Verslagenquote:
ja oke doe maar al heb jij toch geen idee waar het over gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mag ik een verslag voor je schrijven? Ik heb toch niks te doen.
Heb je nog iets van een onderwerp?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja oke doe maar al heb jij toch geen idee waar het over gaat
schrijf maar een leuk verhaal voor me
doe maar iets leuks voor in mn fotoboekquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je nog iets van een onderwerp?
Iets van een onderwerp zou wel fijn zijn, zelfs de beste stuurman heeft een richting nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar iets leuks voor in mn fotoboek
laat je fantasie te loop dit dat
jan nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iets van een onderwerp zou wel fijn zijn, zelfs de beste stuurman heeft een richting nodig.
Je kan wel tegen een stuurman zeggen dat ie moet gaan varen, en dan zal die stuurman best ergens uitkomen. Maar het is voor de stuurman beter als ie weet waar ie naartoe moet varen.quote:
weetje wat het werkelijk is? ik heb zelf geen idee waar het over zou meoten gaan enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan wel tegen een stuurman zeggen dat ie moet gaan varen, en dan zal die stuurman best ergens uitkomen. Maar het is voor de stuurman beter als ie weet waar ie naartoe moet varen.
Maar maakt niet uit, morgen zuig ik wel op mijn duim en komt er een verhaal uit. Waar het dan ook over zal gaan.
Ik schrijf wel een verhaal over jou.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
weetje wat het werkelijk is? ik heb zelf geen idee waar het over zou meoten gaan enzozo saai ben ik
Ooh mensenkinderen, succes dan maarquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja man o man
ik ga denk ik een ban aanvragen![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aangevraagd bij Smeg, tot laters.
skkl xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ban aangevraagd bij Smeg, tot laters.
Joah Jordyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |