Ik heb wel aan meerdere mensen een hekel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut man, wat had ik een hekel aan dat wijf.
Jij hoort het pas om 8 uur?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:29 schreef emzor1994 het volgende:
Nog steeds niet gebeld.. geen bericht is goed bericht hoop ik :/
Tot 19.00 worden de gezakten en herkansers gebeld.. om 20.00 uur cijfers ophalen, dus dan weet ik het pas zeker jaquote:
6,2 nodig voor m&o voor een 7, wat haal ik? 6,1quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Joosterd het volgende:
Een 6,4 gehaald voor engels wat een drama... had een 6,5 nodig voor een 7..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
6,2 nodig voor m&o voor een 7, wat haal ik? 6,1
Nog zo'n fail.
ik had een 7,5quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:30 schreef Joosterd het volgende:
Een 6,4 gehaald voor engels wat een drama... had een 6,5 nodig voor een 7..
Bij die laatste teksten viel ik in slaap.quote:
quote:
Oke.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het spijt me man, volgend jaar kom ik je wel stalken dit dat.
Heb ook respectievelijk SE en CE een 5,2 gehaald voor economie. Moest een 5,8 halen, zie je mij niet zo snel doen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:32 schreef Mark94 het volgende:
Heb drie vijven waarvan één natuurkunde is. De rest krijg ik morgen te zien. Stond voor natuurkunde een 5,3 en heb een 5,3 voor het CSE gehaald. Die ga ik dus herkansen en moet dus een 5,7 halen (logisch).
Ook gedaan man.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Had zo'n cursus in Leiden gedaan voor economie man.
Ik dacht dat ik een 5,0 had. En ik heb een...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerdquote:
Ik ben geslaagd dude!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Flitskikker, ben je gezakt?Heb je nog een her?
Kikkah is gwn geslaagt hoOwr.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Flitskikker, ben je gezakt?Heb je nog een her?
Met mij.quote:
Dat dacht ik al!quote:
En Dastan jeweet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kikkah is gwn geslaagt hoOwr.
[..]
Met mij.?
Welke?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die TT over Water, Flitskikker en VR2 was dus toch waar.
Volgend jaar 2/3 vakken, dus volgend jaar zelfs tijd teveel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef xCore het volgende:
Toch jammer Etsoe, volgend jaar minder tijd in EXA?
True..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar 2/3 vakken, dus volgend jaar zelfs tijd teveel.
Die wil dat helemaal niet weetjenog?quote:
Oh, waarom niet? Argumenten anders wordt deze stelling keihard verworpen.quote:
Dastan heeft helemaal niks te willen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die wil dat helemaal niet weetjenog?
[..]
Oh, waarom niet? Argumenten anders wordt deze stelling keihard verworpen.
Dat we gingen slagen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef Flitskikker het volgende:[/b]
[..]
Welke?
Het was toch Water en VR2 gaan slagen behalv Flitskikker?quote:
Te lazy daarvoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vooral niet editten maar dit posten. Ur doin it rite.[ afbeelding ]
Het was toch Water en VR2 gaan slagen behalv Flitskikker?quote:
Jij bent mooier dan het meisje in de UI en ik vind het niet bij je passen. Eerder iets liefs of snoezigs. En geen fel in je ogen schijnende gele achtergrond.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die wil dat helemaal niet weetjenog?
[..]
Oh, waarom niet? Argumenten anders wordt deze stelling keihard verworpen.
Oh ja, jij had hem toen verpest.quote:[quote]Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Het was toch Water en VR2 gaan slagen behalv Flitskikker?
Aight.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
centraal examen:
Nederland 6,5
Latijn 5,5
Engels 6,9
Geschiedenis 6,6
Aardrijkskunde 6,8
Wiskunde A 5,0
Economie 6,1
M&O 5,7
Netjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
centraal examen:
Nederland 6,5
Latijn 5,5
Engels 6,9
Geschiedenis 6,6
Aardrijkskunde 6,8
Wiskunde A 5,0
Economie 6,1
M&O 5,7
Baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
centraal examen:
Nederland 6,5
Latijn 5,5
Engels 6,9
Geschiedenis 6,6
Aardrijkskunde 6,8
Wiskunde A 5,0
Economie 6,1
M&O 5,7
Goet genoeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
centraal examen:
Nederland 6,5
Latijn 5,5
Engels 6,9
Geschiedenis 6,6
Aardrijkskunde 6,8
Wiskunde A 5,0
Economie 6,1
M&O 5,7
Had dan ook geen AK gekozen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, waarom heeft iedereen mooie cijfers voor AK.
Bedankt voor het compliment!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent mooier dan het meisje in de UI en ik vind het niet bij je passen. Eerder iets liefs of snoezigs. En geen fel in je ogen schijnende gele achtergrond.
Ik laat het niet voor niets vallenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Godverdomme, waarom heeft iedereen mooie cijfers voor AK.
Jij hebt makkelijk te praten met je 561584 CE vakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik laat het niet voor niets vallen
Hoezo laat je het vallen?? Wat ga je doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik laat het niet voor niets vallen
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment!![]()
Dit is gewoon een autistische reactie, voor je het weet ben je er aan gewend.En dat gele laat mijn posts opvallen en zal ik vaker gequote worden enzo!
Jij ziet ook aparte dingen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.
Wie zegt dat ik dat niet ben?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Een goede nieuwe verandering kan ik wel aan. Nu heb je een UI met een meisje die anaal vernederd lijkt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Het was lekker gisteren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij ziet ook aparte dingen.
Het ontsiert mijn lijst.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo laat je het vallen?? Wat ga je doen?
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef xCore het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat ik laat de uitslag kreeg, word jij überhaupt gebeld?
Nee sorry, morgen stage enzo. Vroeg opstaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat wel ja. Vanavond weer toch?
Hoeveel vakken heb jij dan?quote:
En je naam zit hoog of laag in de lijst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.
Sta je boven of onderaan de lijst?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Nee.. alleen als ik zak of herkansing heb word ik binnen nu en 14 minuten gebeld.
S.. dus redelijk laat kom ikquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
En je naam zit hoog of laag in de lijst?
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?quote:
10, en 11 met het combinatievak erbij. Twee extra.quote:
Je weet het nooitquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?
Holy fuck. Tijd teveel ofzo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
10, en 11 met het combinatievak erbij. Twee extra.
Bij ons zijn het niet een paar..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon geslaagd, denk je echt dat ze drie kwartier erover doen om een paar gezakten te bellen?
Neuh, het kost me toch allemaal bijna geen tijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy fuck. Tijd teveel ofzo?
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt wasquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ferme tegenvaller, ik had me er erg op verheugd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee sorry, morgen stage enzo. Vroeg opstaan.
[..]
Hoeveel vakken heb jij dan?
Ik werd twee keer gebeld.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je weet het nooitmisschien ben ik overgeslagen perongeluk en kom ik aan het eind nog een keer ^^
Ah, dat lijkt mij zo gaaf he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Neuh, het kost me toch allemaal bijna geen tijd.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt was
Genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Twee jaar terug een verhaal bij ons op school. Leraar was vergeten de laatste op de lijst te bellen, dus die gozer ging er vanuit dat 'ie geslaagd was. Wordt 'ie twee uur later alsnog gebeld, met de "welgemeende excuses" dat 'ie alsnog gezakt was
Dat is KUT. Kut gewoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Je hebt je opblaaspop ook nog he.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ferme tegenvaller, ik had me er erg op verheugd.
Nah, ik had wel wat meer verdieping gewild... Ik hoop dat ik meer uitgedaagd zal worden op de universiteit.quote:
Oja, da's waar ook. Het is niet hetzelfde, maar je moet wat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is KUT. Kut gewoonJeetje.
[..]
Je hebt je opblaaspop ook nog he.Of je opblaasschaapje.
Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nah, ik had wel wat meer verdieping gewild... Ik hoop dat ik meer uitgedaagd zal worden op de universiteit.
Die zijn uitgerekter inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook. Het is niet hetzelfde, maar je moet wat.
Ik weet niet, maar het voelt toch anders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga je studeren?
[..]
Die zijn uitgerekter inderdaad.
sryquote:
kzei tog sryquote:
Ohh was jij dat, gaaf hoor.quote:
okquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar het voelt toch anders.
nee, ik weet zeker dat ze om 18:59:02 gebeld wordt met het nare bericht dat ze gezakt is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat je bent geslaagd
Zou wel heel triest zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, ik weet zeker dat ze om 18:59:02 gebeld wordt met het nare bericht dat ze gezakt is...
niet ok eigenlijk mrjaquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry
[..]
kzei tog sry
[..]
Ohh was jij dat, gaaf hoor.
[..]
ok
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
ok.. het is 7 uur.. ik neem aan dat ik geslaagd ben
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
gefeliciiiitieerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
10 of 11 is toch niet zo bijzonder? Ik heb er ook 10 en ik ben bepaald geen studiebol. Maar om dan ook (bijna) overal goede cijfers voor te halen is wat anders, dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Holy fuck. Tijd teveel ofzo?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
Oh nouja, ik weet niet wat normaal is voor vwo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
10 of 11 is toch niet zo bijzonder? Ik heb er ook 10 en ik ben bepaald geen studiebol. Maar om dan ook (bijna) overal goede cijfers voor te halen is wat anders, dusRESTECP VR2
Thanksquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
10 of 11 is toch niet zo bijzonder? Ik heb er ook 10 en ik ben bepaald geen studiebol. Maar om dan ook (bijna) overal goede cijfers voor te halen is wat anders, dusRESTECP VR2
Och meisje toch, wil je er over praten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat soort mensen kots ik uit
8 is normaal toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh nouja, ik weet niet wat normaal is voor vwo.Op havo hebben we iig minder vakken.
Ben ook wel tevreden. Ik zat eerst nog wat te balen van een 6,4 voor Economie (6,5 en het eincijfer was een 7 geweest) en een 7,2 voor Aardrijkskunde (7,6 en het was een 8 op mijn eindlijst; ga ik nog herkansen), maar ach, over een paar jaar ben je de precieze cijfers vergeten en ben je vooral blij dat je dat diploma gehaald hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
ThanksJij ook hoor, erg mooie lijst! (je noemde je cijfers in het vorige topic)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik werd twee keer gebeld.
[..]
Ah, dat lijkt mij zo gaaf he.![]()
Dan bij deze alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:00 schreef emzor1994 het volgende:
Ja, laat gewoon zien dat het je interesseert, toon wat inzet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Och meisje toch, wil je er over praten?
lollertrollquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Scytec het volgende:
Trollvader op 1 minuut voor tijd mij vanaf beneden bellen met anoniem nummer....moet hem nu counter-trollen
Precies. Twijfel echt nog of ik ak dropquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ben ook wel tevreden. Ik zat eerst nog wat te balen van een 6,4 voor Economie (6,5 en het eincijfer was een 7 geweest) en een 7,2 voor Aardrijkskunde (7,6 en het was een 8 op mijn eindlijst; ga ik nog herkansen), maar ach, over een paar jaar ben je de precieze cijfers vergeten en ben je vooral blij dat je dat diploma gehaald hebt.
Wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
In mijn tijd had ik ook 12 vakken ofzo hoor.
pretpakketjequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had Nederlands, Engels, Duits, Kunstgeschiedenis, Wiskunde A, Aardrijkskunde en Geschiedenis. Geloof ik.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
Ik ga geschiedenis eigenlijk nog wel missen. Dat was gewoon een geweldig vak.
Was ook een grapje. Pretpakket bestaat gewoon niet. Iedereen kiest toch de vakken waar hij of zij goed in is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bikkelde er wel voor hoor toen ik in mn examenjaar zat.
Daarom. Ik dacht dat je het meende wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was ook een grapje. Pretpakket bestaat gewoon niet. Iedereen kiest toch de vakken waar hij of zij goed in is.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
Ik ga geschiedenis eigenlijk nog wel missen. Dat was gewoon een geweldig vak.
Ik in het begin ook, de 2e les meteen laten vallen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had biologie bij C&M.
Dat was mijn grootste faal.
Nee, dit was echt een grapje. Ze zeggen van mijn pakket ook altijd dat het een pretpakket is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daarom. Ik dacht dat je het meende wel.
Biologie faalt sowieso. Het is dat ik een extra vak moest hebben bij mijn N&Tquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had biologie bij C&M.
Ik had Biologie bij E&Mquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik had biologie bij C&M.
E&Mquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit was echt een grapje. Ze zeggen van mijn pakket ook altijd dat het een pretpakket is.
Ja, ik was er eerst wel goed in, daarna niet meer. Dus toen had ik eigenlijk aardrijkskunde of economie 1,2 moeten kiezen, maar ik was stronteigenwijs.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik in het begin ook, de 2e les meteen laten vallen.
Ik hoefde geen extra vak. Maar ik had er wel een. Daarom mocht ik 2 onvoldoendes staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Biologie faalt sowieso. Het is dat ik een extra vak moest hebben bij mijn N&T
E&M met Latijn, belangrijk om dat te vermelden wel.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK HEB GEWOON EEN GYMNASIUM DIPLOMA DADELIJK![]()
![]()
Je ouders zullen vast trost op je zijn manneke.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK HEB GEWOON EEN GYMNASIUM DIPLOMA DADELIJK![]()
![]()
Weet hij al zeker dat je geslaagd bent? Anders kun je jezelf (vanaf je mobiel) bellen en trek je een sip gezicht en val je huilend in zijn armen, dat ze je niet konden bereiken en dat je toch gezakt bent (trolololololo).quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef Scytec het volgende:
Trollvader op 1 minuut voor tijd mij vanaf beneden bellen met anoniem nummer....moet hem nu counter-trollen
Mijn moeder wel ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je ouders zullen vast trost op je zijn manneke.
Nouja, ik kreeg alleen een schouderklopje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn moeder wel ja.
Mijn vader zegt er vrij weinig over, maar zal vast ook wel trots zijn.
Ik kreeg een fles Palm en m'n rijlessen, hoewel die ook gedeeltelijk voor mijn verjaardag waren.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, ik kreeg alleen een schouderklopje.Toen mn zusje mn moeder belde ging mn moeder keihard schreeuwen alles.
Ik had het niet over examencadeau. Maar over het enthousiasme dit dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg een fles Palm en m'n rijlessen, hoewel die ook gedeeltelijk voor mijn verjaardag waren.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, vanaf zaterdag 4 dagen blokken bij wiskundelerares
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het niet over examencadeau. Maar over het enthousiasme dit dat.
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kreeg m'n rijlessen sowieso. Ben ik nu verwend?
Oh en mijn vakantie werd betaald in het jaar dat ik slaagde.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.
Mja ik ben enig kindquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.
Hehehe, gekkiequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Als je het zo bekijkt was er praktisch geen reactie, omdat de hele wereld zeker wist dat ik zou slagen, behalve ikzelf.
quote:
Het is wel zo. Iedereen vroeg aan mij: 'Jij gaat zeker wel slagen?' Ik dan: 'Geen idee eigenlijk, kan alle kanten op.' Dan iedereen vervolgens weer: 'Doe niet zo dom, jij bent gewoon geslaagd.'quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, gekkie
[..]Verwend kind !!!1
thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, vanaf zaterdag 4 dagen blokken bij wiskundelerares
Ze gaat met pensioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Zei ik toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel zo. Iedereen vroeg aan mij: 'Jij gaat zeker wel slagen?' Ik dan: 'Geen idee eigenlijk, kan alle kanten op.' Dan iedereen vervolgens weer: 'Doe niet zo dom, jij bent gewoon geslaagd.'
Ja, maar jij was niet de enige. Echt iedereen zei zoiets.quote:
www.examenklacht.nlquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef Duderd het volgende:
iemand ff een vlugge link naar die website waar je de N norm kon instellen en je dan het punt uit kreeg mbv de schaallengte en de behaalde score?
eindexamen(s).nuquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef Duderd het volgende:
n
[..]
nee niet die, die met die grafiek, die wél klopte..
ik zoek die wat je zelf in kan stellen.. ivm het punten aantal dat ik moet halen voor het tweede tijdvakquote:
Krijg je daar punten voor dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
tellen CKV en LO ook mee voor het gemiddelde trouwens?
hoe wil je een G meewegen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niks, moest even wat van me laten horen.quote:
Oké. En we hebben al genoeg aan een Dastan, dus verander je PI maar weer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Niks, moest even wat van me laten horen.
Laat hem gewoon teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. En we hebben al genoeg aan een Dastan, dus verander je PI maar weer.
Ik mag jou niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:31 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Laat hem gewoon teleurgesteld zijn.
heb m ook niet als standaard PIquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké. En we hebben al genoeg aan een Dastan, dus verander je PI maar weer.
nu @ wcquote:
Een 6 en een 8 lijkt een 'beetje' op elkaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef Flitskikker het volgende:
Ik snap niet waarom ze al die cijfers in letters erbij gaan zetten. Zo stom zijn we toch niet?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Een 6 en een 8 lijkt een 'beetje' op elkaar
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Een 6 en een 8 lijkt een 'beetje' op elkaar
Joa. Ik zit ook niet op reguliere school hè, dus hoef niet alles opnieuw te doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:35 schreef xCore het volgende:
Etsoe, blijf jij eigenlijk op je oude school?
Is niet mijn smaak, en mijn smaak is de beste.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh god, begin jij nu ook al?
Kom eens met ijzersterke argumenten dan?
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Gezellig! En de rest van je vrienden? Wel geslaagd?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Is niet mijn smaak, en mijn smaak is de beste.
geen speld tussen te krijgenquote:
Juist wel, het is waterlek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
geen speld tussen te krijgen
was wederom een grapjequote:
oquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was wederom een grapje
sry kan niet altijd grappig zijnquote:
tis wat heeyyquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
sry kan niet altijd grappig zijn
tranen biggelen over mijn wangen van pure ellendequote:
quote:
terechte tranen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
tranen biggelen over mijn wangen van pure ellende
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kwam zo'n meisje huilend de klas binnen gelopen omdat ze gezakt was moest ik lachen
ik ben een slecht persoon
is idd humor, maar niet iedereen ziet het als humorquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examen
Baas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 0 tranen weggepinkt vandaag.Ik ben nog steeds zo vrolijk als altijd.
Huilen als je zakt 'je aanstellen' noemenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Is toch humor, mensen die zich aanstellen om hun examen
Het is niet het einde van de wereld hoor.quote:
Ach, denk maar zo, volgend jaar heb je weer drie maanden vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 0 tranen weggepinkt vandaag.Ik ben nog steeds zo vrolijk als altijd.
Ja toch. Voor de 4de keer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef xCore het volgende:
[..]
Ach, denk maar zo, volgend jaar heb je weer drie maanden vakantie.
Nee maar je hebt van die dramaqueens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is niet het einde van de wereld hoor.Maar ik heb m'n havo al, dus ik ben niet kansloos opzich.
jij bent slecht persoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
kwam zo'n meisje huilend de klas binnen gelopen omdat ze gezakt was moest ik lachen
ik ben een slecht persoon
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent slecht persoon
zo'n typische jongen
dit
dat
alles
ik ben idd een typische jongen want ik heb een penisquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij bent slecht persoon
zo'n typische jongen
dit
dat
alles
lach maar lach maarquote:
:S:S:S dat kanquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lach maar lach maar
straks ziet hij mij ook aan
voor een 13 in een dozijn meisje :S:S:S
dit
dat
alles
twee keer de helft
alles.
is dat niet zo dan huh dikke verwarring hier paniek alles in een keerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lach maar lach maar
straks ziet hij mij ook aan
voor een 13 in een dozijn meisje :S:S:S
dit
dat
alles
twee keer de helft
alles.
baasquote:
ik moes lagge xDquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
:S:S:S dat kan
toch niet gebeuren
dit
dat
bijna alles
bijna alles
bijna
echt bijna
alles
alles
chill
/cryquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
is dat niet zo dan huh dikke verwarring hier paniek alles in een keer
jaquote:
wag jij maar ik pak dozijn potlood en stop ze in je navelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k haat je eg waar wr0m doe je so dan vint jezelf cker vet baas nu ja ??? wag maar wag maar
dat kietelt xd ga je dan ook potlood draaien so in mijn nafel xD??quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wag jij maar ik pak dozijn potlood en stop ze in je navel
wr0m so haaturig is nie goeie mangquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
k haat je eg waar wr0m doe je so dan vint jezelf cker vet baas nu ja ??? wag maar wag maar
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat kietelt xd ga je dan ook potlood draaien so in mijn nafel xD??
ja sry ik mis een bepaalt prsoon en dan ga ik raar doen ens0 ;S :S :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wr0m so haaturig is nie goeie mang
ja en daarna ga ik je oksels inkleuren met kleurpotloodjesquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat kietelt xd ga je dan ook potlood draaien so in mijn nafel xD??
wat waarom is die rode boos lachebekje/??? ik wou verdrietige :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry ik mis een bepaalt prsoon en dan ga ik raar doen ens0 ;S :S :S![]()
stomme kutfoks allemaal so verwarrendquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat waarom is die rode boos lachebekje/??? ik wou verdrietige :S
ag mijsie tog wiej mis ju danquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja sry ik mis een bepaalt prsoon en dan ga ik raar doen ens0 ;S :S :S![]()
wrm kijkt die dan verlegen ik wou boos kutsooi wat is deze dan :Squote:Op donderdag 16 juni 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stomme kutfoks allemaal so verwarrend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
je bloost ervan ahhahaa xd ha ha ha :$quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
stomme kutfoks allemaal so verwarrend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
je mag 2 keer rade wie ik mis dan :$ :$:$:$: als je het niet raad zeg ik het niet haha want is geheimquote:
je mist sinterklaasquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je mag 2 keer rade wie ik mis dan :$ :$:$:$: als je het niet raad zeg ik het niet haha want is geheim
Kewlquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
ik heb die economie examen echt episch gedaan gewoon
iz ut dastan?/ jatog ja ik weejt dese beina sekurquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je mag 2 keer rade wie ik mis dan :$ :$:$:$: als je het niet raad zeg ik het niet haha want is geheim
Dastan is myn, dus kb heefd pegquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
iz ut dastan?/ jatog ja ik weejt dese beina sekur
gratis kadootjes tog allesquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ha ha ha hoe kom je daar nou by xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |