Ik werd twee keer gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je weet het nooitmisschien ben ik overgeslagen perongeluk en kom ik aan het eind nog een keer ^^
Ah, dat lijkt mij zo gaaf he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Neuh, het kost me toch allemaal bijna geen tijd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt was
Genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt was
Dat is KUT. Kut gewoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Je hebt je opblaaspop ook nog he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ferme tegenvaller, ik had me er erg op verheugd.
Nah, ik had wel wat meer verdieping gewild... Ik hoop dat ik meer uitgedaagd zal worden op de universiteit.quote:
Oja, da's waar ook. Het is niet hetzelfde, maar je moet wat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is KUT. Kut gewoonJeetje.
[..]
Je hebt je opblaaspop ook nog he.Of je opblaasschaapje.
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, ik had wel wat meer verdieping gewild... Ik hoop dat ik meer uitgedaagd zal worden op de universiteit.
Die zijn uitgerekter inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook. Het is niet hetzelfde, maar je moet wat.
Ik weet niet, maar het voelt toch anders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga je studeren?
[..]
Die zijn uitgerekter inderdaad.
sryquote:
kzei tog sryquote:
Ohh was jij dat, gaaf hoor.quote:
okquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar het voelt toch anders.
nee, ik weet zeker dat ze om 18:59:02 gebeld wordt met het nare bericht dat ze gezakt is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je bent geslaagd
Zou wel heel triest zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, ik weet zeker dat ze om 18:59:02 gebeld wordt met het nare bericht dat ze gezakt is...
niet ok eigenlijk mrjaquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry
[..]
kzei tog sry
[..]
Ohh was jij dat, gaaf hoor.
[..]
ok
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
ok.. het is 7 uur.. ik neem aan dat ik geslaagd ben
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
gefeliciiiitieerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |