pics !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef Dagoduck het volgende:
Platenspeler binnen! 5 mei bestelddus 50 dagen...
Hee! Wanneer had je de weekendtas besteld (A)?quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.
[ afbeelding ]
quote:
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:35 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Nice, hoe is de kwaliteit? Ziet er iig mooi uit
Mooi, ben eens benieuwd hoelang het duurt eer de koelkasten verstuurd wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangen
Kun je er luidsprekers aanhangen? Nice! Ik had het gevraagd aan Coca Cola maar ze zeiden dat het niet kon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed, alleen de speakers die erin zitten zijn een beetje blikkerig, maar niet heel erg ofzo, ik zal er binnenkort eens grote boxen aanhangen
Er zit niet zoiets op:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef NvM het volgende:
[..]
Kun je er luidsprekers aanhangen? Nice! Ik had het gevraagd aan Coca Cola maar ze zeiden dat het niet kon.
Al gebruikt helaas, ben nog wel op zoek naar enkele codes voor een t-shirt, dus als iemand nog wat over heeft een pm is erg gewild.quote:
Ja dat bedoelde ik. Maar super: Nu kan ik mijn versterker er ook op aansluiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zit niet zoiets op:
[ afbeelding ]
wel zoiets:
[ afbeelding ]
Que?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Pimsterr het volgende:
jouw familie ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Gast, kun je niet eens een keer oprotten met je kut opmerkingen naar iedereen toe?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:48 schreef Pimsterr het volgende:
jouw familie ziet er zo uit?
[ afbeelding ]
Ja, maar dat is niet die quote die zij quote.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |