nog prijzen gewonnen? AHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHA WAT EEN SUPERGRAP HAHAHAHA SNAP JE M HHAHAHHAHAHAHquote:
...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nog prijzen gewonnen? AHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHA WAT EEN SUPERGRAP HAHAHAHA SNAP JE M HHAHAHHAHAHAHgrapje dushi
Hoezo is Latijn zo slecht gemaakt bij jou?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
klasgenoot van mij moest 2.6 halen voor Latijn, haalt ie een 1.6!
Dit was blijkbaar mijn 7000e post.quote:
Combinatie van niet zo'n sterke leraren hebben bij ons op school + luiste klas historie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoezo is Latijn zo slecht gemaakt bij jou?
APquote:
quote:
Wij ook morgenochtend. 9 uurquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:30 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je lijst te zien dan?wij moeten morgenochtend al het herkansingsformulier inleveren..
.
Die dwaasquote:
Ik kan er mee leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was je 7000e post. Jammer.
Hier kan ik ook mee leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar mijn 7000e post.
Verslagenquote:
ja oke doe maar al heb jij toch geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik een verslag voor je schrijven? Ik heb toch niks te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |