Zwemmenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
De eindtoernooien zijn in Mexico(U17), Colombia(U20) en Argentinie(Copa America). Dus ja allemaal s'avonds en s'nachts dat is wel jammer ja.
Volgende maand is ook het WK zwemmen trouwens. en WK atletiek nog eind Augustus.
En September/Oktober hetWK Rugby
Wat is daar een kutsport aan dan?quote:
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat is daar een kutsport aan dan?
Nee, dan zwemmen. Beetje van de ene naar de andere kant van een zwembad. En dan vaak weer terug ook! Daar schiet je veel mee op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.
Beetje tegen elkaar opbeuken en rennen om een bal, ik vind het niks.
Rugbyquote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die had ik al van mijlenver zien aankomen.
Beetje tegen elkaar opbeuken en rennen om een bal, ik vind het niks.
Eens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Rugby. Rugby is 100x leuker dan American football
Dat zal best, ik kijk het beiden niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Rugby. Rugby is 100x leuker dan American football
En waarom is dat grappig?quote:
dat was episch die liepen echt als zombies over de baan op het laatstquote:
quote:3FM zendt uit vanaf Concert at Sea. Met hopelijk een zonnetje op de studio, maar in ieder geval met uitzicht over zee!
3FM heeft een waanzinnige plekje weten te veroveren op Concert at Sea. Zomaar op het hoofdpodium. Met trots zendt 3FM vanuit het Zeeuwse uit.
Vrijdag 17 juni
19.00 uur tot 22.00 uur
Domien Verschuuren in de studio en Roosmarijn loopt door de branding voor sfeerverslag.
22.00 uur tot 01.00 uur
Rob Stenders Latevermaak vanaf de Brouwersdam
01.00 uur tot 04.00 uur
Giel in de Freaknacht.
Zaterdag 18 juni
18.00 uur tot 20.00 uur
Eric Corton vanuit de studio, Giel heeft zand tussen zijn tenen en doet sfeerverslag
20.00 uur tot 22.00 uur
Annemieke Plays dit keer in Zeeland terwijl Timur de temperatuur peilt bij het publiek
Dat zeggen ze op 538 ook steeds, maar ik hoor meer plaat dan track bij 538quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:42 schreef Pino112 het volgende:
Coen zei; Domien loopt te shinen vanavond.
Shinen, de nieuwe track.
komt van een Luister CD van Jip en Janneke.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die quote die hij voor het liedje gebruikte, waar is die van?
Een vrouwenstem zei:
"Is dat nou een feest? Lijkt wel een apenkooi."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |