Jeetje zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je niet mijn weg volgen.Ik heb eerst 3 hbo opleidingen gedaan voordat ik eindelijk op de uni kwam.
?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn zus is geslaagd!
Ik hoor het straks pas.
Hahah ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje zeg.Nouja, je zit nu tenminste wel goed.
Zelfs ik heb godverdomme gefaald op geschiedenis.quote:
Dat moet ik ook nog doen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef yosander het volgende:
Over een kwartier beginnen ze hier met bellen. Ga maar 's aankleden en ontbijten.
Weet je ook al je cijfers?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs ik heb godverdomme gefaald op geschiedenis.Terwijl ik daar best redelijk goed in ben. Voor de rest Engels, Nederlands en economie.
Als ik dat ene antwoord voor NL niet had veranderd, had ik een her.__
Jij CCC toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef yosander het volgende:
Over een kwartier beginnen ze hier met bellen. Ga maar 's aankleden en ontbijten.
lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Woerd26 het volgende:
Argh net gebeld door anoniem nummer, godzijdank! niet mn school
Half.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Weet je ook al je cijfers?
Maar je had toch alles al nagekeken of niet?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah ja.Verkeerde keuzes, verkeerde keuzes.
Maar Jordy, ik begin komend jaar aan Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht en dat is wat ik ECHT wil. Dat wist ik al op de middelbare, alleen ik was te lui voor VWO, dus ik kwam op de HAVO terecht.
Ik slaagde toen ik 16 was en toen heb ik echt 3 weken SPH gedaan in Eindhoven, maar die school was kut en ik wilde het niet dus ben gestopt. Daar hebben mijn ouders ook al het geld van terug gekregen enzo, omdat ik daar eigenlijk niet echt iets gedaan heb. (:
Toen een jaar leraar maatschappijleer gedaan, erachter gekomen dat ik maatschappijleer enorm vet vond maar leraar minder. Vorig schooljaar aan SPH begonnen, mijn P in een jaar gehaald met alleen hoge punten en nu aan het einde van het 2e jaar besloten dat ik geen HBO persoon ben en dat ik mijn geluk op de uni ga beproeven.
Bepalen wie er geslaagd is? LOL DIE HEEFT SUMMA CUM LAUDE MAAR DIE MOGEN WE NIET DUS DIE IS GEZAKTquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Snuf. het volgende:
IK WIL HET NU WETEN STELLETJE FALERS EN PAS OVER 5 MINUTEN GAAN ZE BEPALEN WIE ER GESLAAGD IS
Sowieso. Meander zelfde tijden?quote:
Doof zijn, totaal niet meepikken van de tv en dit dat, voor de rest slecht onderwijs krijgen en dit alles.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Trollface. het volgende:
Hoe kun je het zo slecht op Engels doen, dan?
IK OOK!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah ja.Verkeerde keuzes, verkeerde keuzes.
Maar Jordy, ik begin komend jaar aan Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht en dat is wat ik ECHT wil. Dat wist ik al op de middelbare, alleen ik was te lui voor VWO, dus ik kwam op de HAVO terecht.
Ik slaagde toen ik 16 was en toen heb ik echt 3 weken SPH gedaan in Eindhoven, maar die school was kut en ik wilde het niet dus ben gestopt. Daar hebben mijn ouders ook al het geld van terug gekregen enzo, omdat ik daar eigenlijk niet echt iets gedaan heb. (:
Toen een jaar leraar maatschappijleer gedaan, erachter gekomen dat ik maatschappijleer enorm vet vond maar leraar minder. Vorig schooljaar aan SPH begonnen, mijn P in een jaar gehaald met alleen hoge punten en nu aan het einde van het 2e jaar besloten dat ik geen HBO persoon ben en dat ik mijn geluk op de uni ga beproeven.
Ik leef met je mee Etsoequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doof zijn, totaal niet meepikken van de tv en dit dat, voor de rest slecht onderwijs krijgen en dit alles.
Jij weet het dus ook nog niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef yosander het volgende:
Ik op m'n mobiel door m'n baas net, maar nummerherkenning + school belt op huistelefoon.
Echt een klassieker dit, ieder jaar hoor je weer dit soort verhalen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Trollface. het volgende:
Ik werd toenstraks gebeld door mijn opa en oma, of ik al wat wist.
Agh, dan kan ik volgend jaar betere cijfers halen om alsnog ingeloot te worden.quote:
Zo kut hequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een klassieker dit, ieder jaar hoor je weer dit soort verhalen.
Welke vakken mag je laten staan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, dan kan ik volgend jaar betere cijfers halen om alsnog ingeloot te worden.
Heb WiA met 7 afgesloten. M&O, maw en ak met een 6.
Ze kunnen altijd eerder bellen, die mensen willen ook naar huisquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Trollface. het volgende:
Gelukkig was het nog geen 16.30, dus had de school nog niet kunnen bellen.
Je mag toch punten laten staan zodat je die volgend jaar niet meer hoeft te doen?quote:
Over 10 minuten gaan ze bellen, eerst de gezakten.quote:
Een kluisje hebben op schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Daev het volgende:
Ik ben maar eens naar school om mijn kluis leeg te halen voordat de conciërge dat doet
Waarom nu? Hoef je dan helemaal niet meer naar school toe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Daev het volgende:
Ik ben maar eens naar school om mijn kluis leeg te halen voordat de conciërge dat doet
Yup. AK, M&O, MW en WIA laat ik staan. Engels laat ik ook staan waarschijnlijk. Dan nog NL, EC of GS herkansen, en dan doe ik 2/3 vakken volgend jaar opnieuw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Je mag toch punten laten staan zodat je die volgend jaar niet meer hoeft te doen?
Hoef je daar dan ook geen CE meer in te doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yup. AK, M&O, MW en WIA laat ik staan. Engels laat ik ook staan waarschijnlijk. Dan nog NL, EC of GS herkansen, en dan doe ik 2/3 vakken volgend jaar opnieuw.
Neinz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoef je daar dan ook geen CE meer in te doen?
Wacht dan tot je het resultaat weet. Al denk ik wel dat je slaagtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik heb een e-mail gekregen van de HU om mijn inschrijving te voltooien. Nu ga zo alleen maar meer stressen.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wacht dan tot je het resultaat weet. Al denk ik wel dat je slaagt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef Snuf. het volgende:
gvd ik ben zenuwachtig wat ben ik voor mietje
En toch was ik snellerquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom post jij precies hetzelfde op dezelfde seconde?
Kloon alertquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom post jij precies hetzelfde op dezelfde seconde?
Je ouders weten al dat je geslaagd bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
En zag zojuist al een kwarktaart in de koelkast staan![]()
.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
.
Ik heb gewoon gezegd dat ik sowieso geslaagd ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb gewoon gewoon tegen familie gezegd dat ik het wel laat weten als ik geslaagd ben, hoeven ze mij niet te bellen.
Daar heb ik nu zo'n zin in..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik geloof trouwens pas dat ik geslaagd ben als ik de lijstje met cijfers zie
Ik ook, dit kan echt nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik geloof trouwens pas dat ik geslaagd ben als ik het lijstje met cijfers zie
Ja als ze mij mogen geloven wel (afkloppenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je ouders weten al dat je geslaagd bent
Danken! Vanaf hoe laat word jij gebeld, of word je niet gebeldquote:
Ja echt hequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik geloof trouwens pas dat ik geslaagd ben als ik het lijstje met cijfers zie
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:01 schreef Flitskikker het volgende:
Ik wórd gebeld. Ik weet alleen niet wanneer
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Pino112 het volgende:
Weer een auto bij ons huis, komt mn pa thuis![]()
Komen ze onaangekondigd bij je thuis als je gezakt bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef Pino112 het volgende:
Weer een auto bij ons huis, komt mn pa thuis![]()
Jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Komen ze onaangekondigd bij je thuis als je gezakt bent?
Waarschijnlijk had hij 't over je haar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kwam net mijn geschiedenis leraar tegen bij de fotograaf, hij zei dat het wel goed zat
Sterkte.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja![]()
!
Heb al twee hartverzakkingen gehad.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarschijnlijk had hij 't over je haar.
Grapje.
Dan zou ik echt in de kelder gaan zitten of me opsluiten op zolder met de telefoonquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja![]()
!
Heb al twee hartverzakkingen gehad.
Wat... wanneer word jij ook weer gebeld? Vast al 3x gevraagdquote:
Het is dat ik je foto heb gezien...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef Ezell het volgende:
Ik ga mezelf nu even volproppen met eten voordat het zometeen niet meer lukt..
14-15quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Wat... wanneer word jij ook weer gebeld? Vast al 3x gevraagd
Huh, hoezo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is dat ik je foto heb gezien...
Foto van Ezell?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Het is dat ik je foto heb gezien...
Goedzo. Gewoon zo hard dat je de telefoon niet meer hoort.quote:
Anders zou ik denken dat je obesitas van hier tot Tokio hadquote:
Nee joh..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Anders zou ik denken dat je obesitas van hier tot Tokio had.
Kruimeltje-actie..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
Godver
Mijn t shirt is binnen, blijkt het een v hals te zijn
Winkels die dat niet goed aangeven
Terug ermee
lekker tog vhalsjequote:Op donderdag 16 juni 2011 14:08 schreef Kaasrol het volgende:
Godver
Mijn t shirt is binnen, blijkt het een v hals te zijn
Winkels die dat niet goed aangeven
Terug ermee
quote:
Ja, bij ons dus ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef yosander het volgende:
Kutzooi, hoor nu van iemand die nog bij school heeft na gevraagd dat ze vanaf 14.30 de geslaagden bellen. :S :S :S
Doen ze snel danquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef yosander het volgende:
Kutzooi, hoor nu van iemand die nog bij school heeft na gevraagd dat ze vanaf 14.30 de geslaagden bellen. :S :S :S
Hoe komt dat dan? Heb je niet goed gelezen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb ik een week zitten wachten, krijg ik dit
In de nieuwsbrief stond het anders. Maarja, nog 20 minuten stressen (hoop ik) en dan de verlossingquote:
Neequote:
dan ben je wel de stoere boi in de dancingquote:
Ja, niet goed opletten. Alles wat ik dacht was "leuke print", en het passchema had een gewone halsquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan? Heb je niet goed gelezen?
Chicken tandooriquote:
ok watquote:
Flinke klasquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Pino112 het volgende:
Twee in mn klas al 100% gezakt, drie al een her. Van de 60.
Onze school heeft op het vwo elk jaar een slagingspercentage van rond de 90% meende ik...dit jaar zo'n 90 vwo-leerlingen. Maar dat zal wel inclusief her zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Pino112 het volgende:
60?!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee. Hebben wij niet op 't werkquote:
en dan de volgende dag aan de schijt?quote:
Is lekker hoor. Calvé mayonaise.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Geen idee. Hebben wij niet op 't werk
Geen idee. Daar let ik niet op...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en dan de volgende dag aan de schijt?
Ik denk dat hij zijn jaar bedoelt.quote:
93% zat Meander op vorig jaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Onze school heeft op het vwo elk jaar een slagingspercentage van rond de 90% meende ik...dit jaar zo'n 90 vwo-leerlingen. Maar dat zal wel inclusief her zijn.
het klinkt niet echt lekker maar ok, het zou kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is lekker hoor. Calvé mayonaise.
[..]
Geen idee. Daar let ik niet op...
Denk niet dat m'n baas dat kan waarderenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is lekker hoor. Calvé mayonaise.
[..]
Geen idee. Daar let ik niet op...
Nee, maar het is wel lekker hoor. Nou ja, dat vind ik dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
het klinkt niet echt lekker maar ok, het zou kunnen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
damn cijfers zijn hoger dan ik had verwacht, gewoon 4 vakken afgesloten met 7s!
NICEquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
Top!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
Gefeliciflapstaart!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
Ik heb het gehoord...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn school doet het steeds slechterEerst ruim boven het landelijk gemiddelde, nu 88%, eronder dus wss. En gymnasium ook twee gezakt of zo, van de 30... bijna altijd 100%.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:16 schreef Flanx het volgende:
GESLAAGD
'de beste' in wat? Slagingspercentages?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn school is ooit de beste van Nederland geweest, nu bij lange na niet meer.
De havo-afdeling van mijn school schijnt een van de beste van de provincie te zijn, maar ik geloof er geen bal van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn school is ooit de beste van Nederland geweest, nu bij lange na niet meer.
Geen idee precies. Stonden bovenaan bij zo'n test van Elsevier ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'de beste' in wat? Slagingspercentages?
Als ik daar zat was het percentage sowieso geen 100% meer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Mijn school heeft op VWO al jaren 100% dus ik wil dat niet verneuken
Snuffa G, de eerste jongeman in 5 jaar die niet slaagt op het VWO
Deed jij nou havo of vwo?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
De havo-afdeling van mijn school schijnt een van de beste van de provincie te zijn, maar ik geloof er geen bal van.
Eentje hier moet bio herkansen op 0.1quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef yosander het volgende:
Al een met een her, van havo (moest een 4,7 halen voor MW, had een 4,6).
Lulligquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eentje hier moet bio herkansen op 0.1
Die van mij zou nu beter zijn dan de jouwe terwijl dat eerst niet zo was. Ik weet trouwens niet of het echt waar is..quote:
Kan wel hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die van mij zou nu beter zijn dan de jouwe terwijl dat eerst niet zo was. Ik weet trouwens niet of het echt waar is..
Precies hetzelfde bij ons. Ik moest naar de havo omdat je om over te gaan op vwo gemiddeld een 7 moet staan de eerste 2 jaarquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ezell, wij hadden eerst ook een 'excellente' havo ja, tot vorig jaarMaar hier sturen ze iedereen die met moeite vwo kan meteen naar de havo... havo halen ze toch wel, en op vwo halen ze het slagingspercentage omlaag. Echt heel zwak vind ik dat. Op die manier gaan ze gewoon niet voor de leerling... gelukkig hebben we een goede afdelingsleider V456 die dat vaak weet te voorkomen.
Aha, oké. Eigenlijk is dat best genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ezell, wij hadden eerst ook een 'excellente' havo ja, tot vorig jaarMaar hier sturen ze iedereen die met moeite vwo kan meteen naar de havo... havo halen ze toch wel, en op vwo halen ze het slagingspercentage omlaag. Echt heel zwak vind ik dat. Op die manier gaan ze gewoon niet voor de leerling... gelukkig hebben we een goede afdelingsleider V456 die dat vaak weet te voorkomen.
wátquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bij ons. Ik moest naar de havo omdat je om over te gaan op vwo gemiddeld een 7 moet staan de eerste 2 jaar
Met 4x een 5quote:
Dat is dus ongeveer bij mij gebeurd in 4VWOquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:21 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja serieus en ik stond allemaal 7 behalve voor wiskunde en tekenen en ik stond ook nog 1 8quote:
Precies.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Eigenlijk is dat best genaaid.
Wát... maar je hebt dus eerst havo gedaan en je bent toen nog opgestroomd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Precies hetzelfde bij ons. Ik moest naar de havo omdat je om over te gaan op vwo gemiddeld een 7 moet staan de eerste 2 jaar
Auch dat zuigt, en het valt ook niet te herkansen =squote:
1 jaar op de havo en ik was zo hard daar dat ik in 1 jaar weer terug gingquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Wát... maar je hebt dus eerst havo gedaan en je bent toen nog opgestroomd?
V4 was ook het moment waar dat hier vooral gebeurde ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is dus ongeveer bij mij gebeurd in 4VWO
Maar ik ben er alleen maar blij mee, lui leven dit dat
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik luister 'zak's lekker door' van de deurzakkers
snappen jullie hem
Engels, Duits, bio en natuurkunde. Cijfers weet ik niet, hij zag 't wel aankomen gelukkig. Maar klote, want hij zou ook naar Groningen gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:23 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Balen man
Waarop en met welke cijfers?
Echt? Daar heb ik nog nooit iets gehoord. Waarschijnlijk komt dat door de andere locaties. De vmbo-k locatie is echtquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier doet iedereen altijd minachtend over jouw school trouwens, Ezell... dat vind ik altijd zo onterecht.Vroeger was het misschien minder, maar is nu zeker een goede school geworden volgens mij.
Congratzzzquote:
Feli joosterd!quote:
Wtfquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Klinkt niet best dit. Vriend van me die is gezakt krijgt niet zijn mentor op bezoek omdat 'ie het druk heeft. Is toevallig ook mijn mentor.
Etsu gezaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ben ik weer, nog iemand geslaagt of gezakt?
Ik ben waarschijnlijk gezakt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Niemand geslaagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Goede mentor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Klinkt niet best dit. Vriend van me die is gezakt krijgt niet zijn mentor op bezoek omdat 'ie het druk heeft. Is toevallig ook mijn mentor.
Komen ze bij jou langs om het te vertellen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Hij wilde niet in elkaar worden geslagen zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:26 schreef yosander het volgende:
Alleen bij de gezakten dus => hij heeft het druk = > veel gezaktquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Komen ze bij jou langs om het te vertellen?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wilde niet in elkaar worden geslagen zeker?
Oh..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen bij de gezakten dus => hij heeft het druk = > veel gezakt?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn moeder flipte want ik belde naar de huistelefoon
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Ja, kan wel. Iedereen ziet die school altijd als één school, maar eigenlijk zijn het gewoon verschillende scholen met dezelfde naam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik nog nooit iets gehoord. Waarschijnlijk komt dat door de andere locaties. De vmbo-k locatie is echthoor. Dat is echt verschrikkelijke school qua leerlingen.
Godverquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Ze moeten die namen gewoon weer terug veranderen. Onder de oude namen zijn de scholen bekend, dus ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Echt iedereen gebruikt de oude namen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, kan wel. Iedereen ziet die school altijd als één school, maar eigenlijk zijn het gewoon verschillende scholen met dezelfde naam.
Ja want vanaf 14.30 = geslaagdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je er dan toch wel bij
Hier ook..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 30 minuten tot het kutste uur van mijn leven begint.
Precies. Maar ja, dat soort vernieuwingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze moeten die namen gewoon weer terug veranderen. Onder de oude namen zijn de scholen bekend, dus ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Echt iedereen gebruikt de oude namen.
Wisten we al!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 30 minuten tot het kutste uur van mijn leven begint eindigt.
Inderdaad, het slaat eigenlijk gewoon nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, dat soort vernieuwingenSlaat ook nergens op dat het onder één groot bestuur valt eigenlijk, al die scholen (ook die van mij).
Gefeliciteerd!quote:
Nice.quote:
Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.quote:
Ja wel uitslag maar niet die van schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie heeft er allemaal al uitslag gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolroflquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast van het atheneum had het hele jaar onvoldoendes, een van z'n vrienden op het gymnasium had wel altijd zessen en zevens en zo en hij pestte hem altijd beetje dat hij ging zakken (wel vriendschappelijk en zo, niet echt gemeen). Nu is die gast van het gym gezakt (nou ja, heeft nog wel een her) en die jongen die veel onvoldoendes had is geslaagd
Jezus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast van het atheneum had het hele jaar onvoldoendes, een van z'n vrienden op het gymnasium had wel altijd zessen en zevens en zo en hij pestte hem altijd beetje dat hij ging zakken (wel vriendschappelijk en zo, niet echt gemeen). Nu is die gast van het gym gezakt (nou ja, heeft nog wel een her) en die jongen die veel onvoldoendes had is geslaagd
Ik dus totaal nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Ik heb nog niets gegeten. Alleen gedronken (geen alcoholquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit te stresseten hier, boterham met kaas #8 alweer
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit te stresseten hier, boterham met kaas #8 alweer
Ik hoop ook geen telefoon te krijgen tussen 3 en 4.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet
Zie wel wat het wordt, heb er wel een goed gevoel over.
Tussen 3 en 4 hoop ik geen telefoon te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |