Ik ga zo lekker aan de vodka en likeurquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga maar eens trouwens. Ik heb een fles Palm gekregen en die ga ik vandaag opmaken. Waarom? Omdat ik toch niets beters te doen heb.
vin jouw o0k lief ho0wr ;$quote:
quote:
't zelfde hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Beetje eenzame avond is dit trouwens vooralsnog.Maar goed, morgen geeft er iemand een groot feest, dus dat compenseert veel.
Plannen veranderd, ik ga toch nog ergens heen vandaag. Jij nog veel plezier hier vanavond (en vannacht?) op Fokquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
Het dringt bij mij nu pas echt door dat ik ben geslaagd...
Hetzelfde hierquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
![]()
Beetje eenzame avond is dit trouwens vooralsnog.Maar goed, morgen geeft er iemand een groot feest, dus dat compenseert veel.
quote:
Dido!! Hoe is het bij jou gegaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Oke. Gefeliciteerd voor de geslaagdenen sterkte voor de gezakten!
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:40 schreef ThaTim het volgende:
Hier een kikker voor Flitskikker:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hier een tikker voor Flitstikker:
[ afbeelding ]
+200euro KATSJING!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..].
Alleen mijn oma is net langs geweest, maar die had ik ook al opgebeld vanmiddag.
Teringquote:
Hoi Martijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |