quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn moeder flipte want ik belde naar de huistelefoon
Ja, kan wel. Iedereen ziet die school altijd als één school, maar eigenlijk zijn het gewoon verschillende scholen met dezelfde naam.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt? Daar heb ik nog nooit iets gehoord. Waarschijnlijk komt dat door de andere locaties. De vmbo-k locatie is echthoor. Dat is echt verschrikkelijke school qua leerlingen.
Godverquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef Snuf. het volgende:
Haha mijn moeder flipte want ik belde naar de huistelefoon
Ze moeten die namen gewoon weer terug veranderen. Onder de oude namen zijn de scholen bekend, dus ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Echt iedereen gebruikt de oude namen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, kan wel. Iedereen ziet die school altijd als één school, maar eigenlijk zijn het gewoon verschillende scholen met dezelfde naam.
Ja want vanaf 14.30 = geslaagdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit je er dan toch wel bij
Hier ook..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 30 minuten tot het kutste uur van mijn leven begint.
Precies. Maar ja, dat soort vernieuwingenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze moeten die namen gewoon weer terug veranderen. Onder de oude namen zijn de scholen bekend, dus ik vind het eigenlijk nergens op slaan. Echt iedereen gebruikt de oude namen.
Wisten we al!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 30 minuten tot het kutste uur van mijn leven begint eindigt.
Inderdaad, het slaat eigenlijk gewoon nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies. Maar ja, dat soort vernieuwingenSlaat ook nergens op dat het onder één groot bestuur valt eigenlijk, al die scholen (ook die van mij).
Gefeliciteerd!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |