quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, vanaf zaterdag 4 dagen blokken bij wiskundelerares
Oh op die fiets.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het niet over examencadeau. Maar over het enthousiasme dit dat.
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kreeg m'n rijlessen sowieso. Ben ik nu verwend?
Oh en mijn vakantie werd betaald in het jaar dat ik slaagde.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.
Mja ik ben enig kindquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Ik krijg ze zelfs trouwens ook hoor.
Hehehe, gekkiequote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh op die fiets.
Als je het zo bekijkt was er praktisch geen reactie, omdat de hele wereld zeker wist dat ik zou slagen, behalve ikzelf.
quote:
Het is wel zo. Iedereen vroeg aan mij: 'Jij gaat zeker wel slagen?' Ik dan: 'Geen idee eigenlijk, kan alle kanten op.' Dan iedereen vervolgens weer: 'Doe niet zo dom, jij bent gewoon geslaagd.'quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, gekkie
[..]Verwend kind !!!1
thuisquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Hehe, vanaf zaterdag 4 dagen blokken bij wiskundelerares
Ze gaat met pensioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Zei ik toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel zo. Iedereen vroeg aan mij: 'Jij gaat zeker wel slagen?' Ik dan: 'Geen idee eigenlijk, kan alle kanten op.' Dan iedereen vervolgens weer: 'Doe niet zo dom, jij bent gewoon geslaagd.'
Ja, maar jij was niet de enige. Echt iedereen zei zoiets.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |