Ik kreeg 2 weken terug nog een bestelling ...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:57 schreef VulcanRaven het volgende:
Ondertussen nog iemand wat ontvangen? Of zitten we nu allemaal in de groep die maanden moet wachten
Ja maar volgens mij was dat de laatste lichting. Alle openstaande bestellingen worden pas verstuurd op de aangegeven data.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kreeg 2 weken terug nog een bestelling ...
Wanneer had je besteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen.![]()
Net toen ik mijn verzendkosten terug wou claimen.
Wat had je besteld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef VGA4xZoom het volgende:
Begin juni, kan zo wel even bij mijn afschrijvingen kijken voor de zekerheid.
Hier precies hetzelfde ja! Had ook al bijna mn bestelkosten teruggevorderdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:57 schreef VGA4xZoom het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een ontvangstbevestiging van mijn bestelling ontvangen.![]()
Net toen ik mijn verzendkosten terug wou claimen.
Tassen zijn sowieso vrouwelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Die bowlingtas is behoorlijk vrouwelijk trouwens, voornamelijk door die hengsels (hetgene wat je vast houdt). Ironisch is ook wel dat er geen bowlingbal inpast.
Ben ik het helemaal mee eens hoor, maar bedoel ook meer voor wanneer je spullen moet meenemen naar school en/of werk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tassen zijn sowieso vrouwelijkmannen stoppen alles wat ze meenemen in broek- jas- en binnenzakken!
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:37 schreef joey_k het volgende:
18 mei besteld:
Retro platenspeler-radio-USB 1 100 0,00
Mini koelkast 1 150 0,00
Postman bag 2 32 0,00
Totaal aantal doppen: 282
3 juni besteld:
Heren T-shirt ronde hals XL 5 80 0,00
Heren longsleeve XXL 3 60 0,00
Dames T-shirt V-hals XL 1 16 0,00
Dames T-shirt ronde hals XL 1 16 0,00
Baseballcaps Retro 5 40 0,00
Baseballcap Trucker 2 16 0,00
Hiphop cap Wit 2 16 0,00
DAMES Tuniek L 1 20 0,00
Dames Tanktop XL 2 32 0,00
Postman bag 3 48
Totaal aantal doppen: 344
Maar ook hier nog niet binnen.
Tja, wat moet je ermee vragen jullie je af? Wat moest ik anders met die doppen? Nu kan ik wat weggeven aan neefjes/nichtjes etc
Wel sad ja, 5 caps, 3 longsleeves etc.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.
Mooi dingetje!quote:Op zondag 24 juli 2011 22:02 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kan op warm, koud of uit en er zit een kabel bij voor een siagrettenaansteker in de auto of een normaal stopcontact. Elke 48u moet 'ie een uurtje uit en er passen wat halve literflesjes rechtop in en blikjes.
Dit doe ik idd ook, hij isoleert prima dus 's nachts uit, dan hoor je dat waaiertje achterin ook niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe hem 's nachts toch wel uit want geluid maakt ie welmaar hij is bijv. ook wel handig als je warm eten heb gehaald, je zet hem op warm in de auto en je eten blijft warm tot je thuis bent!
26 mei. besteld 23 juli binnen.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:41 schreef Boinkie87 het volgende:
Wanneer hadden jullie die besteld dan als ik vragen mag? (de koelkast)
Denk dat ik morgen even bel. Zijn er mensen die ervaring hebben met het eerder geposte nummer? Of is dat een fake nummer ofzo?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:31 schreef Boinkie87 het volgende:
Same for me, heb maar een mail gestuurd. Toch raar dat mensen die later besteld hebben hem eerder binnen hebben?
Nee, niet fake. Is de 125 years hotline, prima service maar ze kunnen geen bergen voor je verzetten, alleen info verschaffen en ook niet altijd even specifiek.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:11 schreef VulcanRaven het volgende:
Denk dat ik morgen even bel. Zijn er mensen die ervaring hebben met het eerder geposte nummer? Of is dat een fake nummer ofzo?
Ja, wil alleen even weten of ik mijn bestelling een dezer dagen kan verwachten of tot december moet wachten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, niet fake. Is de 125 years hotline, prima service maar ze kunnen geen bergen voor je verzetten, alleen info verschaffen en ook niet altijd even specifiek.
En wat maakt het verschil of ik nu extra bestel of dat ik de doppen aan neefjes/nichtjes geef en zij de bestelling plaatsen?? (Behoudens dat coca-cola meerdere malen de verzendkosten kan berekenen)....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:05 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus wel triest zeg! Op deze manier blijft er inderdaad niks over voor anderen. Dat je meerdere artikelen besteld ok, maar dit slaat serieus nergens meer op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |