Ik ook.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik schud ook altijd als ik uit de ijskast moet overgieten. Anders blijft al het vet plakken.
Nee maar t scheelt niet veelquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Was dat weer de eerste keer dat je lang genoeg weg was om een voeding te missen eigenlijk?
mn arm is inmiddels ook in coma maar ze ligt zo liefquote:
Het is een beetje vanzelf teruggegaan naar alleen nog de ochtenden.. Ik heb het een tijd omhoog gehouden door te kolven, want zelf deed ze er echt niks aan (dan had ik allang geen bv meer gegeven als ik het zelf niet opgekrikt had...).. maar ik was het kolven zat, en mijn doel is altijd geweest in elk geval een jaar..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:54 schreef Asyniur het volgende:
Drinkt ze nog maar zo weinig dan bij je Orea?
Juud, wat fijn!
Wat ik hierboven al schreef; ik was het kolven zat. gemiddeld een keer of 3 kolven op een dag (al maanden omdat ze zelf gewoon blijft weigeren en geen moeite doet/deed om zelf op te krikken) en maar 1 keer voeden omdat de rest pertinent geweigerd wordt.. Ze is nu op een leeftijd dat ze prima koemelk kan gaan drinken, nog genoeg voorraad in de vriezer. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Orea, waarom ben je gestopt met kolven?
Ik zit per vanochtend op 1 pilletje dom per dag. Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan?
Ik duim en ik hoop dat dat ene pilletje het voor je doet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Orea, waarom ben je gestopt met kolven?
Ik zit per vanochtend op 1 pilletje dom per dag. Duimen jullie mee dat het goed blijft gaan?
Je kunt even iemand bellen van VBN of LLL. Als het schuimig is zou ik gebaseerd op mijn eigen ervaring zeggen: overproductie. Voedde jij nou met tepelhoed? Hoe oud is je ventje? Nathan dronk trouwens ook gewoon door.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef laiveneertiekje het volgende:
Kan het trouwens gebeuren dat de kleur van de poep ineens veranderd?
Het is hier nu groen ipv oranje geworden.. En hij lijkt ook ineens veel meer krampjes te hebben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |