Nice.quote:
Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.quote:
Ja wel uitslag maar niet die van schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie heeft er allemaal al uitslag gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolroflquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast van het atheneum had het hele jaar onvoldoendes, een van z'n vrienden op het gymnasium had wel altijd zessen en zevens en zo en hij pestte hem altijd beetje dat hij ging zakken (wel vriendschappelijk en zo, niet echt gemeen). Nu is die gast van het gym gezakt (nou ja, heeft nog wel een her) en die jongen die veel onvoldoendes had is geslaagd
Jezus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Een gast van het atheneum had het hele jaar onvoldoendes, een van z'n vrienden op het gymnasium had wel altijd zessen en zevens en zo en hij pestte hem altijd beetje dat hij ging zakken (wel vriendschappelijk en zo, niet echt gemeen). Nu is die gast van het gym gezakt (nou ja, heeft nog wel een her) en die jongen die veel onvoldoendes had is geslaagd
Ik dus totaal nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Ik heb nog niets gegeten. Alleen gedronken (geen alcoholquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit te stresseten hier, boterham met kaas #8 alweer
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit te stresseten hier, boterham met kaas #8 alweer
Ik hoop ook geen telefoon te krijgen tussen 3 en 4.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik dus totaal niet
Zie wel wat het wordt, heb er wel een goed gevoel over.
Tussen 3 en 4 hoop ik geen telefoon te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |