Ik snap niet dat het niet helemaal vol zit, onze muzieksmaak komt zo overeen, niet meer normaal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
trouwens ons lasftfm balkje zit bijna voldayum ik word er geil van alles.
[..]het is niet zeker joh
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Woot netjes hoor! Weet alleen dat ik een 5 voor Nederlands heb, voor dr rest zag mijn lijst er prima uit volgens mijn mentor. Geslaagd dus
!
Oeh, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:27 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Zekers! Heb niet eens een 6 op mijn eindlijst! Jij ook wel geslaagd toch?
Je luistert veel meer naar de Arctics dan ik doe.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet helemaal vol zit, onze muzieksmaak komt zo overeen, niet meer normaal.
Doe jezelf een plezier en luister naar hun eerste twee albums.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je luistert veel meer naar de Arctics dan ik doe.
Die moet ik dan even opnieuw downloaden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en luister naar hun eerste twee albums.
en dikke party in je broek? xdquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THIS HOUSE IS A CIRCUS WANT SLINGERS EN SHIT OVERAL
Dat is heel erg de moeite waard.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die moet ik dan even opnieuw downloaden.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
THIS HOUSE IS A CIRCUS WANT SLINGERS OVERAL
dikke party in mijn broek sowieso maar ik mis iemand die ik uitgenodigd hebquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dikke party in je broek? xd
owww sorryquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dikke party in mijn broek sowieso maar ik mis iemand die ik uitgenodigd heb

Als hij nu een stijve heeft is het een partytent!!!11!!!!!eins!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en dikke party in je broek? xd
dat is de grap ook, ik ben uitgenodigd daaro xd keigaaf hequote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Als hij nu een stijve heeft is het een partytent!!!11!!!!!eins!!
Ik zit aan de herkansing.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Jij bent toch wel geslaagd he Timmah?!
spann0ndquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is de grap ook, ik ben uitgenodigd daaro xd keigaaf he
dat klinkt keivies xDquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hee wat is een turkentrekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |