Ah, ben jij ook gezakt?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
Ik moet 6.0 voor wiskunde of economie halen. Ik ga voor wiskunde.
Latijn hoef ik echter maar 5.3 te halen, maar dat zie ik als een mission impossible. Had nu 3.3
Slim inderdaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ThaTim het volgende:
Ik moet 6.0 voor wiskunde of economie halen. Ik ga voor wiskunde.
Latijn hoef ik echter maar 5.3 te halen, maar dat zie ik als een mission impossible. Had nu 3.3
Eco dan maar...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
Ze raden me wel aan om te herkansen. Maar ik weet niet wat ik moet herkansen...
SE cijfers:
Nederlands: 6,1
Engels: 5,2
Economie: 5,2
Geschiedenis: 6,2
Normeringen:
Nederlands: 0,5
Engels: 0,4
Economie: 1,7
Geschiedenis: 0,1
What to do...
Vak waar je het meest voor moet doen volgend jaar en die proberen te halen. Zodat je het rustiger aan kan doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef Etsu het volgende:
Ze raden me wel aan om te herkansen. Maar ik weet niet wat ik moet herkansen...
SE cijfers:
Nederlands: 6,1
Engels: 5,2
Geschiedenis: 6,2
Normeringen:
Nederlands: 0,5
Engels: 0,4
Economie: 1,7
Geschiedenis: 0,1
What to do...
Maar heb her, moet wel lukken.quote:
Ik weet nu van 3 andere mensen uit m'n klas de latijnpunten. Ik had nog het hoogstequote:
Die norm van geschiedenis is gewoon echt genaaid.. 0.1.. wtf.. hij was niet heeeel moeilijk.. maar 0.1 vind ik te laag.quote:
Ja kut natuurlijk. Ik kan ook wel zakken, maar dan komt het niet door de hoeveelheid SOG.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ga nou niet zitten trollen man. Hoe denk je dat hij zich nu voelt? Echt, een beetje inleven in anderen moet toch niet zo moeilijk zijn?
Ja maar ik sta voor SE een 5,2 en heb op CE óók een 5,2 gehaald...quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Flanx het volgende:
Etsu, ik zou economie herkansen. De normeringen van tijdvak 1 veranderen zelden voor de tweede tijdvak. En economie is toch een lekkere hoge normering, dus ik zou die herkansen.
Ik zou zelf voor geschiedenis kiezen, maar ik denk niet dat we je kunnen helpen bij deze keuze. Jij weet zelf het best welke cijfer je omhoog zou kunnen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, SE.
Maar CE cijfers:
Engels: 4,6
Nederlands: 4,8
Geschiedenis: 4,4
...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:59 schreef Water123 het volgende:
Jongens IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAGD!! Op het randje
Poetsvrouw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Godvertyfus, draait er opeens een auto achter ons huis, was het onze interieurverzorgster![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |