Cola is zo n beetje het enige wat ik altijd drinkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Gratis noemt ie dat26 flessen cola. Die had je anders niet gekocht.
5 mei.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:17 schreef VulcanRaven het volgende:
Nu word ik toch wel nieuwschierig wanneer mijn spullen binnenkomen![]()
Wanneer had je jouw bestelling geplaatst Trinity?
Toen heb ik m'n platenspeler besteld.quote:
Kan even durenquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Eindelijk besteld (de tassen waren er immers weer), krijg ik geen ontvangstbevestiging terwijl er wel geld van mijn rekening is afgeschreven. En eenmaal terug op de website staan mijn artikelen nog steeds in het winkelmandje.![]()
Ik kreeg bij mijn laatste bestelling een foutieve orderbevestiging en de artikelen stonden eerst ook nog in mijn mandje. In plaats van bowlingtassen stond er nu één weekendtas in de ontvangstbevestiging. Mailtje gestuurd, krijg daarin een standaardantwoord terug over de levertijd, daar ging mijn vraag helemaal niet overquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:34 schreef VGA4xZoom het volgende:
Eindelijk besteld (de tassen waren er immers weer), krijg ik geen ontvangstbevestiging terwijl er wel geld van mijn rekening is afgeschreven. En eenmaal terug op de website staan mijn artikelen nog steeds in het winkelmandje.![]()
De actie loopt nog tot eind Juli, alleen de code's worden na eind Juni niet meer gemaakt. Je kan dus nog tot eind Juli bestellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef Blester het volgende:
Heeft iemand nog wat codes? Enkele dagen nog voordat de actie eindigd en ik zou toch graag nog even die tas bestellen!
Winkels kopen grote voorraden in dus zullen die flessen nog wel even in de schappen staan, zoiezo bij de kleinere supermarktenquote:Op donderdag 23 juni 2011 15:45 schreef Blester het volgende:
Als ze niet meer worden gemaakt verwacht ik niet dat er nog veel mensen zijn die codes over hebben ^^
Haha, ook goed. Ik heb weer is iets te snel getypt...quote:
Nee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:49 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Haha, ook goed. Ik heb weer is iets te snel getypt...
Denken jullie dat de originals weer terug gaan komen?
Oh, en is die leuk? Ik heb hem ook besteld, ben zo benieuwdquote:
Ik denk dat als die echt niet meer terugkomen dat ze die nu aan het bouwen zijn in de fabriek en mits ze terugkomen dat dat proces pas na de actie in gang word gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef computerprobleem het volgende:
Ik denk dat ze nu wel beginnen ja, valt me op dat veel mensen hun spullen langzaam maar zeker binnen krijgen.
Maar de leukste dingen blijven toch wel de koelkast en platenspeler. Ben echt benieuwd wanneer we die tegemoet mogen zien!
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:37 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Oh, en is die leuk? Ik heb hem ook besteld, ben zo benieuwd
Oh wauw, die ziet er gaaf uit!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.
[ afbeelding ]
Is het een fout-druk of zo? Lijkt wel of ''Coca Cola'' op zijn kop/andersom gedrukt staat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind hem tof! Iets groter dan ik had verwacht, maar hij blijft vet.
[ afbeelding ]
Met maatje S heb je inderdaad niet veel aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:10 schreef Afwazig het volgende:
Heb overigens 2 tassen en de koelkast besteld tijdje terug, wilde het vest ook nog maar die is er helaas alleen nog maar in S. Heb ik niet heel veel aan.
Dank jequote:
22 x 0,33 = ca. 7 literquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets15 liter trouwens.
Die blikjes zijn toch rond, dan zit er toch ruimte tussen als ze tegen elkaar aan staan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
22 x 0,33 = ca. 7 liter
Snap het niet? Er staat inhoud 15 liter / 22 blikjes a 0,33 liter.
Moet wel om een fout gaan toch of doe ik iets verkeerd?
Ja, maar die ruimte is toch niet zo groot.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die blikjes zijn toch rond, dan zit er toch ruimte tussen als ze tegen elkaar aan staan?
Ik ga je nu PM'enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef Blester het volgende:
Huh, je moet dus sowieso de verzendkosten betalen? Dat staat er als je wilt afrekenen
Ja, verzend/administratie kosten betaal je wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef Blester het volgende:
Huh, je moet dus sowieso de verzendkosten betalen? Dat staat er als je wilt afrekenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |