Eens!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:05 schreef Juud79 het volgende:
Ik ben zo blij met voeden op verzoek, wat ideaal!!
Niet op de klok letten, maar gewoon voeden als ze er om vraagt. Al hou ik wel een beetje in de gaten dat ze overdag er niet langer dan 4 uur tussen laat.
De afgelopen dagen dronk ze overdag om de 2/3 uur, en ze drinkt sinds 3 nachten ook 's nachts, so far voor denken dat ik haar ritme door had...![]()
De ene nacht om 02.00 uur en 05.00 uur en vanacht kwam ze maar een keer, zo rond 03.30 uur..
Ow en liggend voeden 's nachts rules!
Ik moet hem zittend ook vasthouden, althans een beetje bij haar neus wegdrukken...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik kan niet slapen bij liggend voeden omdat ze stikt in mijn tiet als ik m niet vasthou
Wij zijn begonnen met liggend voeden. Ik kon echt echt niet zitten. Deed allemaal veel te veel pijn. De eerste dagen heb ik alles liggend gedaan. Pas later zijn we zittend begonnen, zo wat vond ik dat lastig! Liggend is nog steeds mn favoriete houding maar ik heb een C/D cup dus dat valt in grootte wel mee.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef Twinkly het volgende:
Juud, wat vertel je dat mooi! Ik moet weer helemaal denken aan toen Niels zo mini was
Toen Niels een kleine baby was lukte liggend voeden me niet goed en nu vind ik het niet fijn voelen. Bij een tweede kindje zou ik graag de meeste energie in het leren van liggend voeden willen steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |