abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2011 @ 23:11:29 #176
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_99045089
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:

[..]

Kweet niet wat voor een auto je hebt, maar laatst heb ik een gereviseerde voor 30 euro op de sloop gekocht.. (met inlevering van de defecte, want die repareren ze weer)
Nah auto van mijn moeder, Golf 4 is het geloof ik (1.8 / bj 1998 zal we een vier zijn dan)

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:22 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Ik was 450 euro kwijt geloof ik. En dan probeerde de dealer me ook nog een extra accu aan te smeren... wat een eikel eikel.

Maar je symptomen lijken op die van mij. Op de snelweg gingen ineens alle lampjes branden, half knipperend, kon nog net de parkeerplaats bereiken. Daar even laten staan, met behulp van een Duitser en startkabels weer opnieuw gestart. Liep als een zonnetje, geen probleem. Twintig km verderop was het echter weer einde verhaal. Toen ben ik alsnog afgesleept...
Eigenlijk zag ik het al aankomen omdat de ruitenwissers opeens heel langzaam gingen. (Ja ging even mijn voorruit schoonmaken ;) )
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_99045103
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Kriegel het volgende:
Dat vind ik nou net één van de minder mooie Jags, doe mij maar gewoon een XJ of XK(R). XJS is ook lang niet verkeerd. Oh, en E-type natuurlijk, extreem mooie auto's. Kunnen wel allemaal een stuk duurder zijn, zowel voor als na aankoop. :P

En ik heb zojuist ook m'n accu maar eens verwisseld, ik vroeg me al sinds ik m'n auto kocht regelmatig af waarom ie vaak zo moeizaam aansloeg, vooral na een paar dagen stilstaan. Nou, daardoor dus, accu zat er al zes jaar in. Gisteren kwam ie niet meer van z'n plek, dus dan ga je wel conclusies trekken. :')

Hij loopt nu als een tiet, starten draaien zoals het ook hoort.
Vind een S-type juist lekker subtiel maar toch zeer stijlvol zoals een Jag hoort te zijn :7..
S-Type is ook een leuke leegloper, 3.0 V6 weegt al dik 1600 kg en zuipt als Jovink.

Astra accu heeft het 11 jaar volgehouden _O-
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  maandag 4 juli 2011 @ 23:16:09 #178
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_99045378
Deze accu zit er ook al sinds mijn moeder hem heeft gekocht in '98:'). Sticker gaat ook maar tot 2008.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_99045530
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef napoleonfour het volgende:
Deze accu zit er ook al sinds mijn moeder hem heeft gekocht in '98:'). Sticker gaat ook maar tot 2008.
Dan kan het ook wel een keertje :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_99046269
Vandaag nieuwe spiegelkappen besteld.. :7 O+
En witte mistlampen gemonteerd:

Next upgrade:

Witte stadslichten en dagrijverlichting.
Rechte uitlaten. (Dus niet gebogen naar beneden.)
Tot zover :D

*Ben me ook alvast aan het gereed maken voor een vakantie rit van 7000km heen en terug.. :+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:02:27 #181
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_99047809
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:16 schreef napoleonfour het volgende:
Shit zeg, dat is wel heel erg lang. :o En ik dacht dat zes jaar dat al redelijk was, maar ik trof bij het vervangen dan ook zo'n wazig Koreaans ding aan, dat verklaart het vroege overlijden misschien. Nu heb ik er één met "Japan quality", aldus een trotse sticker. :')

@ Dubish: 7000 km? Waar ga je heen, naar de andere kant van de Oeral ofzo?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 00:14:48 #182
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99048359
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:11 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Eigenlijk zag ik het al aankomen omdat de ruitenwissers opeens heel langzaam gingen. (Ja ging even mijn voorruit schoonmaken ;) )
Ah, nog zo'n signaal. Ik reed toen een stuk in de regen en kon mn wissers maar heel minimaal gebruiken. Gingen steeds langzamer...tot ze er helemaal de brui aan gaven en ik voor de tweede keer strandde :+

En Dubish...flinke plannen! 7k red ik niet eens in een flinke vakantie waarbij heen en terugreis samen al meer dan 3k zijn.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_99054522
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:30 schreef Kriegel het volgende:
Dat vind ik nou net één van de minder mooie Jags, doe mij maar gewoon een XJ of XK(R). XJS is ook lang niet verkeerd. Oh, en E-type natuurlijk, extreem mooie auto's. Kunnen wel allemaal een stuk duurder zijn, zowel voor als na aankoop. :P

En ik heb zojuist ook m'n accu maar eens verwisseld, ik vroeg me al sinds ik m'n auto kocht regelmatig af waarom ie vaak zo moeizaam aansloeg, vooral na een paar dagen stilstaan. Nou, daardoor dus, accu zat er al zes jaar in. Gisteren kwam ie niet meer van z'n plek, dus dan ga je wel conclusies trekken. :')

Hij loopt nu als een tiet, starten draaien zoals het ook hoort.
_O_ XJS _O_ daar heb ik gister nog in gereden, en een stuk aan gelast. Vanavond laatste klusje, en dan ist weer klaar!
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 23:31 schreef Dubish het volgende:

[ afbeelding ]

Next upgrade:

Goed bezig! Ben je niet bang dat je achterkant extra smerig wordt met rechte pijpen?
quote:
*Ben me ook alvast aan het gereed maken voor een vakantie rit van 7000km heen en terug.. :+
Pff, dan zou ik echt liever gaan vliegen! Ik vind het zonde van mn tijd anders :D.
pi_99054547
Ik ben vandaag naar mn werk met de Renault 6, vanavond rijden in & klussen aan de XJS. Best apart, eerst rijden in een auto met 34 pk, daarna in een auto met 300 pk :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 13:39:12 #185
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_99063142
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ah, nog zo'n signaal. Ik reed toen een stuk in de regen en kon mn wissers maar heel minimaal gebruiken. Gingen steeds langzamer...tot ze er helemaal de brui aan gaven en ik voor de tweede keer strandde :+

En Dubish...flinke plannen! 7k red ik niet eens in een flinke vakantie waarbij heen en terugreis samen al meer dan 3k zijn.
Je had gelijk, garage belde net dat het inderdaad de dynamo is.
pi_99066130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 00:02 schreef Kriegel het volgende:
@ Dubish: 7000 km? Waar ga je heen, naar de andere kant van de Oeral ofzo?
Nee, ik ga richting Turkije. Daar ben ik op vakantie voor een paar weken waarschijnlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 09:21 schreef L0we het volgende:

[..]

Goed bezig! Ben je niet bang dat je achterkant extra smerig wordt met rechte pijpen?

[..]

Pff, dan zou ik echt liever gaan vliegen! Ik vind het zonde van mn tijd anders :D.
Waarschijnlijk word het niet zo smerig, meerdere leden van de audiforum hebben het al gedaan. :D

Ik ga ook elke jaar met de vliegtuig op vakantie, maar ik denk dat met de auto het vele malen leuker is, vooral omdat ik auto rijden gewoon leuk vind.(En in de oosterse landen zijn het vooral kronkelende bergwegen :9~ , dat maakt het extra fun.) En de rit duurt "maar" 35uur... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Dubish op 05-07-2011 16:20:58 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:55:10 #187
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99066212
De tering. Ik vind autorijden ook echt geen straf, maar na 1.000km snelweg op een dag heb ik het wel gehad... 35 uur is me wat te veel van het goede denk ik.
Zerg schreef:
pi_99066403
Mwa duurt ongeveer anderhalf dag, maar wanneer ik uiteindelijk bij mijn bestemming ben, is het 6weken lang lekker genieten.. :D

*En we houden natuurlijk wel lange pauze's tijdens de rit.
pi_99066723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:52 schreef Dubish het volgende:

[..]

Nee, ik ga richting Turkije. Daar ben ik op vakantie voor een paar weken waarschijnli

[..]

Waarschijnlijk word het niet zo smerig, meerdere leden van de audiforum hebben het al gedaan. :D
Ziet er wel een stuk mooier uit :). Ben benieuwd.
quote:
Ik ga ook elke jaar met de vliegtuig op vakantie, maar ik denk dat met de auto het vele malen leuker is, vooral omdat ik auto rijden gewoon leuk vind.(En in de oosterse landen zijn het vooral kronkelende bergwegen :9~ , dat maakt het extra fun.) En de rit duurt "maar" 35uur... :P
Dat is geweldig rijden ja... Scheelt wel dat je het over een aantal weken uitsmeert. Ik heb vorig jaar 4500 km gereden in 2 weken, alles alleen, vond ik best wel prima te doen!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:11:41 #190
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99066924
Dat snap ik, maar dan nog ;).

Wel een mooie route om te proberen een recordtijd op te rijden door flink door te planken :P.
Zerg schreef:
pi_99067259
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef Mikkie het volgende:

Wel een mooie route om te proberen een recordtijd op te rijden door flink door te planken :P.
Neuh, daar wordt je juist zo moe van ;).
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:31:23 #192
180336 -tape-

pi_99067678
quote:

[ afbeelding ]

Next upgrade:

Prachtige bak _O_
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:27:41 #193
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99072932
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:20 schreef L0we het volgende:

[..]

Neuh, daar wordt je juist zo moe van ;).
Mwoah, daar heb ik meestal niet zo veel last van. Constant tempo is wel zuiniger... de laatste keer dat ik heb lopen knallen liep het verbruik behoorlijk op :+
Zerg schreef:
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:40:15 #194
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_99078527
quote:

ga ws. als het doorgaat ook met de Touran op vakantie, spanje :) kleine 4,5k heen en terug :) voortijd wel ff een beurtje regelen..... de laatste beurt was 20.000 km geleden (althans, wat ik in de papieren vindt). Heb um net 1000km, en sta liever niet ergens in Frankrijk ofzo langs de kant wegens iets lulligs, dus eerst maar ff een check
pi_99081128
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:06 schreef L0we het volgende:

[..]

Ziet er wel een stuk mooier uit :). Ben benieuwd.

Ik ben ook benieuwd eerlijk gezegd, ik ga ze in Turkije laten plaatsen.(Lekker goedkoop :D )
quote:
[..]

Dat is geweldig rijden ja... Scheelt wel dat je het over een aantal weken uitsmeert. Ik heb vorig jaar 4500 km gereden in 2 weken, alles alleen, vond ik best wel prima te doen!
Ja gelukkig ga ik daar paar weken genieten van de zon. :+ Ik ga gelukkig niet alleen rijden, mijn pa en ik gaan steeds omwisselen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:11 schreef Mikkie het volgende:

Dat ga ik alleen in Duitsland proberen :D , voor de rest lekker cruisen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:31 schreef -tape- het volgende:

[..]

Prachtige bak _O_
Dankje! :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef gateway het volgende:

[..]

ga ws. als het doorgaat ook met de Touran op vakantie, spanje :) kleine 4,5k heen en terug :) voortijd wel ff een beurtje regelen..... de laatste beurt was 20.000 km geleden (althans, wat ik in de papieren vindt). Heb um net 1000km, en sta liever niet ergens in Frankrijk ofzo langs de kant wegens iets lulligs, dus eerst maar ff een check
Ik heb vorige week ook alles laten checken, had ook nog APK keuring. Dus dat ging mooi samen..

Nog even een update, kreeg vanmiddag de nieuwe kappen binnen.(S6 spiegelkappen)
Bij de 1e poging was het niet gelukt, maar bij de 2e poging ging gelukkig alles goed:

Sorry voor de slechte foto's..

Ik vind ze zeer strak uitzien, echt één van de mooiste upgrades. :D (Vind ik)

Zo dat was veel typen... :')
pi_99081687
Nice, S details zijn ^O^
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_99085238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice, S details zijn ^O^
pi_99091983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice, S details zijn ^O^
sowieso, details van sportievere versies :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:39:48 #199
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_99095557
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef gateway het volgende:

[..]

Slim. Sowieso is tijdig olie verversen altijd wel een aanrader. Ik ben over een paar duizend km ook weer aan de beurt. Gelukkig de olie al in de schuur staan, dus wordt een goedkope beurt :+. Wel weer APK binnenkort, kost weer 70 euro ofzo :P
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')