Het is een beetje vanzelf teruggegaan naar alleen nog de ochtenden.. Ik heb het een tijd omhoog gehouden door te kolven, want zelf deed ze er echt niks aan (dan had ik allang geen bv meer gegeven als ik het zelf niet opgekrikt had...).. maar ik was het kolven zat, en mijn doel is altijd geweest in elk geval een jaar..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Drinkt ze nog maar zo weinig dan bij je Orea?
Juud, wat fijn!
Wat ik hierboven al schreef; ik was het kolven zat. gemiddeld een keer of 3 kolven op een dag (al maanden omdat ze zelf gewoon blijft weigeren en geen moeite doet/deed om zelf op te krikken) en maar 1 keer voeden omdat de rest pertinent geweigerd wordt.. Ze is nu op een leeftijd dat ze prima koemelk kan gaan drinken, nog genoeg voorraad in de vriezer. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Orea, waarom ben je gestopt met kolven?
Ik zit per vanochtend op 1 pilletje dom per dag. Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan?
Ik duim en ik hoop dat dat ene pilletje het voor je doet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Orea, waarom ben je gestopt met kolven?
Ik zit per vanochtend op 1 pilletje dom per dag. Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan?
Je kunt even iemand bellen van VBN of LLL. Als het schuimig is zou ik gebaseerd op mijn eigen ervaring zeggen: overproductie. Voedde jij nou met tepelhoed? Hoe oud is je ventje? Nathan dronk trouwens ook gewoon door.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
Kan het trouwens gebeuren dat de kleur van de poep ineens veranderd?
Het is hier nu groen ipv oranje geworden.. En hij lijkt ook ineens veel meer krampjes te hebben....
Dat weet ik niet. Ik gaf jen wel rond haar leeftijd koemelk, en die hield toe op met drinken bij mij toen ze 1 was en koemelk nam dat over. Ik wil leyla eigenlijk nog niet van de borst af.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:15 schreef Saffier het volgende:
Wat een mooie foto![]()
Waarom niet op koemelk overstappen Ticho?
Er komt nog wel een 2e keerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef lily het volgende:
en foto'shet is eigenlijk wel erg dat we zo dicht bij elkaar wonen en elkaar maar 1 keer hebben gezien, Asy
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:52 schreef Orea het volgende:
Beter zo, dat zij het op deze manier aangaf, dan dat ik zou willen stoppen terwijl zij er nog niet aan toe was! Het was een vreselijk mooie periode, haar eerste 11 kilo heeft ze voornamelijk van mijHet is goed zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn schoonmama zei vandaag opeens "toch wel heel makkelijk he, dat borstvoeden, je hoeft helemaal geen flesje warm te maken ofzo". Ik was blij! Eindelijk snapt ze et!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef pessie het volgende:
Orea, wel fijn dat je het zelf ook goed vind! 11 maand en 11 kilo, prachtige prestatie toch?! Op naar de volgende!Gelukkig heeft de arts nergens om gevraagd dus daarom had ik niet hoeven stoppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel is mijn cyclus sinds 3,5 maand weg, dus ik ben benieuwd of ik nu weer een cyclus ga krijgen zodat we verder kunnen
![]()
Heb jij dan ook een probleem met je cyclus? Ik had namelijk begrepen dat er iets is gedaan waardoor de kans op een spontane zwangerschap 0.000000 % is. Ik dacht altijd dat je verder wel een normaal functionerende cyclus had. Of ben ik nu te vrij in vragen stellen? Dan hoef je niet te antwoorden hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef Orea het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de arts nergens om gevraagd dus daarom had ik niet hoeven stoppenwel is mijn cyclus sinds 3,5 maand weg, dus ik ben benieuwd of ik nu weer een cyclus ga krijgen zodat we verder kunnen
Eens!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben zo blij met voeden op verzoek, wat ideaal!!
Niet op de klok letten, maar gewoon voeden als ze er om vraagt. Al hou ik wel een beetje in de gaten dat ze overdag er niet langer dan 4 uur tussen laat.
De afgelopen dagen dronk ze overdag om de 2/3 uur, en ze drinkt sinds 3 nachten ook 's nachts, so far voor denken dat ik haar ritme door had...![]()
De ene nacht om 02.00 uur en 05.00 uur en vanacht kwam ze maar een keer, zo rond 03.30 uur..
Ow en liggend voeden 's nachts rules!
Ik moet hem zittend ook vasthouden, althans een beetje bij haar neus wegdrukken...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik kan niet slapen bij liggend voeden omdat ze stikt in mijn tiet als ik m niet vasthou
Wij zijn begonnen met liggend voeden. Ik kon echt echt niet zitten. Deed allemaal veel te veel pijn. De eerste dagen heb ik alles liggend gedaan. Pas later zijn we zittend begonnen, zo wat vond ik dat lastig! Liggend is nog steeds mn favoriete houding maar ik heb een C/D cup dus dat valt in grootte wel mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef Twinkly het volgende:
Juud, wat vertel je dat mooi! Ik moet weer helemaal denken aan toen Niels zo mini was
Toen Niels een kleine baby was lukte liggend voeden me niet goed en nu vind ik het niet fijn voelen. Bij een tweede kindje zou ik graag de meeste energie in het leren van liggend voeden willen steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |