Ik probeer in het Russisch van: de volgende halte is station [plaatsnaam]. Echt een tantoemoeilijke zin swa!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
Heb een Deense collega, probeer nu een Deense "tongenbreker" te leren, maar damn dat is moeilijk
Hee muts, het was voor de niet Tukkersquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
Roep`n op n moos : Slakken/rupsen op de boerenkool
mislukt hequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee muts, het was voor de niet Tukkers
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee muts, het was voor de niet Tukkers
Die duwt me vast zo'n screentest hokje in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je maar bij knetter uit te buurt blijft, die is funest voor je carrierre
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Die duwt me vast zo'n screentest hokje in.
Knalrozequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dus van plan om zaterdag mijn witte jurk aan te doen, met knalroze vest en blauwe schoenen, blauwe ketting en oorbellen. Dat is mega tof.
Welke kleur nagellak zal ik pakken... Knalroze of gewoon blank?
rozequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ben dus van plan om zaterdag mijn witte jurk aan te doen, met knalroze vest en blauwe schoenen, blauwe ketting en oorbellen. Dat is mega tof.
quote:
De reacties die ik wildequote:
ja, dat wordt wel onmeunig lastig, maar ik denk dak d'r wel een weet. Een woordje dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef humorduck28 het volgende:
Doe dan er nog maar een, retemoeilijk, zelfs voor tukkers.
En nu, waarom zeggen ze dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:11 schreef ToT het volgende:
Vanmorgen heb ik mjin t-shirt binnenstebuiten aangedaan!: )
Omdat het tukkers zijn en niet iedereen in Nederland hun taaltje snapt waaronder ikquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Karzai het volgende:
Vanmorgen deed ik m'n t shirt in me kont?
Blauw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |