Idd, mijn complimentenquote:Op donderdag 16 juni 2011 02:16 schreef Viro het volgende:
ach rolling stones met paint it black is ook niet erg om te horen.
Muziekbot doet het goed door in te vallen als guppie of dj problemen heeft
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]hoi hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb me verslapen![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
3 wekkers op mijn foon gezetquote:
Ik heb ook wel eens zo'n reflex jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
3 wekkers op mijn foon gezetalle 3 in mijn slaap uitgedaan
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zo'n reflex ja![]()
Vroeger moest ik 6:30 opstaan. Ik had de wekker helemaal aan de andere kant van mijn kamer staan. Het kon zomaar zijn dat ik er heen liep en de wekker al uitgedrukt had voordat ik wakker werd. Dan werd ik gewoon staand wakker voor de wekker. Heel apart!
Gatsamme, ik ga niet met water knoeien. Ze kunnen de boom in met hun vroeg op staan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]herkenbaar
heb als wekker ook een beker water gehad![]()
een ouderwetse opwind wekker met van die bellen, daar een touwtje aan,. touwtje aan een beker water op een schapje boven mijn bed.. als de wekker ging dan rammelde dat als een gek, bekertje bewoog, en viel om
whehe, ik versliep mij toen elke dagquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gatsamme, ik ga niet met water knoeien. Ze kunnen de boom in met hun vroeg op staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |