Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Gezellig! En de rest van je vrienden? Wel geslaagd?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Is niet mijn smaak, en mijn smaak is de beste.
geen speld tussen te krijgenquote:
Juist wel, het is waterlek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen speld tussen te krijgen
was wederom een grapjequote:
oquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was wederom een grapje
sry kan niet altijd grappig zijnquote:
tis wat heeyyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sry kan niet altijd grappig zijn
tranen biggelen over mijn wangen van pure ellendequote:
quote:
terechte tranen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tranen biggelen over mijn wangen van pure ellende
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kwam zo'n meisje huilend de klas binnen gelopen omdat ze gezakt was moest ik lachen
ik ben een slecht persoon
is idd humor, maar niet iedereen ziet het als humorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examen
Baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 0 tranen weggepinkt vandaag.Ik ben nog steeds zo vrolijk als altijd.
Huilen als je zakt 'je aanstellen' noemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examen
Het is niet het einde van de wereld hoor.quote:
Ach, denk maar zo, volgend jaar heb je weer drie maanden vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 0 tranen weggepinkt vandaag.Ik ben nog steeds zo vrolijk als altijd.
Ja toch. Voor de 4de keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, denk maar zo, volgend jaar heb je weer drie maanden vakantie.
Nee maar je hebt van die dramaqueens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld hoor.Maar ik heb m'n havo al, dus ik ben niet kansloos opzich.
jij bent slecht persoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kwam zo'n meisje huilend de klas binnen gelopen omdat ze gezakt was moest ik lachen
ik ben een slecht persoon
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent slecht persoon
zo'n typische jongen
dit
dat
alles
ik ben idd een typische jongen want ik heb een penisquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent slecht persoon
zo'n typische jongen
dit
dat
alles
lach maar lach maarquote:
:S:S:S dat kanquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lach maar lach maar
straks ziet hij mij ook aan
voor een 13 in een dozijn meisje :S:S:S
dit
dat
alles
twee keer de helft
alles.
is dat niet zo dan huh dikke verwarring hier paniek alles in een keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lach maar lach maar
straks ziet hij mij ook aan
voor een 13 in een dozijn meisje :S:S:S
dit
dat
alles
twee keer de helft
alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |