twitter:MHoltrop twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 19:17:00Ben bij Concert at Sea terrein afgegooid, omdat ik een kritische vraag stelde."stemmingmakerij", zegt festivaldirecteur. Dan niet. Lullo. reageer retweet
En Anoukquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:21 schreef themauster het volgende:
Van de ''buren'' wordt je ook niet vrolijk, Britt aan de telefoon bij Ruud
@MHoltrop Matthijs Holtrop. Journalistquote:Ben bij Concert at Sea terrein afgegooid, omdat ik een kritische vraag stelde."stemmingmakerij", zegt festivaldirecteur. Dan niet. Lullo.
die schijnt er al te zijn http://www.androidplanet.(...)d-pre-releaseversie/quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:16 schreef borisz het volgende:
Sirolf aangezien jij de techneut bij de PO bent. Zijn er plannen voor een android app voor Uitzending gemist?
Kan me heel goed in dat stukje en de meeste reacties vinden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_3fm_leegkopen.html
kan zo maar eens waar zijn
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FMquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FM

Bij 538 bellen ze nu met die gast over dat kraanwater, ze belden ook al met hem bij Claudiaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Alarmschijf bij 538, over 2-3 weken MH bij 3FM
Zoals ik net al twitterde: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEENDDD zonder EkstraWeekend is (als ik kan luisteren tenminstequote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:14 schreef gerbenp het volgende:
Geen officleel goedgekeurd weekend.
Geen Ekdom of Veenstra die het doet. Klinkt niet lekker.
Dat jochie van 13 die zijn examens heeft gehaald werd vanochtend gebeld door Giel,Sander de Heer,Edwin Evers en de Goedemorgenshow op Q-Musicquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:47 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Bij 538 bellen ze nu met die gast over dat kraanwater, ze belden ook al met hem bij Claudia
En hij maakt best lekkere dancemuziek.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat jochie van 13 die zijn examens heeft gehaald werd vanochtend gebeld door Giel,Sander de Heer,Edwin Evers en de Goedemorgenshow op Q-Music
Over 10 minuten begint de 12 hours Dance Music Marathon op BBC Radio 1 met Annie Macquote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
.
Trieste zooi die Concert at Sea, ik ga wel wat anders doen[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ah, die download ik wel een keer. Thnx voor de melding.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Over 10 minuten begint de 12 hours Dance Music Marathon op BBC Radio 1 met Annie Mac![]()
![]()
Ook dat is Timoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, die download ik wel een keer. Thnx voor de melding.
Over vragen naar de bekende weg gesprokenquote:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:09:07@gerardekdom ik zit in Drenthe trouwens. Dus niet We Hebben een G een A een S een T maar een H U N E B E D.#ookleuk reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-06-2011 om 20:09:07@gerardekdom ik zit in Drenthe trouwens. Dus niet We Hebben een G een A een S een T maar een H U N E B E D.#ookleuk reageer retweet
![]()
Ekdom zie ik niet zo snel weggaan daar bij de rest weet ik het niet echt behalve Domien die komt spuitend klaar als ie dat contract van 538 onder zijn neus krijgt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:36 schreef themauster het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)t_3fm_leegkopen.html
kan zo maar eens waar zijn
http://feeds.ntr.nl/ekstraweekend dit is de feed die wordt gebruikt en het is niets anders als de uitzendinggemist links bijv.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dan moet je met itunes aan de slag en dat heb ik hier nietnuja, het leven gaat verder
Dankzij onze Geer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:
Loca People is DanceSmash bij de buren.
Daar komt de gedwongen zomerhit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |