Trustequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie nummers dit. Goed om bij te gaan slapen en dat ga ik ook doen. Tot morgen
Slaap zequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mooie nummers dit. Goed om bij te gaan slapen en dat ga ik ook doen. Tot morgen
trustequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ging dus slapenSucces nog mr-green!
Trusten all
trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ging dus slapenSucces nog mr-green!
Trusten all
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
* Knetter doet dansje
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
kattengifjes gewoon
![]()
![]()
* Knetter doet carool fobo volspammen als uitlaat klep![]()
![]()
duetje doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje zingt lekker meeheerlijke muziekjes MrGreen
quote:
Ow dat heb je ook met een hond en een "lemur" (whatever that is), een gopher enz.quote:
quote:
* Carooltje trekt Karzai mee voor een dansjequote:
Hij moet sowieso vaker draaienquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Damn wat een goeie muziekhelemaal knetters
green moet vaker onvoorbereid draaien
yeah baby show your movesquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
* Carooltje trekt Karzai mee voor een dansje![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter staat nu naast haar bed in haar pj te dansen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
green je draait echt heerlijk
trouwen
Stokkkkiieeeequote:
Heej kanjerquote:
Ja nu helemaal super he nu jij er bentquote:
Nee lekker thuis man, maatje over de vloer en goeie hasj. Zometeen naar de Skihutquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee lekker thuis man, maatje over de vloer en goeie hasj. Zometeen naar de Skihut
Tijd voor een nieuwe pcquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
Sjonge jonge... ff wat bestanden kopiëren... wat duurt dat lang
Klinkt als een gezellige avondquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee lekker thuis man, maatje over de vloer en goeie hasj. Zometeen naar de Skihut
is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansenquote:
Skihut achter de nep blondjes aanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hey manquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige avond
skihut op woensdag nachtquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansen![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hey manjazeker, alleen wilde eigenlkijk ff niet drinken
Helamaal na die berichten van karzai
Gaat weer niet lukken
Tsjaaaquote:
Ik wil mee!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
is altijd wel lachen ja, meisjes in rokjes die op de bar dansen![]()
Lachen man.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:43 schreef mr-green het volgende:
[..]
skihut op woensdag nacht
Ik mis mijn studentenleven. Of liever gezegd vrienden die vrijgezel zijn en willen stappen doordeweeks
Moet je opschieten we gaan over 20 minuten weg met de taxiquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet je opschieten we gaan over 20 minuten weg met de taxi
quote:
Snollywoodquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man.
Morgen naar Hollywood, bedrijfsfeestje. Losgaan tussen de 16-jarigen
Nope dat ga ik niet reddenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam, dat red je niet meis!
Ik ook echt al jaren niet man. Was een puberale pestbende/orgie toen ik daar voor het laatst was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:48 schreef mr-green het volgende:
[..]
Snollywoodecht al heel lang niet meer geweest
Prinsenland.quote:
Daar heb ik vroeger gewoondquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenland.
is nog verder rijden dan naar Jofu. Dacht ikafhankelijk van welke kant van Nederland je komt
Ik zeg: Doen...quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil een disco feestje, met pruiken, een lichtgevende dansvloer en alles
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Utrecht hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Prinsenland.
is nog verder rijden dan naar Jofu. Dacht ikafhankelijk van welke kant van Nederland je komt
Zelfs mij krijg je dan in beweging... (op de twist na dan hequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Karzai het volgende:
Disco dat is gewoon een garantie voor mensen op de dansvloer
Sjanghailaan woon ikquote:
Daar ben ik regelmatig te vinden. Discoquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Eensch...quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg een keer een thema avond houden.. alleen maar disco muziek
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy meequote:Op donderdag 16 juni 2011 00:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Utrecht hejammer dat je niet eerder mee kwam.. ben wel toe aan een avondje lol
![]()
Daar ga ik je aan houdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy mee, is grootste discotheek van Nederland dus voor ieder wat wils.
Schuimparty is echt wel dope daar. Vooral van die meiden die witte kleren aan doen en dan in het schuim gaan rennen![]()
![]()
Juist wel doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar ga ik je aan houden![]()
en tnx! voor de tip... dus geen wit dragen bij schuimparty
Nou speciaal voor jou danquote:
Oosterflank is dat toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik heb mijn jeugd en daarna nog een jaar daar bij Emmauscollega gewoond
Anders kan ik wel Guppy laten zwemmen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet niet of guppy aan gaat zometeen
outpost ligt in bed, viro is gesmst
Moet jij niet draaien dan? Of lees ik het rooster verkeerd...quote:
Dat zou je dunnetjes over moeten doenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef mr-green het volgende:
Ik kan nog zo herinneren dat ik met dit nummer helemaal bezopen solo op het podium aan het dansen was
ja en daar moeten wij dan bij zijn met onze camera'squote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou je dunnetjes over moeten doen
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiterquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:01 schreef Carooltje79 het volgende:
ja en daar moeten wij dan bij zijn met onze camera's![]()
je leest het rooster verkeerdquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Moet jij niet draaien dan? Of lees ik het rooster verkeerd...
Goed planquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiter
waar., wanneer, hoelaat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik stel een meet voor in mijn stamclub. Hoofdzakelijk disco met dit nummer als afsluiter
dan had je vast genoeg opquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:03 schreef mr-green het volgende:
tijdens dat bedrijfsfeest ook met een heeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw staan dansen op het podium voor iedereen en dat Meatlof - Paradise by the dashboardlight gedaan. Man wat was dat erg
Vrijdag, zaterdag, zeg het maarquote:
Hew dat nummer kan ik echt niet meer horen, en dan met van die 50 plussers die uit hun dak gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:03 schreef mr-green het volgende:
tijdens dat bedrijfsfeest ook met een heeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw staan dansen op het podium voor iedereen en dat Meatlof - Paradise by the dashboardlight gedaan. Man wat was dat erg
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
U ook bedankt mr green![]()
Ben er ook weer van tussen, prettige avond mensenvoor de ladies
veel plezier in Skihutquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
have fun stokkieeequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
Slaap zequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken wekkertje gaat alweer om 7 uur![]()
Trusten![]()
ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken
Trusten![]()
Schuimparty meldt!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy mee, is grootste discotheek van Nederland dus voor ieder wat wils.
Schuimparty is echt wel dope daar. Vooral van die meiden die witte kleren aan doen en dan in het schuim gaan rennen![]()
![]()
Slaap zequote:
Slaap lekker taaiequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken wekkertje gaat alweer om 7 uur![]()
Trusten![]()
Slaap lekker meisquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Trusten![]()
de schuimparty's die ik allemaal heb meegemaakt tijdens mijn eerste vakantie met alleen vriendin in Blanesquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Schuimparty meldt!!
Ooit een schuimparty meegemaakt in Colossus Lloret de Mar....super vermaakt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote]Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je leest het rooster verkeerdhet is nu donderdag
Slaap zequote:
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb onlangs m'n haar laten knippen dus ik kan het ook niet meer zo laat maken
Welterusten alvast
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb onlangs m'n haar laten knippen dus ik kan het ook niet meer zo laat maken
Welterusten alvast
Yep en via foon...we wonen niet samen en ben weer in mn eigen huis in Deventerquote:
Iddquote:
Moet wel een beetje leven in de brouwerij blijvenquote:
Dat is zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet wel een beetje leven in de brouwerij blijven
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
eerst Tenacious, dan Bon Jovi, dan Tenacious, en daarna Bon Jovi..![]()
Valt me nog mee danquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:40 schreef humorduck28 het volgende:
nee, en nee, ik heb niet zangeres zonder naam aangevraagd.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:42 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Kon ook niet anders, ik zing zo wel ff mee
Wat de ... ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:46 schreef humorduck28 het volgende:
Bij dit nummer moet ik altijd denken aan dat atelier dat ontploft.. heftig
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
In die clip van bon jovi...van always
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:51 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
mocht je een keer tijd hebben, bekijk het rustig![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:55 schreef humorduck28 het volgende:
Ach ja, vanaaf was toch dialect een onderwerp van X-Raydio...![]()
![]()
Volgens mij niet hoor?quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
Waarom is de verzoeksite offline ?
Ach ja, maar iig Metallicaquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
Volgens mij heb je gelijk, jammer maar helaas.........
Idd, mijn complimentenquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
ach rolling stones met paint it black is ook niet erg om te horen.
Muziekbot doet het goed door in te vallen als guppie of dj problemen heeft
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]hoi hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb me verslapen![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
3 wekkers op mijn foon gezetquote:
Ik heb ook wel eens zo'n reflex jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 wekkers op mijn foon gezetalle 3 in mijn slaap uitgedaan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n reflex ja![]()
Vroeger moest ik 6:30 opstaan. Ik had de wekker helemaal aan de andere kant van mijn kamer staan. Het kon zomaar zijn dat ik er heen liep en de wekker al uitgedrukt had voordat ik wakker werd. Dan werd ik gewoon staand wakker voor de wekker. Heel apart!
Gatsamme, ik ga niet met water knoeien. Ze kunnen de boom in met hun vroeg op staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]herkenbaar
heb als wekker ook een beker water gehad![]()
een ouderwetse opwind wekker met van die bellen, daar een touwtje aan,. touwtje aan een beker water op een schapje boven mijn bed.. als de wekker ging dan rammelde dat als een gek, bekertje bewoog, en viel om
whehe, ik versliep mij toen elke dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gatsamme, ik ga niet met water knoeien. Ze kunnen de boom in met hun vroeg op staan.
Doe ik ook altijd met de gedachten. "ach nog 5 minuutjes..."quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
3 wekkers op mijn foon gezetalle 3 in mijn slaap uitgedaan
In de goot beland?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:03 schreef -Datdus- het volgende:
ik stond in een plas, een hele diepe plas.
Hoezo wil je per sé _nu_ draaien dan? Het rooster biedt genoeg andere kansen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef ToT het volgende:
Ow, kan er nog niet eens in. Guppie moet eerst uit de kom!
Huh? Niet per sé NU of zo, maar Samzz vroeg wie er wilde draaien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo wil je per sé _nu_ draaien dan? Het rooster biedt genoeg andere kansen.
Ja, niet perse voor nu, het hele rooster is, op een DJ na, leegquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Huh? Niet per sé NU of zo, maar Samzz vroeg wie er wilde draaien.
Ow okeej dan!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, niet perse voor nu, het hele rooster is, op een DJ na, leeg
Jij bent geslaagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie vind dat ik geslaagd ben?
Ik begin: Ik vind dat ik geslaagd ben.
Holy shit hoe weet je datquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:10 schreef -Datdus- het volgende:
6,5
7,8
5,7
6,8
7,2
8,3
9,2
8,8
6,0
Een paar van Toon's cijfers...
Tuurlijk ben jij geslaagdquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie vind dat ik geslaagd ben?
Ik begin: Ik vind dat ik geslaagd ben.
Dat haal je dan toch wel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe ik er nu voor sta:
NL: 6,5
EN: 5,8
AK: 6,2
WIS: 7,3
SCHEI: 6,7
BIO: 6,4
Zekerquote:
Morguhquote:
Mwa, geen uitschieters naar de hoge kant, maar gelukkig ook geen echte onvoldoendes.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als het goed is wel
Maar ik vind het zo'n lelijke lijst
Dankje voor de steun mama Myraelaquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, geen uitschieters naar de hoge kant, maar gelukkig ook geen echte onvoldoendes.
Dank jequote:
Ik had meerdere 5'en toen ik mijn examens in ging. En ik haalde het ook.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dankje voor de steun mama Myraela
Ik rond 11 uur. Heerlijk slapen tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
Ik probeer mijn slaapritme een beetje te verbeteren. Dus elke dag rond 12 uur te gaan slapen, ipv 4 uur. Dus ik met moeite in slaap gevallen, begint er hier iets keihard te piepen om 3 uur. Godverdomme. Een of andere bloedpomp van mijn moeders werk.
Overigens word ik nog steeds veel te laat wakker, zelfs als ik vroeg ga slapen.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.jebentzelfeen.nl [ afbeelding ]
IK WIL GEEN STAAFMIXER ZIJNquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.jebentzelfeen.nl [ afbeelding ]
Je bent zelf een laffe tostiquote:
Ik wil je ook wel insmeren hoorquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:37 schreef Samzz het volgende:
Oh god, nog zo'n bagger rapjeIk ga mezelf maar eens insmeren en zo
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de wii.Het is voor 3 jarige, maar stiekem best wel leuk.
Interessant verhaalquote:Plot
While walking through Dream Land, Kirby discovers a tomato and decides to eat it. Yin-Yarn, the evil sorceror who possessed the tomato (revealed to be a Metamato), appears and magically banishes Kirby into Patch Land, a world completely made of fabric, via the sock carried around his neck.
Ik heb ook nog een wii. Maar hij ligt te verstoffen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de wii.Het is voor 3 jarige, maar stiekem best wel leuk.
Ja, enorm spannend.quote:
Hier normaal ook, maar we hebben hem laatst gehackt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een wii. Maar hij ligt te verstoffen.
OOOOOHHHquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier normaal ook, maar we hebben hem laatst gehackt.
Komijnekaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:43 schreef -Datdus- het volgende:
Maanzaadbol met komijnekaas. fucking heaven!
[ afbeelding ]
Ga eensch naar 87.233.27.8 misschien werk dat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Kut updates geweest in het systeem, we kunnen niet meer op fok op het werk, de boel is geblokkeerd,
Ok nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ga eensch naar 87.233.27.8 misschien werk dat.
Hee kerel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie morgen![]()
Of avond.. Of toch middag? *tijd kwijt*
Jofuuuuuquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeie morgen![]()
Of avond.. Of toch middag? *tijd kwijt*
Vannacht gewerkt, en een ritje vanmorgen gedaan, kom net van de zaak want socializen met collega's en vrij zien te regelen voor zaterdag.. Maar Concert @ Sea.. Dus het is druk..quote:
Okee dan! Ik hoop dat het je gaat lukken!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vannacht gewerkt, en een ritje vanmorgen gedaan, kom net van de zaak want socializen met collega's en vrij zien te regelen voor zaterdag.. Maar Concert @ Sea.. Dus het is druk..
Ook moet ik voor volgende week regelen.. Ook dat wordt lastig voor de picknick..
Doei!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
Jah, ik ga naar mijn fotografieclubje toe!Laterz folks!
Ik hoop het ook..quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan! Ik hoop dat het je gaat lukken!
Have funquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
Jah, ik ga naar mijn fotografieclubje toe!Laterz folks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |