Jeetje zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet je niet mijn weg volgen.Ik heb eerst 3 hbo opleidingen gedaan voordat ik eindelijk op de uni kwam.
?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Citizen_Kane het volgende:
Mijn zus is geslaagd!
Ik hoor het straks pas.
Hahah ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeetje zeg.Nouja, je zit nu tenminste wel goed.
Zelfs ik heb godverdomme gefaald op geschiedenis.quote:
Dat moet ik ook nog doen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef yosander het volgende:
Over een kwartier beginnen ze hier met bellen. Ga maar 's aankleden en ontbijten.
Weet je ook al je cijfers?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zelfs ik heb godverdomme gefaald op geschiedenis.Terwijl ik daar best redelijk goed in ben. Voor de rest Engels, Nederlands en economie.
Als ik dat ene antwoord voor NL niet had veranderd, had ik een her.__
Jij CCC toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef yosander het volgende:
Over een kwartier beginnen ze hier met bellen. Ga maar 's aankleden en ontbijten.
lolquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Woerd26 het volgende:
Argh net gebeld door anoniem nummer, godzijdank! niet mn school
Half.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Weet je ook al je cijfers?
Maar je had toch alles al nagekeken of niet?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah ja.Verkeerde keuzes, verkeerde keuzes.
Maar Jordy, ik begin komend jaar aan Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht en dat is wat ik ECHT wil. Dat wist ik al op de middelbare, alleen ik was te lui voor VWO, dus ik kwam op de HAVO terecht.
Ik slaagde toen ik 16 was en toen heb ik echt 3 weken SPH gedaan in Eindhoven, maar die school was kut en ik wilde het niet dus ben gestopt. Daar hebben mijn ouders ook al het geld van terug gekregen enzo, omdat ik daar eigenlijk niet echt iets gedaan heb. (:
Toen een jaar leraar maatschappijleer gedaan, erachter gekomen dat ik maatschappijleer enorm vet vond maar leraar minder. Vorig schooljaar aan SPH begonnen, mijn P in een jaar gehaald met alleen hoge punten en nu aan het einde van het 2e jaar besloten dat ik geen HBO persoon ben en dat ik mijn geluk op de uni ga beproeven.
Bepalen wie er geslaagd is? LOL DIE HEEFT SUMMA CUM LAUDE MAAR DIE MOGEN WE NIET DUS DIE IS GEZAKTquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef Snuf. het volgende:
IK WIL HET NU WETEN STELLETJE FALERS EN PAS OVER 5 MINUTEN GAAN ZE BEPALEN WIE ER GESLAAGD IS
Sowieso. Meander zelfde tijden?quote:
Doof zijn, totaal niet meepikken van de tv en dit dat, voor de rest slecht onderwijs krijgen en dit alles.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:48 schreef Trollface. het volgende:
Hoe kun je het zo slecht op Engels doen, dan?
IK OOK!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahah ja.Verkeerde keuzes, verkeerde keuzes.
Maar Jordy, ik begin komend jaar aan Algemene Sociale Wetenschappen in Utrecht en dat is wat ik ECHT wil. Dat wist ik al op de middelbare, alleen ik was te lui voor VWO, dus ik kwam op de HAVO terecht.
Ik slaagde toen ik 16 was en toen heb ik echt 3 weken SPH gedaan in Eindhoven, maar die school was kut en ik wilde het niet dus ben gestopt. Daar hebben mijn ouders ook al het geld van terug gekregen enzo, omdat ik daar eigenlijk niet echt iets gedaan heb. (:
Toen een jaar leraar maatschappijleer gedaan, erachter gekomen dat ik maatschappijleer enorm vet vond maar leraar minder. Vorig schooljaar aan SPH begonnen, mijn P in een jaar gehaald met alleen hoge punten en nu aan het einde van het 2e jaar besloten dat ik geen HBO persoon ben en dat ik mijn geluk op de uni ga beproeven.
Ik leef met je mee Etsoequote:Op donderdag 16 juni 2011 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doof zijn, totaal niet meepikken van de tv en dit dat, voor de rest slecht onderwijs krijgen en dit alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |