Zet 'm meteen in de koelkast, gaat sneller.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een enquête: hoe lang duurt het voordat je iemand koud krijgt als je met champagneflessen loopt te smijten?
Daar is de virtuele seriemoordenaar weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Even een enquête: hoe lang duurt het voordat je iemand koud krijgt als je met champagneflessen loopt te smijten?
quote:@michielveenstra Beter dsn @destinedestine vind je ze in Nederland toch echt niet in het genre. Man man man.
Ik zou de koelkast meteen op -100 graden afstellen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Zet 'm meteen in de koelkast, gaat sneller.
Ik vind er weinig aan, maar afgezet tegen gelijksoortige bandjes vind ik wel dat ie een punt heeft.quote:
Dat dan weer wel. In het genre overgestylede Clearasilmuziekjongensbandje zijn ze koning in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, maar afgezet tegen gelijksoortige bandjes vind ik wel dat ie een punt heeft.
Kijk, als ie nou dat "in het genre" er niet bij had gezet, had ik hardop aan zijn verstandelijke vermogens getwijfeld. Maar in dit geval heeft de man een punt. Nuance is een mooi iets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. In het genre overgestylede Clearasilmuziekjongensbandje zijn ze koning in Nederland.
dat verbaast me niks die fappende destine community is goed georganiseerd hoorquote:
het is nog erger als Tokyo Hotel fansquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
dat verbaast me niks die fappende destine community is goed georganiseerd hoor
iets te strak als je het mij vraagt.quote:
te strak?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
iets te strak als je het mij vraagt.
quote:en ik ga EEN UUR FOO FIGHTERS beeld/geluid uitzenden!
2e uur pas zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
te strak?
die Tetris plaat was wel coolvan wie was die?
Van Rudy`s twitter:
[..]![]()
![]()
het was allemaal te ingestudeerd. het kwam over als "hoi ik kom snel mijn setlist spelen en ga meteen met een mercedes weg want ik heb haast".quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
te strak?
die Tetris plaat was wel coolvan wie was die?
Van Rudy`s twitter:
[..]![]()
![]()
quote:De familie Followill staat er in het eerste half uur vooral bij. Ze spelen strak, maar het is niet alsof ze een rock-'n-roll levenstijl ademen. Ook is het allemaal niet sympathiek. Voldoen de drumstokjes van oudste broer Nathan niet meer? Dan flikker je ze toch van je af, het liefst tegen iemand van de podiumcrew aan. Sowieso, als er wat is met je microfoon, monitor of gitaar; dan gebaar je driftig en dient het nederige voetvolk dat zo rap mogelijk op te lossen, want zo hoort dat bij sterren. Vier Mercedessen, de hele backstage afsluiten, je kauwgom naar het publiek spugen, de gitaarroadies afblaffen; het hoort er allemaal bij. Belangrijker in een muziekrecensie: de groep speelt goed, maar knalt maar niet. Alsof het ze niet zo interesseert, alsof de echte drive ontbreekt. Daarbij helpt het geluid niet mee. Voor een groot deel staan de bas en drums zo hard afgesteld, dat het lijkt alsof we in Kadhafi's hoofdkwartier zitten.
quote:Morgen een compleet vrije dag. Gewoon geen #ekstraweekend en geen freakn8. #raarrrrr #effeuitziekendanmaar
EkstraWeekend was er toch al niet en de freakn8 snap ik wel.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik ben boos en verdrietig... Ousted as mayor!! De brutaliteitEens ff kijken welke acties ik kan ondernemen
Hoezo?quote:
Das helemaal vaag...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik vandaag ook van school, door iemand die imo niet eens op school zit
_!
Laatst nog eentje, ik werd op zondag geousted van de zaak, terwijl die dicht isquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Das helemaal vaag...![]()
Hmmzzz... Nog 1 day away... That bitch's ass is mine!! (Ik ken haar ook nog viavia, vlgs mij komt ze bij jou uit het durp)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Concert At Sea [ afbeelding ] met Domien [ afbeelding ] en Roos [ afbeelding ].
Zo, dan verveel je je echt, of je hebt geen levenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst nog eentje, ik werd op zondag geousted van de zaak, terwijl die dicht is!, ik zo vragen via Twitter van WTF WTF MOET JE BIJ ONZE ZAAK OP ZONDAG!?!?, zegt ie dat ie zich verveelde in de trein en @ random ging inloggen. Stuk pauper
Kijk jij maar goed over je schouders de komende dagen, anders Blof ik je zo vanuit mn auto omverquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Die is oud.quote:
Sterke boksfilm, af en toe gewoon kippenvel momentjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:43 schreef Allrounder het volgende:
Cinderella man scoort een 8.0 op imdb, maar even kijken dan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neej, zul je idd wel denken na voorgaande post ja
MJ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:julianvelard twitterde op donderdag 16-06-2011 om 00:14:40@MrsEkdom @gerardekdom ha ha! Bring on next week! Can't wait to meet you guys in person! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op donderdag 16-06-2011 om 14:09:56@gerardekdom let the madness begin RT@marlontweets Damn you...i'm hooked on @julianvelard...bedankt!
reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 23:03:27@julianvelard OMG @gerardekdom will be picking you up in my car.. I'll never wash it after that.
(G has a 2 Seat car) reageer retweet
twitter:MrsEkdom twitterde op donderdag 16-06-2011 om 23:04:26@julianvelard But I'll clean up before. And don't worry.. Lot's of space in mine!! reageer retweet
twitter:julianvelard twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 00:22:39@MrsEkdom @gerardekdom I promise to clean myself throughly. Being sanitary is one of my best qualities reageer retweet
twitter:
Beter dan Rocky? Ik haat boksen maar Rocky staat in mijn top 3 van beste filmsquote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Sterke boksfilm, af en toe gewoon kippenvel momentjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |