktplaatsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef TLC het volgende:
Eigenhandig 26 flessen Cola opgedronken om er achter te komen dat ik helemaal niet internetbankier en dus mijn weekendtas niet kan bestellen![]()
![]()
snotnondenju
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er staan er inmiddels genoeg op Marktplaats.
Je zou sowieso 5 euro kwijt zijn geweest voor verzend & handlingquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef TLC het volgende:
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasnaja ik zit er aan te denken om al mijn codes dan maar te besteden voor die reis, dat zou wel een lichte troostprijs zijn
![]()
Gratis noemt ie datquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasnaja ik zit er aan te denken om al mijn codes dan maar te besteden voor die reis, dat zou wel een lichte troostprijs zijn
![]()
Iemand?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:14 schreef Waffle het volgende:
Zijn die v-hals shirten en trainingsjacken er weer in xl of alleen maar in kleine maten? Ze staan namelijk weer op de website.Ik kan het alleen niet zien in welke maten aangezien ik geen code's meer op mijn account heb.
Zou iemand dit voor me kunnen controleren,want als ze er weer zijn moet ik maar weer actief gaan sparen. Het gaat om de heren varianten.
Al is het anno 2052, dan nog doe ik niet aan internetbankieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Roces18 het volgende:
Anno 2011 geen internetbankieren hebben. Het is zo makkelijk
Cola is zo n beetje het enige wat ik altijd drinkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Gratis noemt ie dat26 flessen cola. Die had je anders niet gekocht.
5 mei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef VulcanRaven het volgende:
Nu word ik toch wel nieuwschierig wanneer mijn spullen binnenkomen![]()
Wanneer had je jouw bestelling geplaatst Trinity?
Toen heb ik m'n platenspeler besteld.quote:
Kan even durenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Eindelijk besteld (de tassen waren er immers weer), krijg ik geen ontvangstbevestiging terwijl er wel geld van mijn rekening is afgeschreven. En eenmaal terug op de website staan mijn artikelen nog steeds in het winkelmandje.![]()
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling een foutieve orderbevestiging en de artikelen stonden eerst ook nog in mijn mandje. In plaats van bowlingtassen stond er nu één weekendtas in de ontvangstbevestiging. Mailtje gestuurd, krijg daarin een standaardantwoord terug over de levertijd, daar ging mijn vraag helemaal niet overquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Eindelijk besteld (de tassen waren er immers weer), krijg ik geen ontvangstbevestiging terwijl er wel geld van mijn rekening is afgeschreven. En eenmaal terug op de website staan mijn artikelen nog steeds in het winkelmandje.![]()
De actie loopt nog tot eind Juli, alleen de code's worden na eind Juni niet meer gemaakt. Je kan dus nog tot eind Juli bestellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Blester het volgende:
Heeft iemand nog wat codes? Enkele dagen nog voordat de actie eindigd en ik zou toch graag nog even die tas bestellen!
Winkels kopen grote voorraden in dus zullen die flessen nog wel even in de schappen staan, zoiezo bij de kleinere supermarktenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Blester het volgende:
Als ze niet meer worden gemaakt verwacht ik niet dat er nog veel mensen zijn die codes over hebben ^^
Haha, ook goed. Ik heb weer is iets te snel getypt...quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Haha, ook goed. Ik heb weer is iets te snel getypt...
Denken jullie dat de originals weer terug gaan komen?
Oh, en is die leuk? Ik heb hem ook besteld, ben zo benieuwdquote:
Ik denk dat als die echt niet meer terugkomen dat ze die nu aan het bouwen zijn in de fabriek en mits ze terugkomen dat dat proces pas na de actie in gang word gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik denk dat ze nu wel beginnen ja, valt me op dat veel mensen hun spullen langzaam maar zeker binnen krijgen.
Maar de leukste dingen blijven toch wel de koelkast en platenspeler. Ben echt benieuwd wanneer we die tegemoet mogen zien!
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Oh, en is die leuk? Ik heb hem ook besteld, ben zo benieuwd
Oh wauw, die ziet er gaaf uit!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.
[ afbeelding ]
Is het een fout-druk of zo? Lijkt wel of ''Coca Cola'' op zijn kop/andersom gedrukt staat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met maatje S heb je inderdaad niet veel aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Afwazig het volgende:
Heb overigens 2 tassen en de koelkast besteld tijdje terug, wilde het vest ook nog maar die is er helaas alleen nog maar in S. Heb ik niet heel veel aan.
Dank jequote:
22 x 0,33 = ca. 7 literquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets15 liter trouwens.
Die blikjes zijn toch rond, dan zit er toch ruimte tussen als ze tegen elkaar aan staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
22 x 0,33 = ca. 7 liter
Snap het niet? Er staat inhoud 15 liter / 22 blikjes a 0,33 liter.
Moet wel om een fout gaan toch of doe ik iets verkeerd?
Ja, maar die ruimte is toch niet zo groot.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die blikjes zijn toch rond, dan zit er toch ruimte tussen als ze tegen elkaar aan staan?
Ik ga je nu PM'enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef Blester het volgende:
Huh, je moet dus sowieso de verzendkosten betalen? Dat staat er als je wilt afrekenen
Ja, verzend/administratie kosten betaal je wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef Blester het volgende:
Huh, je moet dus sowieso de verzendkosten betalen? Dat staat er als je wilt afrekenen
pics !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Platenspeler binnen! 5 mei bestelddus 50 dagen...
Hee! Wanneer had je de weekendtas besteld (A)?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Nice, hoe is de kwaliteit? Ziet er iig mooi uit
Mooi, ben eens benieuwd hoelang het duurt eer de koelkasten verstuurd wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangen
Kun je er luidsprekers aanhangen? Nice! Ik had het gevraagd aan Coca Cola maar ze zeiden dat het niet kon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangen
Er zit niet zoiets op:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef NvM het volgende:
[..]
Kun je er luidsprekers aanhangen? Nice! Ik had het gevraagd aan Coca Cola maar ze zeiden dat het niet kon.
Al gebruikt helaas, ben nog wel op zoek naar enkele codes voor een t-shirt, dus als iemand nog wat over heeft een pm is erg gewild.quote:
Ja dat bedoelde ik. Maar super: Nu kan ik mijn versterker er ook op aansluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit niet zoiets op:
[ afbeelding ]
wel zoiets:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Pimsterr het volgende:
jouw familie ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Gast, kun je niet eens een keer oprotten met je kut opmerkingen naar iedereen toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Pimsterr het volgende:
jouw familie ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is niet die quote die zij quote.quote:
Dank jequote:
Wordt niet meer bijgevuld.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand misschien nog 3 codes? Als de winkel weer bijgevuld is dan kan ik mijn zooitje bestellen namelijk. Graag een pm
Nee, helaas.quote:
Ze kunnen je moeilijk verplichten hoe je je moet gedragen op TV. Ik zou mezelf echt een fantastisch tokkie typetje aanmeten inclusief buil shag, tribal tattoo, piercings en overmatig gebruik van het woord kanker. Kijken hoe lang ze me op TV willen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef ABombali het volgende:
Ze kunnen je verplichten op tv etc te komen en weet ik veel wat
Haha kreeg die mail net ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef blaffende_visjes het volgende:
Wat!!
Ik krijg net dit mailtje:
Hieronder vind je een overzicht van de geplande leverdata:
Kleding augustus
Tinplates september
Caps augustus
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september
Wij betreuren dit ongemak en danken je voor je begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Het Coca-Cola team
Maar bijv. die tas die ik notabene ver, voordat ze uitverkocht waren had besteld(1 juni) worden nu ook pas rond september gebrachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef NvM het volgende:
Je kunt ze losers noemen, maar je kunt ook bedenken dat dit misschien de tweede batch platenspelers is die nog geproduceerd moet worden. Als die niet bijgemaakt zouden worden, had je de platenspeler helemaal niet meer kunnen bestellen.
Toch is het slechts speculatie.
Ik hoop het, maar ik weet het niet zo goed meer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef Pimsterr het volgende:
mwah denk dat die levertijden vooral gelden voor artikelen besteld nadat ze al eens op 'uitverkocht' hebben gestaan.
Eens, zo'n wachttijd is aardig belachelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:42 schreef VulcanRaven het volgende:
Ben eens benieuwd. Als men nu nog een koelkast ontvangt is het begrijpelijk. Zo niet is het schandalig. Dat zou betekenen dat ze nog geen enkele koelkast gemaakt hebben en dit al lang vantevoren wisten. En dan adverteren met binnen een maand binnen. Specials kunnen iets langer duren. Iets ja, 5 maanden...
Vind het ook wel een beetje krom. Die 5 euro halen ze meteen van je rekening, beetje rente trekken, ja zo kan ik ook wel "gratis" artikelen weggeven...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef blaffende_visjes het volgende:
Wat!!
Ik krijg net dit mailtje:
Hieronder vind je een overzicht van de geplande leverdata:
Kleding augustus
Tinplates september
Caps augustus
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september
Wij betreuren dit ongemak en danken je voor je begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Het Coca-Cola team
Of je overdrijft even... Wees blij dat er überhaupt een actie is... Geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:10 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Vind het ook wel een beetje krom. Die 5 euro halen ze meteen van je rekening, beetje rente trekken, ja zo kan ik ook wel "gratis" artikelen weggeven...
Actie of geen actie. Er zijn mensen die zich 150+ flessen gekocht hebben voor zo'n ding. Dan mag je toch wel wat service verwachten. Zeker vanuit een groot bedrijf zoals Coca Cola.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
Of je overdrijft even... Wees blij dat er überhaupt een actie is... Geduld is een schone zaak
Bron? Ik heb anders nog nergens iemand gezien die er al een gekregen heeft. Geen enkele foto van te vinden oid. Volgens mij heeft nog helemaal niemand een gekregen. Tenzij jij het tegendeel kan bewijzen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef ABombali het volgende:
Rente trekken? Ja met die 10 cent rente worden ze echt rijk ja
En het is juist een service dat ze nog gaan leveren, nadat het uitverkocht was. Veel mensen hebben al de koelkast besteld en ontvangen. Ik vind het toch wel netjes dat ze een extra batch gaan produceren.
Mensen die 150 flessen kopen alleen voor een koelkast, you're right...quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:11 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Actie of geen actie. Er zijn mensen die zich 150+ flessen gekocht hebben voor zo'n ding. Dan mag je toch wel wat service verwachten. Zeker vanuit een groot bedrijf zoals Coca Cola.
Eenschquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef ABombali het volgende:
En het is juist een service dat ze nog gaan leveren, nadat het uitverkocht was. Veel mensen hebben al de koelkast besteld en ontvangen. Ik vind het toch wel netjes dat ze een extra batch gaan produceren.
Ga jij eens ergens anders de moraalridder uithangen a.u.b!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:21 schreef NvM het volgende:
Heeft iedereen hier de e-mail gekregen dan? Of alleen degenen die na 25 mei nog iets hebben besteld? Ik heb de e-mail (nog) niet gekregen.
Verder moet je een gegeven paard niet in de bek kijken. Wen er maar eens aan dat niet alles wat je wil, je gelijk ook krijgt. Infantiliteit ten top.
Graag verder op Brave New World of wat mij betreft op Werk, Geldzaken & Rechtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ga jij eens ergens anders de moraalridder uithangen a.u.b!
''Een gegeven paard'' zeg je, vertel mij eens wat jij gratis gekregen hebt dan?
150 codes voor een koelkast x 1.25 = bijna ¤200,- voor zo'n koelkast, levertijd binnen een maand staat er en nu opeens 6 a 9 maanden?!
Werk jij voor Coca Cola of zo? Als het gratis was oké, maar alleen de koelkast kost al meer dan ¤200,-. Dan mogen ze ook eens even hun beloftes nakomen, i.p.v. zielig gaan te doen en het maar te schuiven op ''het grote succes van de actie''. Niets super succes, ik denk dat dit al van te voren was gepland. Waarom hebben al die mensen hun spullen dan nog niet? Koelkast meer dan 2 maanden geleden besteld + heel wat ander spul, toen was er nog vol op voorraad want pas na 3 weken a 5 weken kwamen de eerste op=op waarschuwingen e.d. Ik was er dus op tijd bij, heb er voor betaald en dan verwacht ik goede service.
Ze waren al veel te laat met het produceren van de eerste batch. Dat weet ik toevallig, maar dat kan je ook zelf zien als je zo'n tas binnen hebt gehad. Het Coca Cola logo hebben ze nog wel kunnen drukken in het materiaal zelf, maar door de tijdsdruk hebben ze die meisjes op de tassen als sticker erop moeten plakken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef ABombali het volgende:
Je hebt nergens voor betaald, alleen voor de verzendkosten. Tenzij je dus echt punten hebt gekocht in plaats die met codes aan te vullen. En je krijgt de koelkast nog steeds, alleen wat later. Maak je niet zo druk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ga jij eens ergens anders de moraalridder uithangen a.u.b!
''Een gegeven paard'' zeg je, vertel mij eens wat jij gratis gekregen hebt dan?
150 codes voor een koelkast x 1.25 = bijna ¤200,- voor zo'n koelkast, levertijd binnen een maand staat er en nu opeens 6 a 9 maanden?!
Werk jij voor Coca Cola of zo? Als het gratis was oké, maar alleen de koelkast kost al meer dan ¤200,-. Dan mogen ze ook eens even hun beloftes nakomen, i.p.v. zielig gaan te doen en het maar te schuiven op ''het grote succes van de actie''. Niets super succes, ik denk dat dit al van te voren was gepland. Waarom hebben al die mensen hun spullen dan nog niet? Koelkast meer dan 2 maanden geleden besteld + heel wat ander spul, toen was er nog vol op voorraad want pas na 3 weken a 5 weken kwamen de eerste op=op waarschuwingen e.d. Ik was er dus op tijd bij, heb er voor betaald en dan verwacht ik goede service.
Denk ik ook niet. Topic kan dus wel dicht eigenlijk. Agree?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Aan het uitwisselen van codes zul je nu niet meer zoveel hebben vrees ik.![]()
Ja, ze zullen je schamele eurootjes hard nodig hebben. Het is tenslotte niet een van de grootste en bekendste bedrijven ter wereld met een onlosmakelijk verbonden grote geldstroom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:34 schreef Loontjah het volgende:
Ja laat die rentetrekkende fail organisatie maar geen aandacht meer geven
Nee, want dan moet er weer een nieuw topic komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Denk ik ook niet. Topic kan dus wel dicht eigenlijk. Agree?
Heb je je andere spullen nog niet ontvangen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 03:12 schreef computerprobleem het volgende:
Aan het uitwisselen van codes zul je nu niet meer zoveel hebben vrees ik.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef NvM het volgende:
[..]
Je hebt nergens voor betaald, alleen voor de verzendkosten. Tenzij je dus echt punten hebt gekocht in plaats die met codes aan te vullen. En je krijgt de koelkast nog steeds, alleen wat later. Maak je niet zo druk.
Schande, schande! roepen is altijd zo makkelijk.
Nicequote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:57 schreef blaffende_visjes het volgende:
Ik heb de platenspeler binnen!
Gelukkig zat ik blijkbaar nog bij de eerste lading.
Hij is alleen wel wat gammel...
Alleen 2 tinplates, maar moet nog platenspeler, koelkast, 5 bewaarblikken en nog 4 andere tinplates ontvangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
Heb je je andere spullen nog niet ontvangen?
zetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:45 schreef l0c4lh0st het volgende:
Hier ook nog steeds niks binnen...
Heb hier nog wel +/- 300 codes liggen.. Wat ga ik daar nou mee doen lol
Heb al 5 mailtjes gestuurd, krijg geen antwoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:26 schreef DJMO het volgende:
http://www.cocacola.nl/Boutique/Contact.aspx
Ik denk niet dat je de enige bent die ongeduldig is (en pech heeft).quote:Op maandag 11 juli 2011 16:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Heb al 5 mailtjes gestuurd, krijg geen antwoord.
Inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:15 schreef NvM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent die ongeduldig is (en pech heeft).
blijven mailen inderdaad. zo duurt het voor iedereen langer..quote:
Jij had toch gebeld? Wat is hun tel. nr.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mijn planning krijg ik hem vrijdag of volgende week, en anders wordt het langer wachten
Ik heb niet gebeld hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij had toch gebeld? Wat is hun tel. nr.
Wil ze even het e.a. vragen enz.
Zonde om 'em te verkopen toch? Nieuwwaarde is ¤125 volgens mij.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:40 schreef blaffende_visjes het volgende:
iemand heeft ¤120 geboden voor mijn platenspeler, zal ik het doen of kan het voor meer denken jullie?
Ik kreeg 2 weken terug nog een bestelling ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef VulcanRaven het volgende:
Ondertussen nog iemand wat ontvangen? Of zitten we nu allemaal in de groep die maanden moet wachten
Ja maar volgens mij was dat de laatste lichting. Alle openstaande bestellingen worden pas verstuurd op de aangegeven data.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken terug nog een bestelling ...
Wanneer had je besteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen.![]()
Net toen ik mijn verzendkosten terug wou claimen.
Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef VGA4xZoom het volgende:
Begin juni, kan zo wel even bij mijn afschrijvingen kijken voor de zekerheid.
Hier precies hetzelfde ja! Had ook al bijna mn bestelkosten teruggevorderdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen.![]()
Net toen ik mijn verzendkosten terug wou claimen.
Tassen zijn sowieso vrouwelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Die bowlingtas is behoorlijk vrouwelijk trouwens, voornamelijk door die hengsels (hetgene wat je vast houdt). Ironisch is ook wel dat er geen bowlingbal inpast.
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar bedoel ook meer voor wanneer je spullen moet meenemen naar school en/of werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tassen zijn sowieso vrouwelijkmannen stoppen alles wat ze meenemen in broek- jas- en binnenzakken!
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef joey_k het volgende:
18 mei besteld:
Retro platenspeler-radio-USB 1 100 0,00
Mini koelkast 1 150 0,00
Postman bag 2 32 0,00
Totaal aantal doppen: 282
3 juni besteld:
Heren T-shirt ronde hals XL 5 80 0,00
Heren longsleeve XXL 3 60 0,00
Dames T-shirt V-hals XL 1 16 0,00
Dames T-shirt ronde hals XL 1 16 0,00
Baseballcaps Retro 5 40 0,00
Baseballcap Trucker 2 16 0,00
Hiphop cap Wit 2 16 0,00
DAMES Tuniek L 1 20 0,00
Dames Tanktop XL 2 32 0,00
Postman bag 3 48
Totaal aantal doppen: 344
Maar ook hier nog niet binnen.
Tja, wat moet je ermee vragen jullie je af? Wat moest ik anders met die doppen? Nu kan ik wat weggeven aan neefjes/nichtjes etc
Wel sad ja, 5 caps, 3 longsleeves etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.
Mooi dingetje!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan op warm, koud of uit en er zit een kabel bij voor een siagrettenaansteker in de auto of een normaal stopcontact. Elke 48u moet 'ie een uurtje uit en er passen wat halve literflesjes rechtop in en blikjes.
Dit doe ik idd ook, hij isoleert prima dus 's nachts uit, dan hoor je dat waaiertje achterin ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe hem 's nachts toch wel uit want geluid maakt ie welmaar hij is bijv. ook wel handig als je warm eten heb gehaald, je zet hem op warm in de auto en je eten blijft warm tot je thuis bent!
26 mei. besteld 23 juli binnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef Boinkie87 het volgende:
Wanneer hadden jullie die besteld dan als ik vragen mag? (de koelkast)
Denk dat ik morgen even bel. Zijn er mensen die ervaring hebben met het eerder geposte nummer? Of is dat een fake nummer ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Boinkie87 het volgende:
Same for me, heb maar een mail gestuurd. Toch raar dat mensen die later besteld hebben hem eerder binnen hebben?
Nee, niet fake. Is de 125 years hotline, prima service maar ze kunnen geen bergen voor je verzetten, alleen info verschaffen en ook niet altijd even specifiek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef VulcanRaven het volgende:
Denk dat ik morgen even bel. Zijn er mensen die ervaring hebben met het eerder geposte nummer? Of is dat een fake nummer ofzo?
Ja, wil alleen even weten of ik mijn bestelling een dezer dagen kan verwachten of tot december moet wachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, niet fake. Is de 125 years hotline, prima service maar ze kunnen geen bergen voor je verzetten, alleen info verschaffen en ook niet altijd even specifiek.
En wat maakt het verschil of ik nu extra bestel of dat ik de doppen aan neefjes/nichtjes geef en zij de bestelling plaatsen?? (Behoudens dat coca-cola meerdere malen de verzendkosten kan berekenen)....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.
De actie is al een paar maanden voorbij. We wachten nu allemaal op onze spullen. Ik heb nog niets binnen trouwensquote:Op donderdag 22 september 2011 17:58 schreef twaanie het volgende:
ik heb hier allemaal van die doppen maar er staat een Duitse website op is er geen Nederlandse website of moet het gewoon op de Duitse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |