Ah oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah balen man..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel.
Engels, economie, Nederlands en geschiedenis.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan nu zeggen dat je dan maar niet zoveel had moeten FOK!ken, maar dat is natuurlijk ongepast.
Dat is wel extreem genaaid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Als ik 0,1 punt hoger had voor Nederlands, had ik een her.
En dus zeg je het toch. Stoere jongenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan nu zeggen dat je dan maar niet zoveel had moeten FOK!ken, maar dat is natuurlijk ongepast.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Dat is al helemaal k*t.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Nou, als ie niet op FOK! gezeten had, zat ie waarschijnlijk ergens anders met z'n piel te spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:07 schreef Pino112 het volgende:
Pff kut.quote:
Dit. SOG kan je overal vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, als ie niet op FOK! gezeten had, zat ie waarschijnlijk ergens anders met z'n piel te spelen.
FoK! treft geen blaam.
True.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nou, als ie niet op FOK! gezeten had, zat ie waarschijnlijk ergens anders met z'n piel te spelen.
FoK! treft geen blaam.
Ja.quote:
Ga nou niet zitten trollen man. Hoe denk je dat hij zich nu voelt? Echt, een beetje inleven in anderen moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:
tjaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |