Dank jequote:
Wordt niet meer bijgevuld.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:50 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand misschien nog 3 codes? Als de winkel weer bijgevuld is dan kan ik mijn zooitje bestellen namelijk. Graag een pm
Nee, helaas.quote:
Ze kunnen je moeilijk verplichten hoe je je moet gedragen op TV. Ik zou mezelf echt een fantastisch tokkie typetje aanmeten inclusief buil shag, tribal tattoo, piercings en overmatig gebruik van het woord kanker. Kijken hoe lang ze me op TV willen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef ABombali het volgende:
Ze kunnen je verplichten op tv etc te komen en weet ik veel wat
Haha kreeg die mail net ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef blaffende_visjes het volgende:
Wat!!
Ik krijg net dit mailtje:
Hieronder vind je een overzicht van de geplande leverdata:
Kleding augustus
Tinplates september
Caps augustus
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september
Wij betreuren dit ongemak en danken je voor je begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Het Coca-Cola team
Maar bijv. die tas die ik notabene ver, voordat ze uitverkocht waren had besteld(1 juni) worden nu ook pas rond september gebrachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef NvM het volgende:
Je kunt ze losers noemen, maar je kunt ook bedenken dat dit misschien de tweede batch platenspelers is die nog geproduceerd moet worden. Als die niet bijgemaakt zouden worden, had je de platenspeler helemaal niet meer kunnen bestellen.
Toch is het slechts speculatie.
Ik hoop het, maar ik weet het niet zo goed meer...quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:54 schreef Pimsterr het volgende:
mwah denk dat die levertijden vooral gelden voor artikelen besteld nadat ze al eens op 'uitverkocht' hebben gestaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |