Jij weet het dus ook nog niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef yosander het volgende:
Ik op m'n mobiel door m'n baas net, maar nummerherkenning + school belt op huistelefoon.
Echt een klassieker dit, ieder jaar hoor je weer dit soort verhalen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Trollface. het volgende:
Ik werd toenstraks gebeld door mijn opa en oma, of ik al wat wist.
Agh, dan kan ik volgend jaar betere cijfers halen om alsnog ingeloot te worden.quote:
Zo kut hequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een klassieker dit, ieder jaar hoor je weer dit soort verhalen.
Welke vakken mag je laten staan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Agh, dan kan ik volgend jaar betere cijfers halen om alsnog ingeloot te worden.
Heb WiA met 7 afgesloten. M&O, maw en ak met een 6.
Ze kunnen altijd eerder bellen, die mensen willen ook naar huisquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Trollface. het volgende:
Gelukkig was het nog geen 16.30, dus had de school nog niet kunnen bellen.
Je mag toch punten laten staan zodat je die volgend jaar niet meer hoeft te doen?quote:
Over 10 minuten gaan ze bellen, eerst de gezakten.quote:
Een kluisje hebben op schoolquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Daev het volgende:
Ik ben maar eens naar school om mijn kluis leeg te halen voordat de conciërge dat doet
Waarom nu? Hoef je dan helemaal niet meer naar school toe?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Daev het volgende:
Ik ben maar eens naar school om mijn kluis leeg te halen voordat de conciërge dat doet
Yup. AK, M&O, MW en WIA laat ik staan. Engels laat ik ook staan waarschijnlijk. Dan nog NL, EC of GS herkansen, en dan doe ik 2/3 vakken volgend jaar opnieuw.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Je mag toch punten laten staan zodat je die volgend jaar niet meer hoeft te doen?
Hoef je daar dan ook geen CE meer in te doen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yup. AK, M&O, MW en WIA laat ik staan. Engels laat ik ook staan waarschijnlijk. Dan nog NL, EC of GS herkansen, en dan doe ik 2/3 vakken volgend jaar opnieuw.
Neinz.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoef je daar dan ook geen CE meer in te doen?
Wacht dan tot je het resultaat weet. Al denk ik wel dat je slaagtquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:53 schreef Ezell het volgende:
Verdomme, ik heb een e-mail gekregen van de HU om mijn inschrijving te voltooien. Nu ga zo alleen maar meer stressen.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wacht dan tot je het resultaat weet. Al denk ik wel dat je slaagt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:56 schreef Snuf. het volgende:
gvd ik ben zenuwachtig wat ben ik voor mietje
En toch was ik snellerquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom post jij precies hetzelfde op dezelfde seconde?
Kloon alertquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom post jij precies hetzelfde op dezelfde seconde?
Je ouders weten al dat je geslaagd bentquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
En zag zojuist al een kwarktaart in de koelkast staan![]()
.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
.
Ik heb gewoon gezegd dat ik sowieso geslaagd ben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb gewoon gewoon tegen familie gezegd dat ik het wel laat weten als ik geslaagd ben, hoeven ze mij niet te bellen.
Daar heb ik nu zo'n zin in..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef yosander het volgende:
Telefoon ligt naast me.
.
Ik ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik geloof trouwens pas dat ik geslaagd ben als ik de lijstje met cijfers zie
Ik ook, dit kan echt nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik geloof trouwens pas dat ik geslaagd ben als ik het lijstje met cijfers zie
Ja als ze mij mogen geloven wel (afkloppenquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je ouders weten al dat je geslaagd bent
Danken! Vanaf hoe laat word jij gebeld, of word je niet gebeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |