Hoezo laat je het vallen?? Wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik laat het niet voor niets vallen
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment!![]()
Dit is gewoon een autistische reactie, voor je het weet ben je er aan gewend.En dat gele laat mijn posts opvallen en zal ik vaker gequote worden enzo!
Jij ziet ook aparte dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het was lekker gisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ziet ook aparte dingen.
Het ontsiert mijn lijst.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo laat je het vallen?? Wat ga je doen?
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat ik laat de uitslag kreeg, word jij überhaupt gebeld?
Nee sorry, morgen stage enzo. Vroeg opstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wel ja. Vanavond weer toch?
Hoeveel vakken heb jij dan?quote:
En je naam zit hoog of laag in de lijst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.
Sta je boven of onderaan de lijst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.
S.. dus redelijk laat kom ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
En je naam zit hoog of laag in de lijst?
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?quote:
10, en 11 met het combinatievak erbij. Twee extra.quote:
Je weet het nooitquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?
Holy fuck. Tijd teveel ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
10, en 11 met het combinatievak erbij. Twee extra.
Bij ons zijn het niet een paar..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?
Neuh, het kost me toch allemaal bijna geen tijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy fuck. Tijd teveel ofzo?
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ferme tegenvaller, ik had me er erg op verheugd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee sorry, morgen stage enzo. Vroeg opstaan.
[..]
Hoeveel vakken heb jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |