Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:35 schreef hole1988 het volgende:
die gozer van "help mijn man heeft een hobby" is nu aan het draaien. Maar hij was toch gestopt.
Dat dusquote:
ik dacht dat hij het hok helemaal binnenstebuiten had gekeerd.quote:
Volgens mij werd aan het eind nog gezegd dat hij gewoon door ging met radio maken en dat hij alles weer ging opbouwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik dacht dat hij het hok helemaal binnenstebuiten had gekeerd.
ze hebben ieder geval Gelaagd goed geschreven.quote:
ze hebben al wat laten horen, maar het idd karig.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:10 schreef Evertjan het volgende:
waarom laten ze geen live muziek horen bij een festival?
Aha, Domien Verschuuren wil een Wonderkind van 50 worden?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ekdom zie ik niet zo snel weggaan daar bij de rest weet ik het niet echt behalve Domien die komt spuitend klaar als ie dat contract van 538 onder zijn neus krijgt.
Nou ja dan gaan ze maar weg is er meer ruimte voor mij als ik mijn demo instuur.
Anouk?quote:
Deze week een documentaire op Discovery gekeken hoe een modern drinkwaterreservoir werkt die van zeewater afhankelijk is...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)oen-liter-water.html
Ok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Deze week een documentaire op Discovery gekeken hoe een modern drinkwaterreservoir werkt die van zeewater afhankelijk is...
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:39:38@gerardekdom vanwege mijn verblijf in Drenthe momenteel stel ik voor de wisseling van de wacht even te laten voor wat het is. reageer retweet
12 uur Dance Marathonquote:
quote:Er komt er man bij de dokter en zegt: 'ik heb een Twitterverslaving.' Dokter: 'oei, ik vrees dat ik u niet volg.'
komt er ook 1 met een oude mop alleen bij mij zei de dokter "Sorry ik kan je niet volgen"quote:
dan valt er weinig te zien. Het is altijd zo donker in de studio.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef themauster het volgende:
Stenders op 101tvkan dat nou niet altijd?
Het licht kan altijd aanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dan valt er weinig te zien. Het is altijd zo donker in de studio.
bij Rob niet.quote:
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:06 schreef themauster het volgende:
Stenders op 101tvkan dat nou niet altijd?
maar nu blijkbaar welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun bed hangenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wil Stenders niet, hij maakt liever gewoon radio.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun ouders bed hangen
Eerste keer vond ik hem leuk vanwege het gebrekkige Engels... Maar na de 2e of 3e keer ben ik er klaar mee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
What de fack op met dat schijtnummer.Kunstmatig een hit creëren.
De sfeer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef Qunix het volgende:
Waarom is 3FM bij een evenement, waarbij echt niets live wordt uitgezonden?
Zo'n bekende artiest is het nou ook weer niet natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn moeder smst dat zij in ieders geval heel blij is dat ze nu wel in beeld zijn. Zij had vroeger altijd een minipostertje van Stenders boven hun bed hangen
een van de meest aangevraagde platen via de SMS bij 3FMquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eerste keer vond ik hem leuk vanwege het gebrekkige Engels... Maar na de 2e of 3e keer ben ik er klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |