Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.quote:Onder de doppen van 1,5 L coca cola flessen in de smaken regular, light en zero zitten codes waarmee je voor actie artikelen kunt sparen. Indien jullie deze codes niet gebruiken zou ik willen vragen of jullie deze codes in dit topic willen posten.
tis nu wachten totdat de bestellingen binnenkomen
Yes. Je moet wachten tot vannacht 0:00 uur.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef LethalP het volgende:
Vandaag ook even 60+ dopjes afgedraaid op het werk.
Heb ik 'teveel ongeldige codes' ingevoerd. godverdomme! Moet ik nu n dag wachten tot ik er weer in kan voeren of? iemand?
Vraag me idd af hoe ze dat gaan doen. Heb 2 bestellingen gedaan. Beide maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef l0c4lh0st het volgende:
Ik vraag me echt af hoe ze dat nou doen met die bestellingen. Die krijgen ze dagelijks tientallen, zoniet honderden, binnen.
Maar ze leveren maar niks? Ik heb al 4 bestellingen of zo, allemaal nog niet verzonden.
Er is wel e.e.a. verzonden want familie had al wat binnen, ik denk alleen dat ze niet zoveel voorraad haddenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:50 schreef juxtaposition het volgende:
Heeft iemand hier ook daadwerkelijk iets binnen gehad? Ik heb een maand geleden de weekendbag besteld en die is nog niet binnen. Heb ook nog 2 andere bestellingen, maar dat gaat sowieso nog even durenIk dacht dat de levertijd een maand was. Dat het gratis is, okay, maar voor die handlings- en verzendkosten verwacht je iets meer.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef VulcanRaven het volgende:
maandje terug maar nog niks gehoord. Slechte service als je moet betalen voor de verzend en handlingkosten.
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.quote:
Die kleine past er 1,5 keer in!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:06 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Als ik zo naar de afmetingen kijk, zal het maar een paar cm verschil maken met de kleine bewaar blikken.
Even nieuws posten.
quote:
Bedankt!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:06 schreef Schunckelstar het volgende:
weet niet of de actie nog steeds loopt, maar anders:
RQ8MNYXA
T/m 31 juli toch?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
Bedankt!
De actie loopt nog iets meer dan een week.
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:04 schreef VulcanRaven het volgende:
Kregen degene die al wat ontvangen hebben vantevoren een bericht dat ze verzonden waren of vielen ze gewoon in de bus?
Klopt, maar tm 30 juni worden er nog nieuwe codes onder de doppen gezet daarna niet meer.quote:
Hmm, dan wacht ik nog even af. Misschien heb ik volgende week gelukquote:Op zondag 19 juni 2011 11:21 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Geen bericht van tevoren, werd gewoon bezorgd.
Dat weet ik niet, maar ik denk groot aangezien het gaat om Coca-Cola. Die dingen zullen vast wel in de VS geproduceerd worden en aangezien het geen dure kleding is etc. zal er niet zo op gelet worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen of de kleding groot of klein valt?
Valt standaard. Computerprobleem: dat slaat nergens op. Deze actie is van Coca Cola Benelux en de meeste kleding die 'niet duur' is wordt geproduceerd in Colombia, Bolivia etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kan iemand me vertellen of de kleding groot of klein valt?
Wat is normaal? Er is geen echte standaard, misschien komen ze toevallig overeen met de kleding die jij vaak koopt. Koop je ergens anders kleding die ook als ''M'' aangegeven staat, kan het weer totaal anders zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Valt standaard. Computerprobleem: dat slaat nergens op. Deze actie is van Coca Cola Benelux en de meeste kleding die 'niet duur' is wordt geproduceerd in Colombia, Bolivia etc.
Ik heb meestal S, een S uit de Boutique valt prima. Zelfde geldt voor de heren longsleeve in maat M die ik heb weggegeven, valt als een normale M.
Dank je, dank je, dank jequote:
Er is wel een standaard, anders zou dat matensysteem geen zin hebben. Maten worden doorgemeten op modellen die een confectiestandaard hebben, zodat er een eenheid in bestaat. Anders kan je bij elk kledingmerk opnieuw beginnen met passen en meten. Er zullen altijd afwijkingen kunnen zijn bij bepaalde merken en bepaalde mensen (immers niet alle mensen voldoen aan de confectiestandaard, juist niet), maar ik zeg dat de maten van Coca Cola dat dus niet zozeer hebben, ze zitten erg dichtbij de normale confectiestandaard. Deal with it.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:50 schreef computerprobleem het volgende:
Wat is normaal? Er is geen echte standaard, misschien komen ze toevallig overeen met de kleding die jij vaak koopt. Koop je ergens anders kleding die ook als ''M'' aangegeven staat, kan het weer totaal anders zijn.
Lucky Strike, probeer het gewoon uit en vertel maar hoe het heeft uitgepakt voor jou.
Er staat ''ik denk''. Lezen is voor sommige mensen moeilijk, maar ja, in dit geval zul jij vast wel gelijk hebben aangezien je een vrouw bent. Zelf heb ik er totaal geen verstand van, zei alleen maar wat ik dacht.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er is wel een standaard, anders zou dat matensysteem geen zin hebben. Maten worden doorgemeten op modellen die een confectiestandaard hebben, zodat er een eenheid in bestaat. Anders kan je bij elk kledingmerk opnieuw beginnen met passen en meten. Er zullen altijd afwijkingen kunnen zijn bij bepaalde merken en bepaalde mensen (immers niet alle mensen voldoen aan de confectiestandaard, juist niet), maar ik zeg dat de maten van Coca Cola dat dus niet zozeer hebben, ze zitten erg dichtbij de normale confectiestandaard. Deal with it.
Waar zie jij 'ik denk' staan dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Er staat ''ik denk''. Lezen is voor sommige mensen moeilijk, maar ja, in dit geval zul jij vast wel gelijk hebben aangezien je een vrouw bent. Zelf heb ik er totaal geen verstand van, zei alleen maar wat ik dacht.
Bril nodig?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik denk groot aangezien het gaat om Coca-Cola. Die dingen zullen vast wel in de VS geproduceerd worden en aangezien het geen dure kleding is etc. zal er niet zo op gelet worden.
Er staan er inmiddels genoeg op Marktplaatsquote:Op maandag 20 juni 2011 16:14 schreef TLC het volgende:
Eigenhandig 26 flessen Cola opgedronken om er achter te komen dat ik helemaal niet internetbankier en dus mijn weekendtas niet kan bestellen![]()
![]()
snotnondenju
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasquote:Op maandag 20 juni 2011 16:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Er staan er inmiddels genoeg op Marktplaats.
Je zou sowieso 5 euro kwijt zijn geweest voor verzend & handlingquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef TLC het volgende:
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasnaja ik zit er aan te denken om al mijn codes dan maar te besteden voor die reis, dat zou wel een lichte troostprijs zijn
![]()
Gratis noemt ie datquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een tas die bij voorbaat gratis wasnaja ik zit er aan te denken om al mijn codes dan maar te besteden voor die reis, dat zou wel een lichte troostprijs zijn
![]()
Iemand?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:14 schreef Waffle het volgende:
Zijn die v-hals shirten en trainingsjacken er weer in xl of alleen maar in kleine maten? Ze staan namelijk weer op de website.Ik kan het alleen niet zien in welke maten aangezien ik geen code's meer op mijn account heb.
Zou iemand dit voor me kunnen controleren,want als ze er weer zijn moet ik maar weer actief gaan sparen. Het gaat om de heren varianten.
Al is het anno 2052, dan nog doe ik niet aan internetbankieren.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Roces18 het volgende:
Anno 2011 geen internetbankieren hebben. Het is zo makkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |