Ja dat is ze.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je weet ook al dat je geslaagd bent?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je weet ook al dat je geslaagd bent?
Oh okequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet is in Gouda en duurt fucking lang om heen te gaan en shit
Ja, alleen ben ik bang dat ik niet zo veel geluk zal hebben als jij. Maarja, ik moet me nu maar eventjes richten op de uitslag van vandaag..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Jij deed ook mee aan de loting toch?
Wist jij het al?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Ik ga écht niet nog een jaar op deze school.
Nederlands debat enzo![]()
.
Langskomen = gezakt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ze kunnen nog 1.5uur langskomen, of bellen vanaf 14.30.
Ik wil niet nog een jaar naar deze school maar avond school lijkt me helemaal gayquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh oke
Ik ga écht niet nog een jaar op deze school.
Nederlands debat enzo![]()
.
ik had ook een tiende te weinig voor een 6 bij nederlandsquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. 4x 5.Op één tiende punt voor NL, anders had ik een her.
Ja toch.quote:
Ik duim voor jequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, alleen ben ik bang dat ik niet zo veel geluk zal hebben als jij. Maarja, ik moet me nu maar eventjes richten op de uitslag van vandaag..
Moet je dan eigenlijk alles overdoen of kun je een hoop laten staan?quote:
Kan je ook beide vakken nemen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik zit al te denken wat ik moet doen. In principe wil ik economie laten vallen en een ander vak voor nemen, informatica ofzo.
Bedankt Water.quote:
Kun je niet een vak laten vallen? Een vak herkansen en dan slagen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik zit al te denken wat ik moet doen. In principe wil ik economie laten vallen en een ander vak voor nemen, informatica ofzo.
Informatica is wel moeilijk. Kun je niet Aardrijkskunde kiezen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.
Alleen de gezakte vakken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moet je dan eigenlijk alles overdoen of kun je een hoop laten staan?
Kan natuurlijk ook.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Kun je niet een vak laten vallen? Een vak herkansen en dan slagen?
Heb ik al afgesloten met een 6.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Informatica is wel moeilijk. Kun je niet Aardrijkskunde kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |