ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken
Trusten![]()
Schuimparty meldt!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij gaan wel een keer naar Hollywood, nemen we Steamy mee, is grootste discotheek van Nederland dus voor ieder wat wils.
Schuimparty is echt wel dope daar. Vooral van die meiden die witte kleren aan doen en dan in het schuim gaan rennen![]()
![]()
Slaap zequote:
Slaap lekker taaiequote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken wekkertje gaat alweer om 7 uur![]()
Trusten![]()
Slaap lekker meisquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Nog een hele fijne nacht, ik ga mijn bedje opzoeken wekkertje gaat alweer om 7 uur![]()
Trusten![]()
de schuimparty's die ik allemaal heb meegemaakt tijdens mijn eerste vakantie met alleen vriendin in Blanesquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Schuimparty meldt!!
Ooit een schuimparty meegemaakt in Colossus Lloret de Mar....super vermaakt
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote]Op donderdag 16 juni 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je leest het rooster verkeerdhet is nu donderdag
Slaap zequote:
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb onlangs m'n haar laten knippen dus ik kan het ook niet meer zo laat maken
Welterusten alvast
Trustenquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:15 schreef Karzai het volgende:
Ik heb onlangs m'n haar laten knippen dus ik kan het ook niet meer zo laat maken
Welterusten alvast
Yep en via foon...we wonen niet samen en ben weer in mn eigen huis in Deventerquote:
Iddquote:
Moet wel een beetje leven in de brouwerij blijvenquote:
Dat is zoquote:Op donderdag 16 juni 2011 01:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Moet wel een beetje leven in de brouwerij blijven
quote:Op donderdag 16 juni 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
eerst Tenacious, dan Bon Jovi, dan Tenacious, en daarna Bon Jovi..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |