ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
iz ut dastan?/ jatog ja ik weejt dese beina sekur
ja omg blyf fn dastan af, wnt hy is fn mi. wt dnk jyquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xd
fredquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja je mog 2 keer rade op 2 staat dastan idd maar op 1 staat iemand anders hoor xd
ja mr ik dastan superplatoniekquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja omg blyf fn dastan af, wnt hy is fn mi. wt dnk jy
neenee ha ha ha malle jongequote:
o raar ik mis fred welquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja mr ik dastan superplatoniek
[..]
neenee ha ha ha malle jonge
omg fuile jattrquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja mr ik dastan superplatoniek
[..]
neenee ha ha ha malle jonge
eej xPp wat is deze iick d8 hondert proosent dastan wat is dees meisquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga even een hoekje soeken en mezelf snijde ik kan de leegte niet meer aan word er helemaal sip van ik meen het jeetje mina
oww xd is ut jantjequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jantje smitquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oww xd is ut jantjejatogg hep iick goei geraaje togg!! xpp
ik las in een hoekje soppenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga even een hoekje soeken en mezelf snijde ik kan de leegte niet meer aan word er helemaal sip van ik meen het jeetje mina
Nee, want ik ben gezakt op Nederlands. Dus ik mag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef xCore het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon Nederlands spreecken?
o0hw met son mooien emo boi seekur xddquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eigenlijk wil ik een emo UIweetje wan ik ben bes vaak emo en sielig enso maar ik durf nie nog een keer naar die UImakers te gaan en te vragen daarom maok ben nu wel evenn weg kusss
je kan niet alles hebben in het levenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
eigenlijk wil ik een emo UIweetje wan ik ben bes vaak emo en sielig enso maar ik durf nie nog een keer naar die UImakers te gaan en te vragen daarom maok ben nu wel evenn weg kusss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |