Ik raad je aan de Daily Show te volgen, ze maken zowel Democraten als Republikeinen belachelijk.quote:
Zijn dat vrienden?quote:Op donderdag 16 juni 2011 02:18 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik raad je aan de Daily Show te volgen, ze maken zowel Democraten als Republikeinen belachelijk.
Bizar genoeg is Stewart bevriend met Anthony Weiner, maar maakt hem alsnog belachelijk.
Ik was al bang dat Griekenland dat bedrag nu nodig zou hebben, gelukkig gaat het "maar" om een noodfonds.quote:
Joepiequote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, morgen is het belastingvrijheidsdag. Dan gaan we eindelijk geld verdienen ipv. doorschuiven naar de overheid.
U laat u simpelweg te makkelijk knechten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Ohja, morgen is het belastingvrijheidsdag. Dan gaan we eindelijk geld verdienen ipv. doorschuiven naar de overheid.
Gij Brusselaar, u dient te werken tot medio Augustus!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
U laat u simpelweg te makkelijk knechten.
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je je zaakjes regelt, maar het is juist, als loonslaaf heb je over het algemeen weinig keus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Lol.quote:
Klopt het niet, ethiquote:
Ik wil de VS best helpen bezuinigen. Men hakt het defensiebudget doormidden en je komt al een heel eind. Vervolgens knijpen we de rijken leeg et voila.quote:
Leegknijpen hoeft niet eens, ze gewoon belasting laten betalen zou al schelen. Net als corporaties.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil de VS best helpen bezuinigen. Men hakt het defensiebudget doormidden en je komt al een heel eind. Vervolgens knijpen we de rijken leeg et voila.
als ze op het moment werkelijk meer dan de helft betalen zijn ze niet alleen rijk maar ook achterlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:11 schreef waht het volgende:
Rijke Amerikanen moeten meer belasting betalen inderdaad. Verschil van dag en nacht met ons kikkerlandje waar rijken met een vuurwapen tegen het hoofd worden gedwongen meer dan de helft van hun verdiensten af te staan.
Achterlijk zijn ze sowieso, rijken komen de hemel niet in. Waarom denk je dat Bill Gates zo'n gulle gever is?quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:12 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
als ze op het moment werkelijk meer dan de helft betalen zijn ze niet alleen rijk maar ook achterlijk.
En de middenklasse maar graaien.quote:http://www.accountancynie(...)derland.101418.lynkx
14-06-2011 15:38 • UHY/Govers Accountants
Uit onderzoek naar belastingdruk door het internationale netwerk van accountantskantoren UHY, blijkt dat Nederland na Italië het duurst is voor hoge inkomens. UHY vergeleek wat een werknemer met een bruto salaris van $ 25.000 respectievelijk $ 200.000 in diverse landen netto overhoudt na inkomstenbelasting en sociale zekerheidspremies.
Bij een loon van $ 25.000 zit Nederland in de middenmoot. Bij $ 200.000 is Nederland van de onderzochte landen (na Italië) echter het duurste land.
-zie bron voor tabel-
Nee dat is een klassiek geval van gras & groener. Het is hier prima. Daar hebben ze problemen van dezelfde orde.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef von_Preussen het volgende:
Eeeh, nee, de Scandinavische landen lijken me toch echt een stuk beter te zijn dan Nederland.
Nederland wordt inderdaad steeds kutter. We zijn al lang beneden het niveau van Duitsland gedaald.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:47 schreef von_Preussen het volgende:
Eeeh, nee, de Scandinavische landen lijken me toch echt een stuk beter te zijn dan Nederland.
Wassen neus dat het in Nederland goed is, kabinet na kabinet kleedt de sociale voorzieningen verder uit maar toch blijft de belastingdruk onverminderd hoog. Zo goed hebben we het in Nederland niet, de waardeloze staat van het onderwijs is daar een voorbeeld van, en nu wil men de scholier / student daar ook steeds meer aan laten betalen. Zorg wordt steeds duurder terwijl men steeds minder voor het betaalde geld terug krijgt.
Nederland lijkt me desalniettemin nog steeds een zeer prettig land om te leven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland wordt inderdaad steeds kutter. We zijn al lang beneden het niveau van Duitsland gedaald.
Het gaat met het huidige kabinet anders wel heel hard achteruit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland lijkt me desalniettemin nog steeds een zeer prettig land om te leven.
Ik las kadaversquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Nautilus. het volgende:
Nederland is zeker een prettig land om in te leven. Maar jullie hebben geen oog voor al het moois! Vanmorgen zag ik bijvoorbeeld dat de papavers in het park in bloei stonden.
Rusland heeft pas mooie natuur, nog compleet onaangetast door de mens i.p.v. dat gekunstelde cultuurlandschap in Nederland.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef Nautilus. het volgende:
Nederland is zeker een prettig land om in te leven. Maar jullie hebben geen oog voor al het moois! Vanmorgen zag ik bijvoorbeeld dat de papavers in het park in bloei stonden.
Zoals het Aralmeer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Rusland heeft pas mooie natuur, nog compleet onaangetast door de mens i.p.v. dat gekunstelde cultuurlandschap in Nederland.
Napels ken ik niet, maar ik heb wel vier jaar in Milaan gewoond.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Als je in Napels gewoond hebt, zie je overal kadavers in.
Iddquote:
Precies. René Froger zong het al: "Life is a party if you want to."quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, Nederlanders houden zichzelf nou eenmaal graag voor dat ze het hier goed hebben. Net zoals ze zichzelf voorhouden dat ze tolerant zijn, maar oh wee er komt iemand in de buurt die anders is (rijk, neger, homo, moslim, whatever), dan is die eng en krijgt op alle punten kritiek en sociale uitsluiting om zich heen.
En vervolgens maar weer erg hard roepen dat we echt heel tolerant zijn.
Behalve je al de molensteen die de Nederlandse overheid heet om je nek hebt hangen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Precies. René Froger zong het al: "Life is a party if you want to."
Daarom, dat bedoel ik ook. Maar ondanks dat blijven roepen dat we zo vreselijk zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
Nederlanders tolerant?
We zijn ondertussen zo'n beetje het meest bekrompen volk van Europa
Nederlanders generaliseren ook altijd zo.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, Nederlanders houden zichzelf nou eenmaal graag voor dat ze het hier goed hebben. Net zoals ze zichzelf voorhouden dat ze tolerant zijn, maar oh wee er komt iemand in de buurt die anders is (rijk, neger, homo, moslim, whatever), dan is die eng en krijgt op alle punten kritiek en sociale uitsluiting om zich heen.
En vervolgens maar weer erg hard roepen dat we echt heel tolerant zijn.
De overheid is een minderheid. Heb jij een hekel aan minderheden, von_Preussen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Behalve je al de molensteen die de Nederlandse overheid heet om je nek hebt hangen.
Ik behoor zelf tot een minderheid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
De overheid is een minderheid. Heb jij een hekel aan minderheden, von_Preussen?
Wat merk je van het kabinet in je persoonlijke levenssfeer?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het gaat met het huidige kabinet anders wel heel hard achteruit.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Precies. René Froger zong het al: "Life is a party if you want to."
Voornamelijk in de gemoedsrust natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat merk je van het kabinet in je persoonlijke levenssfeer?
Het staat in de wet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:17 schreef waht het volgende:
Wat zou een relevant legalistisch argument zijn?
Om het effect te bepalen moet er consensus zijn over de manier waarop de mens reageert op bepaalde prikkels. En laat dat nou net het punt zijn waarover men fundamenteel van mening verschilt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:18 schreef Nautilus. het volgende:
Het is nooit: "Laten we eens kijken welk effect de huidige belastingmix op het handelen van belastingplichtigen heeft, in aanmerking genomen het rechtvaardigheids- en doelmatigheidsprincipe." Nee, dat moet ik allemaal zelf weer uitzoeken.
Nou, het is mij allemaal wat zeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef Nautilus. het volgende:
En dan zul je zien dat belastingheffing over nalatenschappen een kleiner nutsverstorend effect heeft dan belastingheffing op arbeid en consumptie.
quote:2 uur 4 minuten geleden door pannenset
@8 "Ik hoorde van de week trouwens voor het eerst dat de naam Wilders als scheldwoord wordt gebruikt. "Vuile Wilders!!" LOL!
Lastig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi![]()
Misschien moet ik die tekst maar eens wijzigen.. Weet alleen niet waarin
quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Waar wijzig je het trouwens??![]()
Bah, alles lijkt alleen nog maar uit sequels te bestaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ha, er komt een vierde deel van Jurassic Park.
Thanks!!quote:
Ik ben daar ook niet zo creatief in.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!!![]()
Maar ik denk er nog ff over na
"Maak dat de kat wijs" lijkt me ook wel watquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet zo creatief in.
"niet voor de poes vind ik leuker"quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Maak dat de kat wijs" lijkt me ook wel wat
Ik zei "ook"quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
"niet voor de poes vind ik leuker"
Vriendinlief zit nu in de trein en moet nog op de fietsquote:
Hou het maar opquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Vriendinlief zit nu in de trein en moet nog op de fiets![]()
Die visualisatiequote:
Te ingewikkeld voor mijquote:
Ik las katon-vriendelijk ipv kat-onvriendelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Te ingewikkeld voor mij![]()
En erg katonvriendelijk![]()
Mijn katten vinden van welquote:
Bijstand behoort tot de grondrechten van de mens. Hilarisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:39 schreef Klopkoek het volgende:
Vandaag in het nieuws dat Rotterdam fors gaat bezuinigen op de bijstand, op het meest elementaire recht. Afschuwelijk. Dat krijg je er nu van als je alles over hevelt naar de gemeente. Voedselbanken krijgen weer meer werk op die manier, top. Moeten die voedselbanken alleen wel dat eten hebben en das een probleem in tijden van crisis (zie daar de limieten van de charitas).
2quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er?
Oja: "Op z'n poesbest"?
Wat heb jij soms toch een totaal gebrek aan gevoel voor humorquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb jij soms toch een totaal gebrek aan gevoel voor humor
Aan de andere kant, je bent een vrouw.
Pech danquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi.
Maar "Poesbest" vind ik eigenlijk nog leuker.
Maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zal de rekening sturen. Waar kan ie heen?
Dat ieder mens recht heeft op een fatsoenlijk bestaan vind ik niks meer dan logisch. Dat in deze kapitalistische wereld de bijstand daar een onderdeel van is, is mij niet gek.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bijstand behoort tot de grondrechten van de mens. Hilarisch.
De vraag moet zijn of katten als voer lekker zijn.quote:
Bezoekje aan de Chinees misschien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vraag moet zijn of katten als voer lekker zijn.
En??quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
De vraag moet zijn of katten als voer lekker zijn.
Dat is Jeroen Pauwquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:49 schreef Zeeland het volgende:
Knevel is de allerslechtste presentator van Nederland.
Een dak boven je hoofd en een bord vreten zijn grondrechten, een zak geld van vadertje staat die half opgaat aan vakantie en sigaretten is dat niet. Het meest elementaire recht zelfs volgen Klopkoekquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ieder mens recht heeft op een fatsoenlijk bestaan vind ik niks meer dan logisch. Dat in deze kapitalistische wereld de bijstand daar een onderdeel van is, is mij niet gek.
'Je moet eens luisteren vriend'quote:
'Dat is mijn vriend niet, vriend'quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Je moet eens luisteren vriend'
- Jeroen Pauw
Aha en er is geen ruimte tussen een dak met water en brood en een luxe leven met sigaretten en vakanties?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Een dak boven je hoofd en een bord vreten zijn grondrechten, een zak geld van vadertje staat die half opgaat aan vakantie en sigaretten is dat niet.
Sinds wanneer nuanceren we in de POLSC?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha en er is geen ruimte tussen een dak met water en brood en een luxe leven met sigaretten en vakanties?
Roken is ook een grondrecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer nuanceren we in de POLSC?
Ik heb in ieder geval weer even hard kunnen lachen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bijstand behoort tot de grondrechten van de mens. Hilarisch.
Altijd al maar men luistert zo slecht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Sinds wanneer nuanceren we in de POLSC?
Alsof dat slechte luisteren niet buiten de SC gebeurtquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Altijd al maar men luistert zo slecht.
Daar kom ik niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Alsof dat slechte luisteren niet buiten de SC gebeurt
't Is een feit, 't is een feit, 't is een schokkend feitquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:51 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Je moet eens luisteren vriend'
- Jeroen Pauw
Oejquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dit een doodsverwensing voor Ratzinger?
Wat let de de humanist om een seculier "Vaticaan" op te richten?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Zeeland het volgende:
Liever nog een seculiere paus, maar dat is een utopie.
Of helemaal geen paus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:06 schreef Zeeland het volgende:
Liever nog een seculiere paus, maar dat is een utopie.
Ik zou er niet zo zeker van zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, maak je maar geen zorgen. Nog een Paus te gaan en dat is het gedaan met de RK-kerk.
Koosquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, maak je maar geen zorgen. Nog een Paus te gaan en dat is het gedaan met de RK-kerk.
Er zullen altijd leiders zijn. Gewoon omdat de mensen daar behoefte aan hebben. Als de paus het niet meer is, dan Sinterklaas?quote:
Ik ben meer voor de paashaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zullen altijd leiders zijn. Gewoon omdat de mensen daar behoefte aan hebben. Als de paus het niet meer is, dan Sinterklaas?
Volgens St Malachius hebben we nog een Paus te gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo zeker van zijn.
Geloven de leiders in de kerk ook meer? Zegmaar, topgelovigen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er zullen altijd leiders zijn. Gewoon omdat de mensen daar behoefte aan hebben. Als de paus het niet meer is, dan Sinterklaas?
Ze zijn hardnekkig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
South Park.quote:
Er lopen momenteel een aantal pareltjes in F&L.quote:
Zijn net rechtsen.quote:
Dan vindt dat tuig wel een andere reden om kinderen te hersenspoelen en/of misbruiken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:08 schreef KoosVogels het volgende:
Vooral dat eerste topic is om te janken. TS wil weten hoe het heelal is ontstaan volgens atheisten. Terwijl hij zich zelf verschuilt achter een almachtig opperwezen dat alles heeft geflikt.quote:
Discussies met/ over gelovigen vind ik ongeveer net zo vervelend als de fanatieke gelovigenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er lopen momenteel een aantal pareltjes in F&L.
Ik kan er wel om lachen. Maar ik kan Dawkins' boeken dan ook wel waarderen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Discussies met/ over gelovigen vind ik ongeveer net zo vervelend als de fanatieke gelovigen.
In diezelfde categorie: Religulousquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen. Maar ik kan Dawkins' boeken dan ook wel waarderen.
Laatst nog zijn nieuwste boek gelezen, The greatest show on earth.
quote:
Bill Maherquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In diezelfde categorie: Religulous
Galaxy S2quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:22 schreef betyar het volgende:
Ik ben overstag gegaan, ik koop een smartphone.
Oja, even vergeten dat je een plebejer was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Zat te denken aan een Samsung Wave S8500
En waar slaat dat op?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat je een plebejer was.
Ik zou dan voor een Galaxy S gaan.. Ik heb hem overigens zelf ook, bevalt érg goed.quote:
Ik heb een BlackBerry. Ergo, ik ben een 15-jarig meisje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Oja, even vergeten dat je een plebejer was.
Ik heb ook een Galaxy S, prima dingquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik zou dan voor een Galaxy S gaan.. Ik heb hem overigens zelf ook, bevalt érg goed.
Belsimpel.nl 313,-.
Voor hoeveel heb je die Wave gezien?
Heb je de update al?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb ook een Galaxy S, prima ding
2.3.3quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem geflasht naar de nieuwste MIUI.
Welke update bedoel je?
Ik gebruik hem alleen voor mail en bellen af en toe snel wat informatie zoeken via het internet. Ik doe er zeker 3 dagen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:14 schreef betyar het volgende:
Die galaxy heeft ook een lange stand-by en spreektijd zo te zien.
Baasquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef mlg het volgende:
En ik heb een strippende vrouw op de achtergrond. Kostte me 99ct maar dan heb je wel een leuke live wallpaper.
Hier ook voor voornamelijk bellen en informatie opzoeken. Zeker het laatste is lijkt steeds meer nodig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen voor mail en bellen af en toe snel wat informatie zoeken via het internet. Ik doe er zeker 3 dagen mee.
Als hem intensief gebruikt moet je ervan uitgaan dat je hem dagelijks moet opladen en net tot het slapen volhoudt.
Oh, die van mij niet. Die dames van raw themes vertragen het systeem wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Baas![]()
Ik heb gewoon een normale achtergrond, die live-wallpapers vertragen het systeem een beetje.
Dan Galaxy S of de HTC desire. Van beide weet ik dat je er geen spijt van krijgt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier ook voor voornamelijk bellen en informatie opzoeken. Zeker het laatste is lijkt steeds meer nodig.
Kun je me uitleggen hoe dat moet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem overgeklokt tot 1400 megahertz.
Die mensen met een dual-core smartphone lach ik uit
Ehm.. met samsung kies die firmware geïnstalleerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is jouw Galaxy S geroot of heb je custom firmware?
Oei, kan alleen met custom firmware.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Ehm.. met samsung kies die firmware geïnstalleerd.
Daarmee vervalt je garantie toch? Dat zie ik niet zo zitten. Gebruik hem toch voornamelijk voor het bellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei, kan alleen met custom firmware.
Misschien moet je het eens overwegen.
https://docs.google.com/d(...)OM_6LcJGnK4p6Y&pli=1
Dan zou ik het inderdaad niet doen als alles nu lekker werkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef mlg het volgende:
[..]
Daarmee vervalt je garantie toch? Dat zie ik niet zo zitten. Gebruik hem toch voornamelijk voor het bellen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:28 schreef mlg het volgende:
[ afbeelding ]
Deze geile biatch had ik eerst. Als je aantikt ga je met geld gooien.
Ik neem aan dat je dit softwarematig doetquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hem overgeklokt tot 1400 megahertz.
Die mensen met een dual-core smartphone lach ik uit
Tuurlijk, ik kan moeilijk in de BIOS komenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit softwarematig doet
Nee, godmatig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit softwarematig doet
Of je had dat ding opengeschroefd voor de vervanging van een kristalquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik kan moeilijk in de BIOS komen
Haha dat riskeer ik liever niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Of je had dat ding opengeschroefd voor de vervanging van een kristal
Dat zou ik ook maar niet doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha dat riskeer ik liever niet.
Nee, dat is automatische correctie. Als het goed is verschijnt boven de suggestie een kruisje. Dat kun je wegklikken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Apples browser iPod hakt woorden aan het einde van de zin doormidden
Dat klopt. Dat is bij het typen van een tekst. Ik bedoel gewoon bij het lezen, en dan gaat kennelijk mis bij het rechts "uitlijnen". Woorden aan de rechterkant worden botweg door de midden afgebroken. Sinds gisteren. Raar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:43 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, dat is automatische correctie. Als het goed is verschijnt boven de suggestie een kruisje. Dat kun je wegklikken.
Rechts ook altijd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is bij het typen van een tekst. Ik bedoel gewoon bij het lezen, en dan gaat kennelijk mis bij het rechts "uitlijnen". Woorden aan de rechterkant worden botweg door de midden afgebroken. Sinds gisteren. Raar.
Bij jou niet? Ik heb de iPod touch .
Ja, dat is ook bij de touch, maar dat irritante uitvullen doet ie dan nog steeds.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:55 schreef Nautilus. het volgende:
Nee, ik heb een iPhone 3Gs. Maar je kunt je iPod toch kantelen, zodat je alles kunt lezen?
Is dit een cryptogram?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:32 schreef fokthesystem het volgende:
Wat de fuck is er met joppiesaus en fokke en sukke? Wat heb ik gemist?
Iets met ehec denk ik, maar wat?
fokke en sukke hebben het er al dagen over. Misschien een reclame iets wat nog duidelijk moet worden of zo... Mij zegt het niets, zoekmachines leveren meerdere mensen op die het vragen, en ja dus een actie denk ik, waarvan de punchline nog moet komen. Misschien kocht de tekenaar van fokke en sukke aandelen joppie saus fabriekquote:
Dat dachten ze ook van ehec.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef Nautilus. het volgende:
Ach, Fokke & Sukke zijn de personificaties van de non-humor, maar verder zijn ze totaal ongevaarlijk.
Marco Bakker.quote:
Als u nog eens de Raki ontrouw wordt, zie dan om naar Le Jaja de Jau.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Tijgers dienen zeker niet ongenoemd te worden gelaten.
Smith and Wesson...and me.quote:
Ik moest opzoeken wie het was, maar hij blijkt de Dichter der Vaderlands te zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:28 schreef Nautilus. het volgende:
De gezichtsbeharing van Ramsey Nasr is een beetje viezig en afstotelijk.
En de UI van Friek toch??quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik moest opzoeken wie het was, maar hij blijkt de Dichter der Vaderlands te zijn.
quote:The leading computer company plans to build a system that will sense when people are trying to video live events — and turn off their cameras.
http://www.thesun.co.uk/s(...)one-gig-filming.html
Wel een groot biertje van 0,5.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat zijn de plannen. Ik doe mee.
Als je er maar lol in hebtquote:
Zo kansloos dat het hilarisch is.quote:
Dás wel heel triest, mocht het waar zijn..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Vandaag had ik trouwens nog een luguber verhaal gehoord.
Een kraanmachinist was materiaal aan het hijsen, hoort ie via de portofoon van de uitvoerder dat dit het laatste hijsje is, de machinist had de uitvoerder omhoog gehesen en zag hem hangen. Hangt de uitvoerder zichzelf op via de kraan. Machinist was een lange tijd doorgedraaid.
Geneuzel, en niet meer dan geneuzel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop gedoe in de FB (van POL) vandaag zeg
Ik ga even kijken. Misschien kan pastoraal bluswerk heilzaam werkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop gedoe in de FB (van POL) vandaag zeg
Slecht plan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Misschien kan pastoraal bluswerk heilzaam werken
Lijkt me niet verstandigquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga even kijken. Misschien kan pastoraal bluswerk heilzaam werken
Weet je toevallig wie er vandaag bij K&vdB komen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb gekeken, maar helpt geen lieve moeder meer aan
Welnee, hier op FOK! zijn geen problemen die niet met een ban opgelost kunnen worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Klopt. Daar kan niks meer uitgericht worden. Sommige problemen zijn idd onoplosbaar
Een soort van hulpvoetbaltrainerquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je toevallig wie er vandaag bij K&vdB komen?
Hmmm, waarvoor (welk onderwerp) is Dibi uitgenodigd, weet je dat ook toevallig??quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een soort van hulpvoetbaltrainerNick en Simon
_! Tofik Dibi
Niet veel soeps dus
Ik kijk het in principe bijna nooit (gisteren ff hh wel), maar je moet wat somsquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef du_ke het volgende:
Ja dat programma is echt het gemankeerde broertje van het ook al aardig afgezakte P&W
Dit leest een beetje lastigquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef waht het volgende:
[..]
Welnee, hier op FOK! zijn geen problemen die niet met een ban opgelost kunnen worden.
Die gaat wrs janken over de brief van Donner. Multicultie wordt uitgezwaaidquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmm, waarvoor (welk onderwerp) is Dibi uitgenodigd, weet je dat ook toevallig??
Ja, als Nick en Simon moeten opdraven sjaquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef du_ke het volgende:
Ja dat programma is echt het gemankeerde broertje van het ook al aardig afgezakte P&W
Owj ja, ik las zo iets... Ze weten van gekkigheid echt niet meer wat ze moeten bedenkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die gaat wrs janken over de brief van Donner. Multicultie wordt uitgezwaaid
Twitter??quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw heeft een hekel aan het woordje dat gelinkt is aan #.
Hash?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
Mijn vrouw heeft een hekel aan het woordje dat gelinkt is aan #.
Hashtag.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
Nee hechedeck of zoiets. Ook heeft ze een hekel aan twitter.
P&W is genoeg. K&vdB proberen nu iets op te vullen terwijl dat totaal niet nodig is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef du_ke het volgende:
Dat hekje heeft een hash en als het gebruikt wordt om wat aan te geven is het een tag, dus een hashtag.quote:
Ik heb ook veel liever P&W maar die kappen er nog al lang mee in de zomer geloof ik..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef waht het volgende:
[..]
P&W is genoeg. K&vdB proberen nu iets op te vullen terwijl dat totaal niet nodig is.
Plus uiteraard dat het beide hoogstens middelmatige interviewers en bekrompen personen zijn.
Te vroeg.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook veel liever P&W maar die kappen er nog al lang mee in de zomer geloof ik..
Iemand enig idee wanneer de eerste uitzending van hen weer is??
In de zomerstop van P&W een ander programma moet kunnen, er is nu al zo weinig op maar dit is echt niks.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef waht het volgende:
[..]
P&W is genoeg. K&vdB proberen nu iets op te vullen terwijl dat totaal niet nodig is.
Plus uiteraard dat het beide hoogstens middelmatige interviewers en bekrompen personen zijn.
quote:
Ik vind zomer TV sowieso ronduit slecht. De zenders weten dat de meeste mensen liever buiten zitten dus doen geen echte moeite om goede programma's op de buis te krijgen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
In de zomerstop van P&W een ander programma moet kunnen, er is nu al zo weinig op maar dit is echt niks.
Truste Betjequote:
Ach straks in juli is de tour weer op TV. Daar komen ook wel goede programma's vanquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ik vind zomer TV sowieso ronduit slecht. De zenders weten dat de meeste mensen liever buiten zitten dus doen geen echte moeite om goede programma's op de buis te krijgen.
Maar ik kijk dan ook amper TV. Dus ja.
De tour is wel mooi ja, ook om gewoon op de achtergrond aan te hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach straks in juli is de tour weer op TV. Daar komen ook wel goede programma's van
De paar dingen die ik er van gezien hebt was het niet veel soeps nee, maar alles beter dan die EO-dwangneuroten.quote:
Ik vind het mooi dat ze het doen. Al was het maar dat het TV seizoen 4 maanden op zijn gat ligtquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef waht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach straks in juli is de tour weer op TV. Daar komen ook wel goede programma's van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |