Zet 'm meteen in de koelkast, gaat sneller.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een enquête: hoe lang duurt het voordat je iemand koud krijgt als je met champagneflessen loopt te smijten?
Daar is de virtuele seriemoordenaar weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een enquête: hoe lang duurt het voordat je iemand koud krijgt als je met champagneflessen loopt te smijten?
quote:@michielveenstra Beter dsn @destinedestine vind je ze in Nederland toch echt niet in het genre. Man man man.
Ik zou de koelkast meteen op -100 graden afstellen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet 'm meteen in de koelkast, gaat sneller.
Ik vind er weinig aan, maar afgezet tegen gelijksoortige bandjes vind ik wel dat ie een punt heeft.quote:
Dat dan weer wel. In het genre overgestylede Clearasilmuziekjongensbandje zijn ze koning in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, maar afgezet tegen gelijksoortige bandjes vind ik wel dat ie een punt heeft.
Kijk, als ie nou dat "in het genre" er niet bij had gezet, had ik hardop aan zijn verstandelijke vermogens getwijfeld. Maar in dit geval heeft de man een punt. Nuance is een mooi iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. In het genre overgestylede Clearasilmuziekjongensbandje zijn ze koning in Nederland.
dat verbaast me niks die fappende destine community is goed georganiseerd hoorquote:
het is nog erger als Tokyo Hotel fansquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
dat verbaast me niks die fappende destine community is goed georganiseerd hoor
iets te strak als je het mij vraagt.quote:
te strak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iets te strak als je het mij vraagt.
quote:en ik ga EEN UUR FOO FIGHTERS beeld/geluid uitzenden!
2e uur pas zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
te strak?
die Tetris plaat was wel coolvan wie was die?
Van Rudy`s twitter:
[..]![]()
![]()
het was allemaal te ingestudeerd. het kwam over als "hoi ik kom snel mijn setlist spelen en ga meteen met een mercedes weg want ik heb haast".quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
te strak?
die Tetris plaat was wel coolvan wie was die?
Van Rudy`s twitter:
[..]![]()
![]()
quote:De familie Followill staat er in het eerste half uur vooral bij. Ze spelen strak, maar het is niet alsof ze een rock-'n-roll levenstijl ademen. Ook is het allemaal niet sympathiek. Voldoen de drumstokjes van oudste broer Nathan niet meer? Dan flikker je ze toch van je af, het liefst tegen iemand van de podiumcrew aan. Sowieso, als er wat is met je microfoon, monitor of gitaar; dan gebaar je driftig en dient het nederige voetvolk dat zo rap mogelijk op te lossen, want zo hoort dat bij sterren. Vier Mercedessen, de hele backstage afsluiten, je kauwgom naar het publiek spugen, de gitaarroadies afblaffen; het hoort er allemaal bij. Belangrijker in een muziekrecensie: de groep speelt goed, maar knalt maar niet. Alsof het ze niet zo interesseert, alsof de echte drive ontbreekt. Daarbij helpt het geluid niet mee. Voor een groot deel staan de bas en drums zo hard afgesteld, dat het lijkt alsof we in Kadhafi's hoofdkwartier zitten.
quote:Morgen een compleet vrije dag. Gewoon geen #ekstraweekend en geen freakn8. #raarrrrr #effeuitziekendanmaar
EkstraWeekend was er toch al niet en de freakn8 snap ik wel.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik ben boos en verdrietig... Ousted as mayor!! De brutaliteitEens ff kijken welke acties ik kan ondernemen
Hoezo?quote:
Das helemaal vaag...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vandaag ook van school, door iemand die imo niet eens op school zit
_!
Laatst nog eentje, ik werd op zondag geousted van de zaak, terwijl die dicht isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Das helemaal vaag...![]()
Hmmzzz... Nog 1 day away... That bitch's ass is mine!! (Ik ken haar ook nog viavia, vlgs mij komt ze bij jou uit het durp)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Concert At Sea [ afbeelding ] met Domien [ afbeelding ] en Roos [ afbeelding ].
Zo, dan verveel je je echt, of je hebt geen levenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst nog eentje, ik werd op zondag geousted van de zaak, terwijl die dicht is!, ik zo vragen via Twitter van WTF WTF MOET JE BIJ ONZE ZAAK OP ZONDAG!?!?, zegt ie dat ie zich verveelde in de trein en @ random ging inloggen. Stuk pauper
Kijk jij maar goed over je schouders de komende dagen, anders Blof ik je zo vanuit mn auto omverquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Die is oud.quote:
Sterke boksfilm, af en toe gewoon kippenvel momentjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
Cinderella man scoort een 8.0 op imdb, maar even kijken dan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neej, zul je idd wel denken na voorgaande post ja
MJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:julianvelard twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:14:40@MrsEkdom @gerardekdom ha ha! Bring on next week! Can't wait to meet you guys in person! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op donderdag 16-06-2011 om 14:09:56@gerardekdom let the madness begin RT@marlontweets Damn you...i'm hooked on @julianvelard...bedankt!
reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 23:03:27@julianvelard OMG @gerardekdom will be picking you up in my car.. I'll never wash it after that.
(G has a 2 Seat car) reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 23:04:26@julianvelard But I'll clean up before. And don't worry.. Lot's of space in mine!! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 00:22:39@MrsEkdom @gerardekdom I promise to clean myself throughly. Being sanitary is one of my best qualities reageer retweet
twitter:
Beter dan Rocky? Ik haat boksen maar Rocky staat in mijn top 3 van beste filmsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sterke boksfilm, af en toe gewoon kippenvel momentjes
Moet je eens raden wie vannacht weer zit te soppen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:28 schreef hole1988 het volgende:
Barend en Wijnand doen dus Ekdom in de Nacht
Giel is er wel weer gewoon?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 05:28 schreef hole1988 het volgende:
Barend en Wijnand doen dus Ekdom in de Nacht
Dit.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom doet Giel die toeter door het lied. Kut boer.
Normaal zijn het echt kutnummers, heeft Tiesto eens een goed tip, doet ie dit. Gaat ie volgende keer ook Heeeee Hooooo erdoorheen zingen?quote:
Inderdaad, welke van Tommy Trash was het preciesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Normaal zijn het echt kutnummers, heeft Tiesto eens een goed tip, doet ie dit. Gaat ie volgende keer ook Heeeee Hooooo erdoorheen zingen?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:10 schreef borisz het volgende:
TDF is open en ook het Jasjestopic van Smeets is er weer![]()
Het grote jasjes van Mart Smeets topic.
Roel kan altijd een jasje lenen van DeMart. Mits met kraag natuurlijk
.
verschrikkelijkquote:
Tennis.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:36 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijkgeen EK/WK, geen OS, maar alleen dat schijt wielrennen
Tennis is wel een lichtpuntje ja, de rest wordt toch niet uitgezonden of op rare tijdstippen.quote:
Zwemmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
De eindtoernooien zijn in Mexico(U17), Colombia(U20) en Argentinie(Copa America). Dus ja allemaal s'avonds en s'nachts dat is wel jammer ja.
Volgende maand is ook het WK zwemmen trouwens. en WK atletiek nog eind Augustus.
En September/Oktober hetWK Rugby
Wat is daar een kutsport aan dan?quote:
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar een kutsport aan dan?
Nee, dan zwemmen. Beetje van de ene naar de andere kant van een zwembad. En dan vaak weer terug ook! Daar schiet je veel mee op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.
Beetje tegen elkaar opbeuken en rennen om een bal, ik vind het niks.
Rugbyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.
Beetje tegen elkaar opbeuken en rennen om een bal, ik vind het niks.
Eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Rugby. Rugby is 100x leuker dan American football
Dat zal best, ik kijk het beiden niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Rugby. Rugby is 100x leuker dan American football
En waarom is dat grappig?quote:
dat was episch die liepen echt als zombies over de baan op het laatstquote:
quote:3FM zendt uit vanaf Concert at Sea. Met hopelijk een zonnetje op de studio, maar in ieder geval met uitzicht over zee!
3FM heeft een waanzinnige plekje weten te veroveren op Concert at Sea. Zomaar op het hoofdpodium. Met trots zendt 3FM vanuit het Zeeuwse uit.
Vrijdag 17 juni
19.00 uur tot 22.00 uur
Domien Verschuuren in de studio en Roosmarijn loopt door de branding voor sfeerverslag.
22.00 uur tot 01.00 uur
Rob Stenders Latevermaak vanaf de Brouwersdam
01.00 uur tot 04.00 uur
Giel in de Freaknacht.
Zaterdag 18 juni
18.00 uur tot 20.00 uur
Eric Corton vanuit de studio, Giel heeft zand tussen zijn tenen en doet sfeerverslag
20.00 uur tot 22.00 uur
Annemieke Plays dit keer in Zeeland terwijl Timur de temperatuur peilt bij het publiek
Dat zeggen ze op 538 ook steeds, maar ik hoor meer plaat dan track bij 538quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Coen zei; Domien loopt te shinen vanavond.
Shinen, de nieuwe track.
komt van een Luister CD van Jip en Janneke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die quote die hij voor het liedje gebruikte, waar is die van?
Een vrouwenstem zei:
"Is dat nou een feest? Lijkt wel een apenkooi."
volgens mij kan het niet.....er wordt wel een highlight op yt gezet, maar de hele podcast is er officieel niet...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:05 schreef Buitendam het volgende:
Ik zoek de URL om Ekstra Weekend afleveringen als podcast terug te luisteren. Google is me bij deze vraag niet m'n beste maatje, kan iemand hier mij misschien helpen?
Jawel, via de Istore kun je hem gratis downloaden. 10 afleveringen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij kan het niet.....er wordt wel een highlight op yt gezet, maar de hele podcast is er officieel niet...
de wattes??quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, via de Istore kun je hem gratis downloaden. 10 afleveringen.
http://itunes.apple.com/n(...)-podcast/id436852036quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, via de Istore kun je hem gratis downloaden. 10 afleveringen.
ah ja, dan moet je met itunes aan de slag en dat heb ik hier nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/n(...)-podcast/id436852036
Ah, dan houdt het op, denk ik...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dan moet je met itunes aan de slag en dat heb ik hier nietnuja, het leven gaat verder
heb je nieuwsgroepen? of ken je het?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dan moet je met itunes aan de slag en dat heb ik hier nietnuja, het leven gaat verder
upc heeft geen nieuwsgroepen en ik heb geen payserver. wel eens overgedacht en ik heb vroeger wel eens een gratis server gebruikt, maar me er nooit echt in verdiept. maar laat me raden: daar is het te vindenquote:
Een bord vol maden in rode saus?quote:
Gnocchi met oa geroosterde paprika, gorgonzola en pijnboompittenquote:
Veel positieve reacties over Gerard Ekdom.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_3fm_leegkopen.html
kan zo maar eens waar zijn
Dat.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef gerbenp het volgende:
Geen officleel goedgekeurd weekend.
Geen Ekdom of Veenstra die het doet. Klinkt niet lekker.
twitter:MHoltrop twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:17:00Ben bij Concert at Sea terrein afgegooid, omdat ik een kritische vraag stelde."stemmingmakerij", zegt festivaldirecteur. Dan niet. Lullo. reageer retweet
En Anoukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef themauster het volgende:
Van de ''buren'' wordt je ook niet vrolijk, Britt aan de telefoon bij Ruud
@MHoltrop Matthijs Holtrop. Journalistquote:Ben bij Concert at Sea terrein afgegooid, omdat ik een kritische vraag stelde."stemmingmakerij", zegt festivaldirecteur. Dan niet. Lullo.
die schijnt er al te zijn http://www.androidplanet.(...)d-pre-releaseversie/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Sirolf aangezien jij de techneut bij de PO bent. Zijn er plannen voor een android app voor Uitzending gemist?
Kan me heel goed in dat stukje en de meeste reacties vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FMquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FM

Bij 538 bellen ze nu met die gast over dat kraanwater, ze belden ook al met hem bij Claudiaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FM
Zoals ik net al twitterde: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEENDDD zonder EkstraWeekend is (als ik kan luisteren tenminstequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef gerbenp het volgende:
Geen officleel goedgekeurd weekend.
Geen Ekdom of Veenstra die het doet. Klinkt niet lekker.
Dat jochie van 13 die zijn examens heeft gehaald werd vanochtend gebeld door Giel,Sander de Heer,Edwin Evers en de Goedemorgenshow op Q-Musicquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bij 538 bellen ze nu met die gast over dat kraanwater, ze belden ook al met hem bij Claudia
En hij maakt best lekkere dancemuziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat jochie van 13 die zijn examens heeft gehaald werd vanochtend gebeld door Giel,Sander de Heer,Edwin Evers en de Goedemorgenshow op Q-Music
Over 10 minuten begint de 12 hours Dance Music Marathon op BBC Radio 1 met Annie Macquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Trieste zooi die Concert at Sea, ik ga wel wat anders doen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, die download ik wel een keer. Thnx voor de melding.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Over 10 minuten begint de 12 hours Dance Music Marathon op BBC Radio 1 met Annie Mac![]()
![]()
Ook dat is Timoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, die download ik wel een keer. Thnx voor de melding.
Over vragen naar de bekende weg gesprokenquote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:09:07@gerardekdom ik zit in Drenthe trouwens. Dus niet We Hebben een G een A een S een T maar een H U N E B E D.#ookleuk reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:09:07@gerardekdom ik zit in Drenthe trouwens. Dus niet We Hebben een G een A een S een T maar een H U N E B E D.#ookleuk reageer retweet
![]()
Ekdom zie ik niet zo snel weggaan daar bij de rest weet ik het niet echt behalve Domien die komt spuitend klaar als ie dat contract van 538 onder zijn neus krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
http://feeds.ntr.nl/ekstraweekend dit is de feed die wordt gebruikt en het is niets anders als de uitzendinggemist links bijv.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Dankzij onze Geer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Loca People is DanceSmash bij de buren.
Daar komt de gedwongen zomerhit.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
die gozer van "help mijn man heeft een hobby" is nu aan het draaien. Maar hij was toch gestopt.
Dat dusquote:
ik dacht dat hij het hok helemaal binnenstebuiten had gekeerd.quote:
Volgens mij werd aan het eind nog gezegd dat hij gewoon door ging met radio maken en dat hij alles weer ging opbouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik dacht dat hij het hok helemaal binnenstebuiten had gekeerd.
ze hebben ieder geval Gelaagd goed geschreven.quote:
ze hebben al wat laten horen, maar het idd karig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze geen live muziek horen bij een festival?
Aha, Domien Verschuuren wil een Wonderkind van 50 worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekdom zie ik niet zo snel weggaan daar bij de rest weet ik het niet echt behalve Domien die komt spuitend klaar als ie dat contract van 538 onder zijn neus krijgt.
Nou ja dan gaan ze maar weg is er meer ruimte voor mij als ik mijn demo instuur.
Anouk?quote:
Deze week een documentaire op Discovery gekeken hoe een modern drinkwaterreservoir werkt die van zeewater afhankelijk is...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)oen-liter-water.html
Ok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze week een documentaire op Discovery gekeken hoe een modern drinkwaterreservoir werkt die van zeewater afhankelijk is...
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:39:38@gerardekdom vanwege mijn verblijf in Drenthe momenteel stel ik voor de wisseling van de wacht even te laten voor wat het is. reageer retweet
12 uur Dance Marathonquote:
quote:Er komt er man bij de dokter en zegt: 'ik heb een Twitterverslaving.' Dokter: 'oei, ik vrees dat ik u niet volg.'
komt er ook 1 met een oude mop alleen bij mij zei de dokter "Sorry ik kan je niet volgen"quote:
dan valt er weinig te zien. Het is altijd zo donker in de studio.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef themauster het volgende:
Stenders op 101tvkan dat nou niet altijd?
Het licht kan altijd aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan valt er weinig te zien. Het is altijd zo donker in de studio.
bij Rob niet.quote:
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef themauster het volgende:
Stenders op 101tvkan dat nou niet altijd?
maar nu blijkbaar welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun bed hangenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun ouders bed hangen
Eerste keer vond ik hem leuk vanwege het gebrekkige Engels... Maar na de 2e of 3e keer ben ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
What de fack op met dat schijtnummer.Kunstmatig een hit creëren.
De sfeer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef Qunix het volgende:
Waarom is 3FM bij een evenement, waarbij echt niets live wordt uitgezonden?
Zo'n bekende artiest is het nou ook weer niet natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun bed hangen
een van de meest aangevraagde platen via de SMS bij 3FMquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerste keer vond ik hem leuk vanwege het gebrekkige Engels... Maar na de 2e of 3e keer ben ik er klaar mee.
SPOILER: vrijdag de 13 17-06-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Luisteraars in de uitzending halen via een mobiele telefoon op speaker, hoe lokale omroep...
brak internet hebben ze daar.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:23 schreef Sirolf het volgende:
Luisteraars in de uitzending halen via een mobiele telefoon op speaker, hoe lokale omroep...
nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ik kan nog ff een uurtje stenders meepikken. hij gaat zeker niet quizzen straks?
je weet het nooit met Stenders! voor hetzelfde geld heeft ie een 2tal mensen in het publiek laten vinden die mee willen doenquote:
haha, nieuwe uitdrukking. "een alorsje doen"quote:
Idd ja, normaliter zie je dit nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:52 schreef ConscienceNL het volgende:
Vet, Stenders op 101.tv zo te zien. De meester aan het werk
Hihiquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, nieuwe uitdrukking. "een alorsje doen"![]()
weten we iig waar Ekdom de mosterd heeft gehaaldquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef hole1988 het volgende:
toch wel leuk om een playbackende stenders te zien.
wehehehequote:
Wat had ik die tijd qua radio toch graag mee willen makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weten we iig waar Ekdom de mosterd heeft gehaald
geeft ie ook toe in z'n boek. Stenders en van Inkel zijn z'n radiovoorbeelden en door Siebelink is hij min of meer het vak binnengerold
klopt hij werkte bij Radio Utrecht toen Fred hem hoorde op de Radio en er meteen werk van maakte samen met Stenders om Ekdom op de landelijk bak te krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
weten we iig waar Ekdom de mosterd heeft gehaald
geeft ie ook toe in z'n boek. Stenders en van Inkel zijn z'n radiovoorbeelden en door Siebelink is hij min of meer het vak binnengerold
ik eigenlijk ook wel....maar Stenders in de middag en Stenders op Yorin kan ik me gelukkig nog aardig herinnerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Wat had ik die tijd qua radio toch graag mee willen maken
boek van Ekdom gelezen? echt een goed boek. die van Stenders ook wel, maar die gaat niet in op z'n privéleven, iets wat Ekdom wel doet. vooral het hoofdstuk over de laatste dagen van mamaekdom zijn ontroerend.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:00 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt hij werkte bij Radio Utrecht toen Fred hem hoorde op de Radio en er meteen werk van maakte samen met Stenders om Ekdom op de landelijk bak te krijgen.
Echt hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn er trouwens altijd ongelooflijk veel mensen in de studio tijdens zijn uitzending.
nee, ik heb een schurft hekel aan boeken lezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boek van Ekdom gelezen? echt een goed boek. die van Stenders ook wel, maar die gaat niet in op z'n privéleven, iets wat Ekdom wel doet. vooral het hoofdstuk over de laatste dagen van mamaekdom zijn ontroerend.
Ik ook.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee, ik heb een schurft hekel aan boeken lezen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik doe het nu alleen als het moet, vroeger (basisschool) las ik zooo ongelooflijk veelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb de hele Carry Slee collectie gelezen voor school en dat was het.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe het nu alleen als het moet, vroeger (basisschool) las ik zooo ongelooflijk veel
Echt, bijna elk jeugdboek wel gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |