ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
iz ut dastan?/ jatog ja ik weejt dese beina sekur
ja omg blyf fn dastan af, wnt hy is fn mi. wt dnk jyquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xd
fredquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xd
ja mr ik dastan superplatoniekquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg blyf fn dastan af, wnt hy is fn mi. wt dnk jy
neenee ha ha ha malle jongequote:
o raar ik mis fred welquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja mr ik dastan superplatoniek
[..]
neenee ha ha ha malle jonge
omg fuile jattrquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja mr ik dastan superplatoniek
[..]
neenee ha ha ha malle jonge
eej xPp wat is deze iick d8 hondert proosent dastan wat is dees meisquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga even een hoekje soeken en mezelf snijde ik kan de leegte niet meer aan word er helemaal sip van ik meen het jeetje mina
oww xd is ut jantjequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jantje smitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oww xd is ut jantjejatogg hep iick goei geraaje togg!! xpp
ik las in een hoekje soppenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga even een hoekje soeken en mezelf snijde ik kan de leegte niet meer aan word er helemaal sip van ik meen het jeetje mina
Nee, want ik ben gezakt op Nederlands. Dus ik mag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef xCore het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon Nederlands spreecken?
o0hw met son mooien emo boi seekur xddquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eigenlijk wil ik een emo UIweetje wan ik ben bes vaak emo en sielig enso maar ik durf nie nog een keer naar die UImakers te gaan en te vragen daarom maok ben nu wel evenn weg kusss
je kan niet alles hebben in het levenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eigenlijk wil ik een emo UIweetje wan ik ben bes vaak emo en sielig enso maar ik durf nie nog een keer naar die UImakers te gaan en te vragen daarom maok ben nu wel evenn weg kusss
ja je win prijs xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oww xd is ut jantjejatogg hep iick goei geraaje togg!! xpp
ik had ook 5 op diploma voor neterlans xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want ik ben gezakt op Nederlands. Dus ik mag.
o dat kan ook ik pak wel zeep bij me tog xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik las in een hoekje soppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ha ha wat een creatieve meid ben jij zeg ha ha origineel en alles egt nie meer normaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
se ziien me prate, se hate
xd net eve vers0nne h ooor ha ha ha
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
Ik zin in een TR.
nog nooit een TR gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
Ik zin in een TR.
jaja je heb gwn gedaan he he versuurd jij ofs0 jetje mina ik ben al weg ;S dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.grappig he xd xDDdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ha ha wat een creatieve meid ben jij zeg ha ha origineel en alles egt nie meer normaal
hahah das goeien jy moewt liedjsbedenkr worru jatog xdddquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
se ziien me prate, se hate
xd net eve vers0nne h ooor ha ha ha
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Flitskikker het volgende:
Er is familie nu op visitie, dus ik verdwijn naar beneden. Doeei![]()
eey lat die haterz mrquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaja je heb gwn gedaan he he versuurd jij ofs0 jetje mina ik ben al weg ;S dag.
[..]
grappig he xd xDDd
ik lag op de grond te rollen van het lachen maar toen stootte ik me dus nu pijn en niet grappig meer maar het was wel grappig dus respect daarvoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaja je heb gwn gedaan he he versuurd jij ofs0 jetje mina ik ben al weg ;S dag.
[..]
grappig he xd xDDd
Netjes, congrats!quote:
gefeliciteerdddddddquote:
Chill, gefeliciteerdquote:
Jij danquote:
Woot netjes hoor! Weet alleen dat ik een 5 voor Nederlands heb, voor dr rest zag mijn lijst er prima uit volgens mijn mentorquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zekers! Heb niet eens een 6 op mijn eindlijst! Jij ook wel geslaagd toch?
Wanneer krijg je je lijst te zien dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Woot netjes hoor! Weet alleen dat ik een 5 voor Nederlands heb, voor dr rest zag mijn lijst er prima uit volgens mijn mentor. Geslaagd dus
!
Gaat ze dan op kamers?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
haha klinkerzusje gaat misschien naar leiden, heel misschien
neequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gaat ze dan op kamers?
wat wou je dan herkansen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga geen her doen trouwens, zonde van m'n tijd.
Iedere dag naar Leiden met het OV lijkt me niet echt een genot.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
[..]
wat wou je dan herkansen?
trouwens ons lasftfm balkje zit bijna volquote:
quote:
Ik snap niet dat het niet helemaal vol zit, onze muzieksmaak komt zo overeen, niet meer normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
trouwens ons lasftfm balkje zit bijna voldayum ik word er geil van alles.
[..]het is niet zeker joh
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Woot netjes hoor! Weet alleen dat ik een 5 voor Nederlands heb, voor dr rest zag mijn lijst er prima uit volgens mijn mentor. Geslaagd dus
!
Oeh, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zekers! Heb niet eens een 6 op mijn eindlijst! Jij ook wel geslaagd toch?
Je luistert veel meer naar de Arctics dan ik doe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet helemaal vol zit, onze muzieksmaak komt zo overeen, niet meer normaal.
Doe jezelf een plezier en luister naar hun eerste twee albums.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je luistert veel meer naar de Arctics dan ik doe.
Die moet ik dan even opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en luister naar hun eerste twee albums.
en dikke party in je broek? xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THIS HOUSE IS A CIRCUS WANT SLINGERS EN SHIT OVERAL
Dat is heel erg de moeite waard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die moet ik dan even opnieuw downloaden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THIS HOUSE IS A CIRCUS WANT SLINGERS OVERAL
dikke party in mijn broek sowieso maar ik mis iemand die ik uitgenodigd hebquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dikke party in je broek? xd
owww sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dikke party in mijn broek sowieso maar ik mis iemand die ik uitgenodigd heb
Als hij nu een stijve heeft is het een partytent!!!11!!!!!eins!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dikke party in je broek? xd
dat is de grap ook, ik ben uitgenodigd daaro xd keigaaf hequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Als hij nu een stijve heeft is het een partytent!!!11!!!!!eins!!
Ik zit aan de herkansing.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jij bent toch wel geslaagd he Timmah?!
spann0ndquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is de grap ook, ik ben uitgenodigd daaro xd keigaaf he
dat klinkt keivies xDquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hee wat is een turkentrekker?
6.0 halen voor Wiskunde A, moet wel lukken.quote:
quote:
Zet 'm op, weekje bikkelen en dan is het voorbijquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
6.0 halen voor Wiskunde A, moet wel lukken.
Dat is het plan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Zet 'm op, weekje bikkelen en dan is het voorbij
ja.quote:
Gefeliciteerd.quote:
chinees uit mijn klas. Moest een 3.0 halen voor engels, haalt ie een 2.9!quote:
Zelfs ik kan het beter.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
chinees uit mijn klas. Moest een 3.0 halen voor engels, haalt ie een 2.9!
Hij kan toch nog herkansen lijkt me? Of staat ie er verder ook zo slecht voor?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
klasgenoot van mij moest 2.6 halen voor Latijn, haalt ie een 1.6!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Vond die kat beter.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
![]()
Hoe vind jij hem? Of haat jij hem ook??
Haters gaan haten dit dat alles twee keer de helftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Vond die kat beter.
Verder zeg ik niks!
Ik haat hem niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haters gaan haten dit dat alles twee keer de helft
jezusquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Daev het volgende:
Zes keer een 7, vijf keer een 8 en één keer een 9 op eindlijst
Netjes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Daev het volgende:
Naais.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:09 schreef Daev het volgende:
Wat dan?quote:
hinnikquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat dan?
FUCKING NICE OUWE WTF MAN NIET TE ZUINIG
Beter?
lol jij bent helemaal geen paardquote:
Sherlock.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lol jij bent helemaal geen paard
dat is mijn tweede naam jaquote:
echt neit xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat is mijn tweede naam ja
jij weet mijn tweede naam niet eens :Squote:
ej man das wel goeien nam jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn derde naam is mijn beste naam. Hendrikus.
Mijn mondhoeken krulden lichtelijk naar boven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*drie letters* O. L. *achternaam*
SNAPJE HEM RR???IK VOND HEM HILARSICH.
nog prijzen gewonnen? AHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHA WAT EEN SUPERGRAP HAHAHAHA SNAP JE M HHAHAHHAHAHAHquote:
...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog prijzen gewonnen? AHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHA WAT EEN SUPERGRAP HAHAHAHA SNAP JE M HHAHAHHAHAHAHgrapje dushi
Hoezo is Latijn zo slecht gemaakt bij jou?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
klasgenoot van mij moest 2.6 halen voor Latijn, haalt ie een 1.6!
Dit was blijkbaar mijn 7000e post.quote:
Combinatie van niet zo'n sterke leraren hebben bij ons op school + luiste klas historie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoezo is Latijn zo slecht gemaakt bij jou?
APquote:
quote:
Wij ook morgenochtend. 9 uurquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je lijst te zien dan?wij moeten morgenochtend al het herkansingsformulier inleveren..
.
Die dwaasquote:
Ik kan er mee leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was je 7000e post. Jammer.
Hier kan ik ook mee leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar mijn 7000e post.
Verslagenquote:
ja oke doe maar al heb jij toch geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik een verslag voor je schrijven? Ik heb toch niks te doen.
Heb je nog iets van een onderwerp?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja oke doe maar al heb jij toch geen idee waar het over gaat
schrijf maar een leuk verhaal voor me
doe maar iets leuks voor in mn fotoboekquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je nog iets van een onderwerp?
Iets van een onderwerp zou wel fijn zijn, zelfs de beste stuurman heeft een richting nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar iets leuks voor in mn fotoboek
laat je fantasie te loop dit dat
jan nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets van een onderwerp zou wel fijn zijn, zelfs de beste stuurman heeft een richting nodig.
Je kan wel tegen een stuurman zeggen dat ie moet gaan varen, en dan zal die stuurman best ergens uitkomen. Maar het is voor de stuurman beter als ie weet waar ie naartoe moet varen.quote:
weetje wat het werkelijk is? ik heb zelf geen idee waar het over zou meoten gaan enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan wel tegen een stuurman zeggen dat ie moet gaan varen, en dan zal die stuurman best ergens uitkomen. Maar het is voor de stuurman beter als ie weet waar ie naartoe moet varen.
Maar maakt niet uit, morgen zuig ik wel op mijn duim en komt er een verhaal uit. Waar het dan ook over zal gaan.
Ik schrijf wel een verhaal over jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weetje wat het werkelijk is? ik heb zelf geen idee waar het over zou meoten gaan enzozo saai ben ik
Ooh mensenkinderen, succes dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja man o man
ik ga denk ik een ban aanvragen![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aangevraagd bij Smeg, tot laters.
skkl xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aangevraagd bij Smeg, tot laters.
Joah Jordyquote:
Ik ga zo lekker aan de vodka en likeurquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga maar eens trouwens. Ik heb een fles Palm gekregen en die ga ik vandaag opmaken. Waarom? Omdat ik toch niets beters te doen heb.
vin jouw o0k lief ho0wr ;$quote:
quote:
't zelfde hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Beetje eenzame avond is dit trouwens vooralsnog.Maar goed, morgen geeft er iemand een groot feest, dus dat compenseert veel.
Plannen veranderd, ik ga toch nog ergens heen vandaag. Jij nog veel plezier hier vanavond (en vannacht?) op Fokquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Het dringt bij mij nu pas echt door dat ik ben geslaagd...
Hetzelfde hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Beetje eenzame avond is dit trouwens vooralsnog.Maar goed, morgen geeft er iemand een groot feest, dus dat compenseert veel.
quote:
Dido!! Hoe is het bij jou gegaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Oke. Gefeliciteerd voor de geslaagdenen sterkte voor de gezakten!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef ThaTim het volgende:
Hier een kikker voor Flitskikker:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier een tikker voor Flitstikker:
[ afbeelding ]
+200euro KATSJING!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..].
Alleen mijn oma is net langs geweest, maar die had ik ook al opgebeld vanmiddag.
Teringquote:
Hoi Martijnquote:
Impliceren dat...quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef Thederminator het volgende:
Wel saai heb zin om te feesten maar niemand die er is echt. Morgen is er een feest bij mij en zaterdag gaan we met zn allen uit zeer frustrerend dat je het nu niet kan vieren. Behalve dat ik net los ging op mn vriendin maar dati s weer wat anders.
Tsjillquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, 100 van mn ouders, maar dan alsnog![]()
Alles kits met Flitsquote:
Zekers! Ben benieuwd naar m'n cijfers, maar dat hoor ik over 9 uur alquote:
MacBookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb een waardebon voor een laptop voor vervolgopleiding gehad
Hoe was 't bierquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef Joosterd het volgende:
Neeal sinds 2:45.. Maar heb nu al het gevoel dat ik een kater heb..
Ze bellen 's nachts ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:11 schreef Joosterd het volgende:
Neeal sinds 2:45.. Maar heb nu al het gevoel dat ik een kater heb..
Het was wiskey geworden... 2 Jack Daniels flessen leeg met 6 personen + bier..quote:
Ik heb godver alleen een twaalf uren klok..quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het was wiskey geworden... 2 Jack Daniels flessen leeg met 6 personen + bier..
Nee ik had nauwelijks gegeten die shit komt hard aan...quote:
Had al zo'n vermoeden wat dat laatste betreftquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee ik had nauwelijks gegeten die shit komt hard aan...
Gelukkig waren ouders ook lichtelijk aangeschoten..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden wat dat laatste betreft
Haha genieten geblazenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gelukkig waren ouders ook lichtelijk aangeschoten..
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:18 schreef Pino112 het volgende:
Omg omg, gozer uit klas die hier hemelsbreed 80m vanaf woont is gezakt, dus ze zijn vrij dicht bij me geweest
Morgen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha genieten geblazen
[..]![]()
Blergh morgen vroeg op
Ja want eerst nog slapen jwz.quote:
Vakantiebaantje?quote:
quote:
Mijn bed is 230cm lang volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
Heb een nieuw bed. Kan vannacht dus weer normaal slapen
.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef yosander het volgende:
Heb een nieuw bed. Kan vannacht dus weer normaal slapen
.
Ja hoop bij mijn oude stage adres weer.quote:
Mijne is 210cm ik dacht dat dat de max was..quote:
Ik ben zelf 2mquote:
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijne is 210cm ik dacht dat dat de max was..
Heeft een vriend van me ook volgens mij, heb zelf wel genoeg aan 200cmquote:
Gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:26 schreef emzor1994 het volgende:
Nou mensen.. ik weet het eindelijk zeker
Ik ben geslaagd
1 x 6quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar![]()
![]()
. Nette lijst?
Niet helemaal. Misschien morgen als ik mijn cijfers heb.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ezell, is het al tot je doorgedrongen?
Aha, vandaar. Mijn bed is niet eens 2m lang.quote:
Wajooquote:
Ooh beter, was een chille plek of niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja hoop bij mijn oude stage adres weer.
Hier ook denkquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet helemaal. Misschien morgen als ik mijn cijfers heb.
Ja heb er vakantiewerk gedaan 10 euro per op de ICT beheer en geen hol uitvoeren als er geen problemen zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh beter, was een chille plek of niet?
Baasquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja heb er vakantiewerk gedaan 10 euro per op de ICT beheer en geen hol uitvoeren als er geen problemen zijn.
Present!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Wie gaat er nog eentje herkansen btw? Ik heb echt geen zin om nog weer te gaan leren, en dan nog weer 3 uur in die zaal te zitten![]()
Ik ook niet. Sta een 5 voor Nederlands maar ga die echt niet herkansenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Wie gaat er nog eentje herkansen btw? Ik heb echt geen zin om nog weer te gaan leren, en dan nog weer 3 uur in die zaal te zitten![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teringjantje, ik ben al blij met mijn ene 8.
Ik twijfel. Heb een 5,2 voor Latijn. Zou toch wel hoger moeten kunnen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:30 schreef Pino112 het volgende:
Latijnquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik twijfel. Heb een 5,2 voor Latijn. Zou toch wel hoger moeten kunnen denk ik.
Gemiddelde toch een 5,7.
Dat is zielig!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Joosterd het volgende:
Alleen herkansen om de zakkers uit te lachen.
Heh?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Joosterd het volgende:
Alleen herkansen om de zakkers uit te lachen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds zielig voor Etsu
"Ik mag lekker herkansen omdat het kan. Jij moet wel omdat je diploma ervan afhangt. Hahahaha!!!"quote:
Dat slaat nergens op.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Ik mag lekker herkansen omdat het kan. Jij moet wel omdat je diploma ervan afhangt. Hahahaha!!!"
Zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |